آغازی باشکوه با انتخاب درست گل جشن فارغ‌التحصیلی

آغازی باشکوه با انتخاب درست گل جشن فارغ‌التحصیلی


منبع: بیتوته

3

1402/3/14

10:26


مراسم فارغ‌التحصیلی اغلب از طرف دانشگاه برگزار می‌شود و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این روز خاص، چند نفر از دوستان و اعضای خانواده خود را به عنوان میهمان به این مراسم دعوت نمایند. اگر شما جزو افرادی هستید که به این جشن دعوت شده‌اید و به دنبال هدیه‌ای خاص و به یاد ماندنی هستید. بهتر است در این مطلب از بیتوته با ما همراه باشید تا با انواع گل فارغ‌التحصیلی آشنا شوید.

آغازی باشکوه با انتخاب درست گل جشن فارغ‌التحصیلی



گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, انواع گل برای جشن فارغ التحصیلی

انواع گل برای جشن فارغ التحصیلی

 

گلی برای یادبود لحظات خاطره‌انگیز دوران تحصیلی 

مراسم فارغ‌التحصیلی اغلب از طرف دانشگاه برگزار می‌شود و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این روز خاص، چند نفر از دوستان و اعضای خانواده خود را به عنوان میهمان به این مراسم دعوت نمایند. اگر شما جزو افرادی هستید که به این جشن دعوت شده‌اید و به دنبال هدیه‌ای خاص و به یاد ماندنی هستید. بهتر است در این مطلب از بیتوته با ما همراه باشید تا با انواع گل فارغ‌التحصیلی آشنا شوید.

فارغ‌التحصیلی یکی از مراحل زندگی است که فرد نتیجه زحمات و تلاش و کوشش خود را می‌بیند و با برگزاری این جشن به فرد اعتماد به نفس بیشتری القا می‌شود تا برای مرحله های بعدی زندگی بیشتر تلاش نماید. گل‌ می‌تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که در این جشن برای شخص فارغ‌التحصیل شده تهیه می‌شود، زیرا بودن یک شاخه گل و یا یک دسته گل زیبا در دست فرد فارغ از تحصیل می‌تواند زیبایی عکس‌های خاص‌ترین روز زندگی‌اش را دو چندان نماید.  

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, جعبه گل بهترین هدیه برای جشن فارغ التحصیلی

جعبه گل بهترین هدیه برای جشن فارغ التحصیلی

 

چگونه گل فارغ‌التحصیلی را دیزاین کنیم؟

گل‌ها انرژی‌های مثبتی  به اطراف القا می‌کنند و پر از طراوت و شادابی و زندگی هستند، با  داشتن رنگ‌های متفاوت دل هر فردی را برده و بهترین هدیه برای جشن فارغ‌التحصیلی است. 

 

شما به‌راحتی می‌توانید با خرید یک شاخه گل و یا دسته‌گل‌هایی که با روش‌های خاصی آراسته شده باشند، باکس گل و یا سبدهای گل که با اکسسوری‌های خاصی که مربوط به درس و دانشگاه باشد دیزاین شده باشد برای فردی که در هر مقطعی فارغ‌التحصیل شده است هدیه زیبایی تهیه نمایید.

 

حتی اگر دور از فرد فارغ‌التحصیل شده هستید می‌توانید به‌صورت اینترنتی هر گل با هر دیزاینی را سفارش داده و به درب‌خانه شخص موردنظر بفرستید، تهیه هدیه برای این افراد  به معنای این است که زحماتش را ارج نهاده‌اید و به او امیدواری می‌دهید که برای مراحل بالاتر و بهترشدن زندگی‌اش، تلاش مضاعفی داشته باشد.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, شاخه گل رز برای جشن فارغ التحصیلی

شاخه گل رز برای جشن فارغ التحصیلی

 

انتخاب نوع گل فارغ‌التحصیلی

گل‌ها باتوجه‌به تنوع رنگ و مدل بهترین هدیه برای کسانی هستند که برایشان ارزش قایلید و دوستشان دارید. اگر از سلیقه و تیپ شخصیتی فردی که می‌خواهید به او گل هدیه دهید آگاهی دارید بهتر است برای خوشحالی مضاعف او همان گلی را به او هدیه دهید که به آن علاقه دارد در این صورت مطمئن هستید که از هدیه شما خوشش می‌آید. در ادامه انواع گل‌هایی که مناسب جشن فارغ‌التحصیلی هستند را معرفی می‌کنیم: 

 

گل رز مناسب ترین گل برای هدیه فارغ‌التحصیلی

گل‌های رز با تنوع زیاد در رنگ بهترین هدیه برای این مناسبت هستند. گل رز نماد شادی، عشق، شور و شوق است.

• گل رز سفید: با هدیه‌دادن گل رز سفید به فارغ‌التحصیلان عملکرد آنها را در این مدت تحسین می‌کنید؛ زیرا گل رز سفید نماد احترام و شروع جدید است.

 

• گل رز صورتی: با هدیه‌دادن گل‌های رز صورتی به فرد فارغ‌التحصیل شده خوشحالی خودتان را از پایان موفقیت‌آمیز یک دوره سخت و طاقت‌فرسا بیان می‌کنید، زیرا گل رز صورتی نماد هیجان و شادی است.

 

• گل رز نارنجی: گل رز نارنجی نماد انرژی و شوق و اشتیاق است که شما با دادن این هدیه به شخص موردنظر، شروع مرحله جدید را با اشتیاق و شوق برایش آرزو می‌کنید.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, سبد گل رز هدیه ای برای جشن فارغ التحصیلی

سبد گل رز هدیه ای برای جشن فارغ التحصیلی

 

گل صدتومانی

با هدیه‌دادن این گل که نماد ثروت و موفقیت در زندگی است  برای شخص فارغ‌التحصیل آرزوی ثروت کنید. گل صدتومانی گلی بهاری است که در مناسبت‌های شاد کاربرد فراوانی دارد.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, دسته گل سفید جشن فارغ التحصیلی

دسته گل سفید جشن فارغ التحصیلی

 

گل لاله

گل‌های لاله در رنگ‌های مختلف، بیانگر نمادهای متفاوتی هستند این گل سمبل شهرت و تولد دوباره است و با هدیه‌دادن آن به شخص فارغ‌التحصیل برای او یک پایان خوب و یک آغاز عالی در دوره جدید زندگی‌اش را آرزو می‌کنید. این گل به فارغ‌التحصیلان امید تلاش بیشتری را می‌دهد. با هدیه‌دادن گل لاله‌ای که به رنگ زرد است برای شخص آینده‌ای مثبت  آرزو می‌کنید.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی,باکس گل لاله برای جشن فارغ التحصیلی

باکس گل لاله برای جشن فارغ التحصیلی

 

گل‌ ارکیده

گل‌های ارکیده در رنگ‌های بنفش و سفید سبز دل‌فریبی می‌کنند. با هدیه‌دادن این گل به فارغ‌التحصیلان می‌توان باعث افزایش اعتمادبه‌نفس آنها شوید. مناسب‌ترین رنگ گل ارکیده برای جشن‌های فارغ‌التحصیلی گل‌های ارکیده به رنگ‌های بنفش و سبز می‌باشد.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, سبد گل ارکیده و رز برای جشن فارغ التحصیلی

سبد گل ارکیده و رز برای جشن فارغ التحصیلی

 

گل آفتاب‌گردان

گل آفتاب‌گردان یک  هدیه برجسته‌ای برای فارغ‌التحصیلان است؛ زیرا هماهنگی کافی با لباس فارغ‌التحصیلان که اغلب به رنگ زرد و مشکی است دارد. این گل هر روز صبح با طلوع خورشید زندگی را آغاز می‌کند و پیام‌آور خوبی برای پایان دوره تحصیلی و آغاز دوباره و تلاش مضاعف برای موفقیت بیشتر است.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی,گل آفتابگردان جشن فارغ التحصیلی

گل آفتابگردان جشن فارغ التحصیلی

 

گل ژبرا

گل زیبای ژبرا خوشحالی و شادی شما را از پشتکار عزیزتان در دوره تحصیلی و دوره زندگی به او گوشزد می‌کند و پیام‌آور شادی و پاکی در روز فارغ‌التحصیلی است.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, انواع دسته گل زیبا برای جشن فارغ‌التحصیلی

انواع دسته گل زیبا برای جشن فارغ‌التحصیلی

 

گل میخک

گل زیبای میخک با آن رنگ‌های متنوع نماد عشق و سلامتی و روابط عاشقانه است که ارادت شما را به فرد فارغ‌التحصیل منتقل می‌کند. رنگ قرمز گل میخک نشانه‌ای از غرور شما به عزیز فارغ‌التحصیل شده است و رنگ زرد گل میخک نشانی از دوستی شما به آن فرد می‌باشد.

 

گل لیلیوم

گل لیلیوم در رنگ‌های متفاوت و زیبا در تمام سال شادابی و زیبایی خاصی را منتقل می‌کند. گل لیلیوم به رنگ سفید نشانه فداکاری و دوستی شما نسبت به فرد فارغ‌التحصیل شده است و رنگ صورتی آن نشان این است که برای آن شخص آرزوی ثروت فراوان و رفاه بیشتر را خواهان هستید.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, سبد گل لیلیوم برای جشن فارغ التحصیلی

سبد گل لیلیوم برای جشن فارغ التحصیلی

 

گل آلسترومیا

گل آلسترومیا نماد تشویق و تصدیق است و بهترین گل برای مناسبت فارغ‌التحصیلی است.

 

گل رز هلندی

گل رز هلندی با تنوع زیادی که دارد طرف‌داران زیادی میان جوانان پیدا کرده است این گل‌ در مدل‌های متنوعی مانند گل رز هلندی مدرن، گل رز هلندی بالارونده، گل رز هیبرید، گل رز هلندی فلوریبوندا و... می‌باشد که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند و می‌تواند بهترین و زیباترین هدیه برای افراد فارغ‌التحصیل باشد.

 

مناسب‌ترین رنگ‌ گل برای جشن فارغ‌التحصیلی 

دسته‌های گل و یا سبدهای گل با دیزاین گل‌های روشن و رنگی یک هدیه کامل برای تبرک فرستادن برای فرد فارغ‌التحصیل شده است. شما با انتخاب رنگ‌های روشن و ترکیب‌کردن آنها با هم زیبای منحصربه‌فرد و خاصی را به دسته‌گل می‌بخشید.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی,سبد گل به شکل کلاه فارغ التحصیلی

سبد گل به شکل کلاه فارغ التحصیلی

 

اندازه و تزیین گل‌ها برای جشن فارغ‌التحصیلان 

اندازه یک دسته‌گل یا باکس و یا سبد گل برای جشن فارغ‌التحصیلی باید متوسط باشد؛ زیرا یک دسته‌گل بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک زیبا به نظر نمی‌اید.

 

گلدان گل برای فارغ‌التحصیلان 

اگر مخاطب شما عاشق گل و یا گل‌های آپارتمانی است شما می‌توانید با خرید یکی از گل‌های آپارتمانی که مد نظرش بوده و فرصت خرید آن را نداشته او را غافلگیر نمایید. خلاقیت خود را به کار ببندید و به‌راحتی در خلق یک روز خاص و فراموش‌نشدنی و خاطره‌ساز خاطره زیبا برای او بر جای بگذارید.

 

گل جشن فارغ‌التحصیلی, گل جشن فارغ التحصیلی, اکسسوری خاص برای جشن فارغ التحصیلی

اکسسوری خاص برای جشن فارغ التحصیلی

 

از دیگر هدایایی که می‌توان به فرد فارغ‌التحصیل هدیه داد

- گیفت بطری گل قرمز و شن سبز آبی با کلاه فارغ‌التحصیلی منگوله طلایی و یا گیفت بطری اسمارتیز قرمز و مشکی با کلاه فارغ‌التحصیلی با منگوله قرمز با کارت گل روی کلاه و نامه خصوصی در داخل بطری که نشان‌دهنده قدردانی‌کردن از زحماتش.

 

- جعبه کلاه فارغ‌التحصیلی که در ابعاد مختلف و در رنگ سفید و سیاه که نماد لباس فارغ‌التحصیلان است می‌تواند گزینه مناسبی برای این جشن به‌یادماندنی باشد. شما می‌توانید با تهیه و سفارش‌دادن این جعبه‌ها یک هدیه منحصربه‌فرد را برای فرد فارغ‌التحصیل به یادگار ببرید.

 

همچنین می‌توانید داخل جعبه را با گل‌های زیبا و رنگی پر کنید و یا می‌توانید در آن انواع شکلات‌ها و یا شیرینی قرار دهید و یا از هدیه‌های گران‌بها مانند جواهرات و ساعت و عطر و ادکلن و یا حتی لباس یا شال و روسری داخل جعبه بگذارید.

 

گردآوری: بخش خانه داری بیتوته 

 

نظرات


تصویری


ویدئو