آموزش ایجاد کانال در پیام رسان ایتا

آموزش ایجاد کانال در پیام رسان ایتا


منبع: پلازا

5

1402/3/14

09:32


آموزش ایجاد کانال در پیام رسان ایتا

آیا می‌دانید که چگونه می‌توانید در ایتا کانال بسازید و محتوا تولید کنید؟ اگر جواب شما، منفی است، با آموزش ایجاد کانال در پیام رسان ایتا همراه ما باشید. در این مطلب آموزش ساخت گروه و کانال در ایتا را شرح داده ایم.

ایتا یک پیام رسان ایرانی است که بسیاری از کاربران در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. اگر به تازگی به این شبکه اجتماعی پیوسته اید و با طریقه ساختن لینک جوین ایتا آشنایی ندارید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله پلازا نحوه ایجاد گروه در ایتا را خواهید دید و برای ایجاد کانال و گروه دیگر مشکلی نخواهید داشت.

فهرست مطالب:

آموزش ایجاد کانال در پیام رسان ایتا

در این قسمت با ایجاد و تنظیمات کانال در ایتا آشنا خواهید شد.

  • برای ایجاد شناسه کانال در ایتا، روی نماد سه خط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  • در لیستی که ظاهر می‌شود، گزینه New Channel را انتخاب کنید.

آموزش ساخت کانال در ایتا

  • اکنون در این قسمت، باید نام کانال خود را انتخاب کنید، عکس برای کانال جدید انتخاب کنید و توضیحات کوتاهی را درباره محتوای کانال خود بنویسید.

آموزش ساخت گروه در ایتا

  • در قسمت بعد، دو گزینه ظاهر می‌شود که مربوط به لینک کانال شما است. اگر می‌خواهید کانالتان خصوصی باشد، روی گزینه Private کلیک کنید تا لینک برای شما ایجاد شود. اما اگر قصد دارید که یک کانال عمومی بسازید و لینک آن را به اشتراک بگذارید، روی Public کلیک کنید و لینک خود را خودتان ایجاد کنید.

طریقه ساختن لینک جوین ایتا

  • در این مرحله می‌توانید مخاطبان خود را به کانال اضافه کنید.
  • اکنون کانال شما ساخته شده است. شما می‌توانید آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

مطلبی که خواندید درباره آموزش ساختن گروه در ایتا بود. اگر سوالی در این باره دارید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. در نهایت، امیدواریم این مطلب درباره آموزش ساخت گروه و کانال در ایتا برای شما مفید بوده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو