بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/3/13

21:32


گاهی اوقات، آثار ترسناک می‌توانند هیجانی از نگاه عشق را به شما تزریق کنند. در ادامه این نوشتار با بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه همراه شما خواهیم بود.

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه از نگاه سایت فیگار

گاهی اوقات، آثار ترسناک می‌توانند هیجانی از نگاه عشق را به شما تزریق کنند. در ادامه این نوشتار با بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه همراه شما خواهیم بود.

اگر عاشق فیلم‌هایی مانند Let The Right One In و به طور کلی بهترین فیلم های عاشقانه ترسناک هستید، این لیست از بهترین‌های این ژانر هستند. ژانر ترسناک یکی از همه‌کاره‌ترین ژانرها برای عبور از ژانر واحد و محو کردن مرزهای آنچه که یک ژانر فیلم می‌تواند کشف کند، است. به همین دلیل، در این نوشتار، ترسناک ترین فیلم های عاشقانه را نام خواهیم برد.

چه برای آسیب پذیری و چه شدت، چیزی در مورد ژانر عاشقانه و وحشت وجود دارد که مکمل یکدیگر هستند. در حالی که فیلم‌های ترسناکی وجود دارند که ممکن است به عنوان یک طرح داستانی، رابطه را ایجاد کنند، فیلم‌های دیگری هم هستند که درام رمانتیک را با دنیای وحشتناک فیلم‌های ترسناک ترکیب می‌کنند و فیلم های برتر وحشتناک عاشقانه را به وجود می‌آورند.

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

وحشتناک ترین فیلم عاشقانه

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

در حالی که برخی از فیلم‌‌های ترسناک سبک‌تر مانند Warm Bodies وجود دارد که عاشقانه ترین فیلم های ترسناک بسیار تیره‌تر هستند. عاشقانه‌ها در فیلم‌های ترسناک، این گزینه را دارند که به پیروزی یا تراژدی ختم شوند و می‌توانند شامل روابط پیچیده و کشنده‌ای مانند روابط سانگ هیون و تائه جو در فیلم عطش باشند.

وحشتناک ترین فیلم عاشقانه داستان‌هایی از ارواح نامتعارف و خویشاوند را می‌بینند که یکدیگر را پیدا کرده، مانند لی و مارن در Bones and All یا The Girl و آرش در A Girl Walks Home Alone in Night. در هر صورت، این فیلم‌ها باید ترکیبی منحصربه‌فرد از عاشقانه، غم و اندوه و ترس داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

Beast

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه ترسناک
  • کارگردان : میشل پیرس
  • بازیگران : جسی باکلی، مارگون بست، گرالدین جیمز
  • امتیاز : 6.8
  • خلاصه داستان : مول که دارای مشکلات فراوانی می‌باشد و تبدیل به انسانی گوشه‌گیر شده است، با شخصی مرموز آشنا می‌شود که مظنون به انجام چندین قتل است.

Beast حول محور مول هانتفورد، 27 ساله می‌چرخد ​​که پس از یک سری قتل در جزیره جرسی، زنان هم سن و سال مول را هدف قرار می‌دهد و یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک در ژانر عاشقانه است.

وقتی مول با پاسکال ملاقات می‌کند، کل جامعه در هیجان هستند. همانطور که رابطه مول و پاسکال شکوفا می‌شود، خانواده او کاملاً حمایت نمی‌کنند. با این حال، بدترین بخش این است که بسیاری پاسکال را مظنون به قتل‌هایی می‌دانند که جامعه جزیره را تکان داده است.

مول و پاسکال باید رابطه خود را هدایت کنند، در حالی که از بسیاری از تهدیدهای خارجی برای خود و رابطه خود در امان بمانند. هیولا برای اولین بار در کارگردانی مایکل پیرس و لورن دارک برنده جایزه فیلم آکادمی بریتانیا شد و نامزد بهترین فیلم بریتانیا شد.

Sun Don’t Shine

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

ترسناک ترین فیلم های عاشقانه
  • کارگردان : امی سیمتز
  • بازیگران : کنداکتور آدلی، کیت لین شیل، مارک ریب
  • امتیاز : 6.1
  • خلاصه داستان : خورشید نمی‌درخشد، کریستال و دوست پسرش لئو را در یک سفر جاده‌ای پرتنش و مرموز از منظره متروک و در عین حال دلهره آور مرکز فلوریدا دنبال می‌کند.

فیلم 2012 خورشید نمی‌درخشد یک سفر جاده‌ای بین یک زوج کریستال و لئو را دنبال می‌کند و ورود شیطانی به بهترین ژانر فیلم‌های ترسناک است که بک‌گراند عاشقانه دارد. فضای این سفر متشنج و ناآرام شروع می‌شود و با پیشروی این زوج در سفر به سوی آینده جدید مشترک، به طور فزایندی شوم می‌شود.

وقایعی که کریستال و لئو را به این لحظه سوق داد، با رانندگی این زوج به آرامی آشکار می‌شود و مخاطبان به آرامی دلیل سفر خود را می‌آموزند. این فیلم به بررسی یک رابطه پیچیده و مدت‌هایی می‌پردازد که یک فرد برای کمک به دیگری انجام می‌دهد. Sun Don’t Shine برنده جایزه کارگردانی شد.

A Girl Walks Home Alone At Night

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

فیلم های برتر وحشتناک عاشقانه
  • کارگردان : آنا لیلی امیرپور
  • بازیگران : آنا لیلی امیرپور، شیلا وند، آرش مرندی
  • امتیاز : 6.9
  • خلاصه داستان : این فیلم داستان چند شخصیت را در شهری تخیلی در ایران به نام شهر بدرا روایت می‌کند. آرش که پدر معتادی دارد با دختری که خون‌آشام است برخورد می‌کند و عشقی میان آنها شکل می‌گیرد.

فیلم دختری در شب تنها به خانه می‌رود، اثر آنا لیلی امیرپور، در یک شهر ساختگی ایرانی به نام شهر بد می‌گذرد و بهترین فیلم با کارگردانی زنان است. The Girl یک خون آشام جوان تنها است که شب‌ها به تنهایی در خیابان‌ها به دنبال طعمه پرسه می‌زند و یک شب با آرش ملاقات می‌کند. پیوند دختر و آرش رشد می‌کند و این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های ترسناک که عاشقانه نیز است، تبدیل می‌کند.

The Girl هم یک نوجوان منزوی و هم یک شکارچی بی‌رحم می‌باشد که در یک فیلم ترسناک که بیشتر بر پیچیدگی‌های فردی متمرکز است تا خیر و شر، بین شخصیت شرور و قهرمان. فیلم آنا لیلی امیرپور نیز به یک مجموعه رمان گرافیکی شش قسمتی تبدیل شد که به بررسی پس‌زمینه دختر می‌پردازد و در مجموع به خاطر زیبایی‌شناسی و مضامین فمینیستی خود، مورد تحسین قرار گرفته است.

Spring

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

عاشقانه ترین فیلم های ترسناک
  • کارگردانان : جاستین بنسون، آرون مورهد
  • بازیگران : لو تیلور پوچی، نادیا هلیکر، نیک نورن
  • امتیاز : 6.7
  • خلاصه داستان : مرد جوانی در یک دم شخصی از ایالات متحده به ایتالیا می‌گریزد؛ جایی که او جرقه‌ای عاشقانه با زنی را آغاز می‌کند که راز تاریک و ابتدایی را در خود جای داده است.

بهار، ایوان جوان آمریکایی را دنبال می‌کند که پس از یک سوگ، تصمیم می‌گیرد که در محیط خود تغییری ایجاد کند و خود را در حال سفر به ایتالیا می‌بیند. در جنوب ایتالیا، ایوان با لوئیز گریزان ملاقات کرده و مصمم می‌شود که او را بشناسد. همین امر، منجر به یکی از بهترین زوج‌ها در آثار ترسناک می‌شود.

بهار داستان دو جوان از نقاط مختلف جهان است که به صورت اتفاقی یکدیگر را پیدا می‌کنند و عاشق همدیگر می‌شوند و همچنین یک فیلم ترسناک هیولایی است که این سوال را مطرح می‌کند که آیا عشق می‌تواند حتی بر ترسناک‌ترین موانع غلبه کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین فیلم ترسناک بقاء محور (زنده ماندن) 2023 و تمام دوران

ترسناک ترین فیلم های جنگلی 2023 و تمام دوران

Bones And All

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

وحشتناک ترین فیلم عاشقانه
  • کارگردان : لوکا گواداگنینو
  • بازیگران : تیموتی شالامی، تیلور راسل، مارک ریالانس
  • امتیاز : 6.8
  • خلاصه داستان : مارن سالی که در جستجوی پدری که هرگز ملاقات نکرده است، به یک سفر می‌رود تا بفهمد چرا اصرار به کشتن مردمی را دارد که او را دوست دارند.

تیموتی شالامه و تیلور راسل در یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک رمانتیک اخیر به نام Bones and All بازی می‌کنند. این فیلم بر اساس رمان هم‌نام کامیل دی آنجلیس، یک آدم جوان به نام مارن که توسط پدرش رها می‌شود و بنابراین تصمیم می‌گیرد برای یافتن مادر غریبه‌اش به مینه‌سوتا برود. در طول راه او با لی ملاقات می‌کند که در تمایلات او شریک است.

Bones and All سفر جاده‌ای این جفت را در سراسر کشور روایت می‌کند؛ زیرا آنها عاشق می‌شوند و درگیر خوش‌گذرانی‌های پیچیده‌شان هستند که منجر به پایان پیچ‌خوردگی Bones and All می‌شود که باید دید تا باور شود.

در این فیلم، درام خانوادگی و غم و اندوه فراوانی وجود دارد، زیرا فیلم صرفاً درباره آدم خواری نیست. فیلم لوکا گوادانینو برنده دو جایزه در جشنواره فیلم ونیز و یک جایزه در جوایز انجمن منتقدان فیلم لاس وگاس شد و همچنین نامزدی جوایز متعدد دیگری را کسب کرد.

The Fly

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه
  • کارگردان : دیوید کروننبرگ
  • بازیگران : جف گلدبلوم، دیوید کروننبرگ، جنا دیویس
  • امتیاز : 7.6
  • خلاصه داستان : یک دانشمند بااستعداد اما عجیب و غریب پس از یک اشتباه مهلک در آزمایشگاه به یک انسان غول پیکر/مگس تبدیل می‌شود.

The Fly مطمئناً یکی از معروف‌ترین فیلم‌های کلاسیک در ژانر وحشت بدنی و مسلماً یکی از بهترین فیلم‌هایی است که ژانر عاشقانه را نیز ساپورت می‌کند. فیلم ترسناک علمی تخیلی دیوید کراننبرگ، دانشمند ست براندل و رونی کوایف روزنامه‌نگار را می‌بیند که می‌خواهد جدیدترین اختراع خود را مستند کند. این دو، در طول فیلم، با همدیگر رابطه برقرار می‌کنند. با این حال، یکی از آزمایش‌های او به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می‌رود.

در بحبوحه این اتفاق بد، رابطه جوانه زدن این دو شخصیت، رونی مجبور می‌شود که تبدیل شدن وحشتناک ست به انسان غول پیکر را تماشا کند. داستان عشق غم‌انگیز آنها بخش مرکزی شاهکار ترسناک کراننبرگ است و فیلم آنقدر محبوب بود که هم دنباله و هم یک مجموعه کتاب کمیک را به وجود آورد. The Fly برنده اسکار بهترین گریم و همچنین سه جایزه برای بهترین بازیگر مرد، بهترین گریم و بهترین فیلم ترسناک شد.

Thirst

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه
  • کارگردان : پارک چان-ووک
  • بازیگران : کیم اوک بین، سانگ کنگ هو، شین ها کیون
  • امتیاز : 7.1
  • خلاصه داستان : سانگ هیون یک کشیش است که برای تست واکسن یک ویروس کشنده داوطلب می‌شود. واکسن درست عمل نمی‌کند و ویروس تقریبا او را از پا دی می‌آورد. اما بعد از تزریق تصادفی خون یک خون آشام به بدنش، او به زندگی باز می‌گردد.

فیلم ترسناک کره‌ای Thirst در سال 2009، سانگ هیون، یک کشیش کاتولیک رومی مورد احترام و فداکار را معرفی می‌کند که بدون تقصیر خودش تبدیل به خون آشام می‌شود و داستان متعاقب آن Thirst را به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک رمانتیک تبدیل می‌کند. سانگ هیون سپس با تائه جو ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود؛ زیرا او سعی دارد وجود تازه یافته‌اش را طی کند.

رابطه بین تائه جو و سانگ هیون نشان می‌دهد که آنها چگونه از نظر اخلاقیات و رویکردشان به زندگی جدیدی که دارند تفاوت اساسی پیدا می‌کنند. عطش برنده 11 جایزه از جمله جوایز جشنواره فیلم کن، جوایز هنری فیلم چونسا و جوایز فیلم اژدهای آبی شد.

Bram Stoker’s Dracula

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه
  • کارگردان : فرانسیس فورد کاپولا
  • بازیگران : گری اولدمن، وینونا رایدر، کیانو ریوز
  • امتیاز : 7.4
  • خلاصه داستان : Count Dracula، خون آشامی که قرن‌هاست به زندگی خود ادامه می‌دهد، به انگلستان می‌آید تا وکیل دادگستری خود، مینا موری که نامزد Jonathan Harker می‌باشد را تحریک کرده و در سرزمین‌های خارجی، ویرانی ایجاد کند.

اقتباس فرانسیس فورد کاپولا در سال 1992 از رمان برام استوکر به داستان عاشقانه و ترسناک، رمان مبدأ وفادار می‌ماند و یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک خون آشامی در جهان را خلق می‌کند.

دراکولا که هرگز پس از مرگ همسر محبوبش الیزابتا بهبود نیافته است، تصمیم می‌گیرد تا مینا موری را که به عقیده او تناسخ همسر مرحومش است، را ردیابی کند. در یکی از نمادین‌ترین داستان‌های خون‌آشام، دراکولای مهیب برای بازیابی عشق از دست رفته‌اش دست از کار نمی‌کشد.

در کنار بی‌رحمی دراکولا، فیلم داستان عشقی ابدی را ارائه می‌کند که فراتر از طول عمر است. دراکولای برام استوکر برنده سه جایزه اسکار بهترین طراحی لباس، بهترین تدوین صدا و بهترین گریم شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم های ترسناک اقتباسی سال 2023 و تمام دوران

ترسناک ترین فیلم مریض 2023 و تمام دوران

Thelma

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه نروژی 2017 Thelma از شخصیت اصلی پیروی می‌کند که برای تحصیل در دانشگاه به اسلو نقل مکان کرده است. او شروع به فرار از زندگی پناهگاه خود می‌کند زیرا با دانش آموز، آنجا آشنا می‌شود. همانطور که تلما جذابیت فزاینده‌ای را برای آنجا کشف می‌کند، تعدادی از اتفاقات فاجعه بار غیرقابل توضیح در اطراف او رخ می‌دهد.

تلما هم به دلیل تمایل شدیدش به آنجا و هم به دلیل قدرت‌های ناگهانی که نمی‌تواند کنترل کند به قلمروی ناآشنا پرتاب می‌شود. تلما به طور همزمان شروع به کشف خود و دنیایی از قدرت‌های ماوراءالطبیعی خطرناک می‌کند. این فیلم، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و 13 جایزه به نام خود دارد و جوایز آماندا، جشنواره بین المللی فیلم نروژ، انجمن منتقدان فیلم سن دیگو و غیره را به دست آورده است.

Let The Right One In

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه

 

فیلم ترسناک سوئدی Let The Right One In، یک درام عاشقانه نوجوانانه درباره دو نوجوان 12 ساله رانده شده است که در یکدیگر آرامش پیدا می‌کنند. این فیلم، زندگی اسکار را روایت می‌کند که او با همسایه جدیدش الی آشنا و این دو به تدریج با هم دوست می‌شوند.

علیرغم این واقعیت که الی از خون انسان تغذیه می‌کند و اسکار در مورد قتل خیال پردازی می‌کند، این دو نوجوان رابطه لطیف و معصومانه‌ای را تشکیل می‌دهند که به هر دو احساس تعلق می‌دهد. Let Me In، اقتباس آمریکایی از این فیلم در سال 2010 با بازی کلویی گریس مورتز اکران شد. فیلم ترسناک اصلی سوئدی بیش از 30 جایزه را در مراسم و جشنواره‌های مختلف از جمله جوایز ساترن، جشنواره فیلم ترایبکا، جوایز امپراتوری و بسیاری دیگر به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو