بامزه ترین روابط در دی سی از نگاه سایت فیگار

بامزه ترین روابط در دی سی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/3/14

11:31


ابرقهرمانان و ابرشروران زیادی در دی سی کمیک ارتباط های جالبی را با هم دیگر دارند. در ادامه می خواهیم بامزه ترین روابط در دی سی معرفی کنیم.

بامزه ترین روابط در دی سی از نگاه سایت فیگار

ابرقهرمانان و ابرشروران زیادی در دی سی کمیک ارتباط های جالبی را با هم دیگر دارند. در ادامه می خواهیم بامزه ترین روابط در دی سی معرفی کنیم.

بامزه ترین روابط در دی سی در تلاش برای نجات یا پایان دادن به دنیای DC هستند که با خنده دار ترین لحظات قشنگ داستان های خود را  می‌سازند. انتشار Gotham Knights پیوندها و دوستی‌هایی را که ابرقهرمانان و تبهکاران در طول تاریخ دنیای دی سی دارند که آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. غریزه برخی روابط خنده دار در DC این است که به موقعیت‌ها و شوخ طبعی واکنش نشان دهند.

صرف نظر از عذاب دائمی، حوادث باستانی، یا تداخل کیهانی، دوستی در هر زندگی ضروری است. داستان های DC حول موقعیت‌های تاریک، شراکت‌های عجیب و غریب و شوخی‌های خنده‌دار می‌چرخد. بنابراین وقتی یک شخص یا نهاد به کسی نیاز دارد که به او اعتماد کند، این افراد دوست داشتنی اغلب به سمت جذاب ترین روابط در دی سی جذب می‌شوند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بامزه ترین روابط در دی سی

  • قشنگ ترین روابط دی سی

در ادامه قرار است بامزه ترین روابط در دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بامزه ترین روابط در دی سی

بامزه ترین روابط در دی سی

دنیای چندگانه DC با تعداد به ظاهر نامحدودی از قهرمانان، شرورها و ضدقهرمانان آنقدر وسیع است که توقف قشنگ ترین روابط دی سی غیرممکن است. کمیک‌های دی سی به زمین بازی برای دو نفر تبدیل شده‌اند که به همان اندازه، اگر نگوییم نمادین تر از قهرمانان به تنهایی هستند. با نشان دادن شوالیه های گاتهام با خانواده خفاش، اکنون به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای طرفداران است تا به کمیک‌ها نگاه کنند و ببینند چه چیزی باعث شده تا بامزه ترین روابط در دی سی به معنای واقعی کلمه از صفحه خارج شوند.

بهترین فیلم ابرقهرمانی کمدی 2023 و تمام دوران

The Demon Knights

بامزه ترین روابط در دی سی

بهترین روابط بامزه در DC

شوالیه‌های شیطان پل کورنل جزء بهترین روابط بامزه در DC هستند، اتریگان شیطان را با جفت کردنش با تیمی از قهرمانان تأثیرپذیر برای فاسد کردن با خونخواهی، هرزگی و شکوه، دوباره معرفی می‌کند. قرار دادن فئودالیسم برای ارائه خنده‌دارترین لحظات، باعث می‌شود که خدمه سلطنت و قوانین ناعادلانه‌ای را که از آن‌ها حمایت می‌کنند به سخره بگیرند. طنز در این کمیک بسیار فراوان است؛ زیرا شادی مشترک شوالیه‌ها برای خشونت بیش از حد به طور طعنه‌ آمیز تمام می‌شود که همان نیرویی است که شهروندانی را که از آن‌ها محافظت می‌کنند می‌ترساند.

Plastic Man & Woozy Winks

بامزه ترین روابط در دی سی

جذاب ترین روابط در دی سی

وقتی یکی می‌تواند بدنش را خم کند تا طبیعت فیزیک انسان را به چالش بکشد و دیگری طبیعت را با خود در تضاد داشته باشد تا او را به چالش بکشد، قوانین فیزیک را به چالش می‌کشد. وقتی بی‌احتیاطی Plastic Man با ناتوانی Woozy در آسیب‌دیدگی برخورد می‌کند. یک دقیقه می‌توانست ووزی را ببیند که به‌طور غیرارادی غرق می‌شود تا کسی را در اعماق آب خشک نگه دارد و دقیقه بعد می‌توانست او را ببیند که مرد پلاستیکی را مانند یک قایق باد می‌کند. این یک عنصر اصلی عصر طلایی است که هر زمان که یک جنایتکار بدشانس در تلاقی دنیای کارتونی آن‌ها گرفتار شود.

Oracle & Huntress

بامزه ترین روابط در دی سی

خنده دار ترین روابط در دی سی

ماهیت رقابتی این دوستی که جزء خنده دار ترین روابط در دی سی می‌باشد، بر اساس رفت و آمدهای مداوم، اظهارات بیجا و تعارفات پشت سر گذاشته شده است. چه آن‌ها سبک‌های مبارزه یکدیگر را نقد کنند و چه از قهرمانانی که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. به ویژه اجرای گیل سیمون در سال 2010 در پرندگان شکاری، آن‌ها را وادار می‌کند که در مورد کالبد شکافی خانواده خفاش‌ها و هوشیاری تنها بحث کنند. هانترس چنین می‌گوید: “نباید خفاش جدید را برای پیاده‌روی بیرون ببری؟” جوهر زهر هیستریکی که آن‌ها تف می‌کنند را به تصویر می‌کشد. اوراکل هانترس ممکن است به عنوان یک دوست شروع به کار کرده باشند؛ اما بازیگوشی و شیطنت آن‌ها باعث ناراحتی هانترس شده است.

Batman & Alfred

بامزه ترین روابط در دی سی

روابط خنده دار در DC

تعداد کمی از افراد منتخب دی سی به اندازه کافی صمیمی هستند که با بتمن رابطه برقرار می‌کنند و حتی کمتر از آن‌ها با شوخی به قیمت او فرار می‌کنند. بروس توسط همسالانش به عنوان یک نا امید کننده در نظر گرفته می‌شود که به‌جای ارائه یک داستان، بر ماموریت خود برای نجات گاتهام تمرکز می‌کند. او ممکن است یکی از باهوش ترین مردان در دنیای دی سی باشد، اما شوخ طبعی او در مقایسه با دیگر شخصیت‌ها بسیار کسل کننده است. حس شوخ طبعی آلفرد همیشه آماده است تا بتمن را در مورد چیزی که او هرگز برای آن وقت کافی برای آماده شدن نخواهد داشت، غافلگیر کند.

بهترین کمیک های بتمن

Guy Gardener & The Green Lantern Corps

بامزه ترین روابط در دی سی

جالب ترین روابط در دی سی

برای سپاه گرین لنترن، جالب ترین روابط در دی سی ، مرد گای گاردنر از بخش 2814 است. به جسارت صراحت طعنه آمیز شخصیت او نسبت به دوستان و دشمنانش بیشتر است. این را با میل او به چیزهای احمقانه ترکیب کنید که دستور العمل‌های اجتناب ناپذیر او است. خواه بتمن را مهتاب کند، بتمن را مشت کند، یا هل جردن را برای مشت زدن به بتمن به او واداشته، گای همیشه با حرکات خنده دار دشمنانش را شکست می‌دهد؛ ولی همین کار را به دوستان خودش به عنوان شوخی انجام می‌دهد. این او را به دوست خطرناکی تبدیل می کند که با یک پاداش هیستریک همراه است.

Jason Todd & Dick Grayson

بامزه ترین روابط در دی سی

بامزه ترین روابط در دی سی

آنها دو رابین اول خانواده خفاش هستند. یکی یک پیشاهنگ پسر است، دیگری یک عجول با اشتیاق به کشتن و آن‌ها از نظر سنی نزدیک‌ترین افراد هستند. این منجر به رفاقتی شبیه به رقابت بین برادران بزرگتر و کوچکتر می‌شود. این موضوع اخیراً در جهان شوالیه‌های گاتهام کشف شده است. اگرچه نایت‌وینگ و رد هود همیشه با هم کار نمی‌کنند؛ اما وقتی این کار را می‌کنند، تمایل دارند با یکدیگر درگیر شوند. به نظر می‌رسد که آن‌ها از یکدیگر متنفرند؛ اما هر دو در نهایت با یکدیگر درگیر می‌کنند و پس از آن به یک دیگر توهین می‌کنند. این یک عشق برادرانه پیچیده و در عین حال دوست داشتنی است که همیشه یکی از برجسته‌ترین کمیک‌های مختلف خانواده خفاش است.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

 

Catwoman & Harley Quinn

بامزه ترین روابط در دی سی

قشنگ ترین روابط دی سی

چه اتفاقی می افتد زمانی که یک دزد غیرقابل توقف با یک دزد غیرقابل پیشبینی ملاقات می‌کند؟ وقتی انرژی دیوانه‌وار هارلی از فضای بیرونی جالب Catwoman منعکس می‌شود، شگفت‌انگیز است که آن‌ها با هم می‌مانند که قشنگ‌ترین روابط دی سی را ارئه می‌دهند؛ اما این دقیقاً متضادهای آن‌ها است که همدیگر را زمین گیر و بالا می‌برد که منجر به خنده‌های خواهری بی نظیر آن‌‌ها می‌شود. چه هارلی کویین و Catwoman را به یک کتابدار نامرتب متهم کند یا ادعا کند که بر لب دوست پسرش بوسه می‌زند، او توانایی سانسور افکارش را ندارد. در همین حال، Catwoman زبان خود را نگه می‌دارد، اما خشم خود را نه. با وجود عادت‌های عجیب و غریب هارلی، دوستانی که آب و هوای مناسبی دارند، این کار را انجام می‌دهند.

بهترین نسخه هارلی کویین

The Flash & His Rogues Gallery

بامزه ترین روابط در دی سی

بهترین روابط بامزه در DC

فقط فلش ​​به مهمانی که توسط دشمنان قسم خورده اش برپا شده دعوت شده است. در ابتدا یک تصادف خوشحال کننده، به سرعت تبدیل به یک اجرای فوق العاده قدرتمند از خانه حیوانات می‌شود. پوچ بودن بازی‌های انتقام جویانه موش و گربه در طول زمان به اندازه کافی خنده دار و باعث ایجاد احترام متقابل بین دشمنان شده است. در واقع آنقدر زیاد است که دشمنان حتی خطاهای حزبی یکدیگر را با شادی مستی جشن می‌گیرند. رابطه کمپینی که آن‌ها ایجاد کرده‌اند می‌تواند با هر مسخره‌ای رقابت کند. کاپیتان کلد به درستی آن را بیان کرد، حساسیت مسخره بری آن‌ها را فریب داد تا با Scarlet Speedster دشمنی کنند تا از دستیابی آن‌ها به پتانسیل شیطانی خود جلوگیری کنند.

بهترین کمیک های فلش

Batman & Superman

بامزه ترین روابط در دی سی

جذاب ترین روابط در دی سی

یکی موجودی تاریک شب زنده داری است که در گذشته تاریک خود غرق می‌شود و دیگری تعریفی روشن، خردکننده و خوش بینانه از یک ابرقهرمان. در نتیجه، بتمن و سوپرمن یک دوستی نمادین در دی سی بوده اند. در ابتدا این دو چندان به یکدیگر اهمیت نمی‌دادند؛ اما هر چه بیشتر همدیگر را می‌شناختند، دوستان خوبی برای هم شدند. به حدی که خانواده سوپرمن و بتمن برای جشن کریسمس در فصل تعطیلات گرد هم آمده‌اند. آن‌ها روش‌ها و سبک‌های یکدیگر را مسخره می‌کنند؛ اما معمولاً این دو بهترین دوستانی هستند که به عنوان بهترین روابط بامزه در DC شناخته می شوند.

بهترین کمیک های سوپرمن

Green Arrow & Black Canary

بامزه ترین روابط در دی سی

خنده دار ترین روابط در دی سی

آن‌ها یکدیگر را مسخره می‌کنند، گرین ارو بیشتر احتمال دارد که کنایه‌هایی را به زبان بیاورد که همه را عصبانی کند و قناری سیاه احتمالاً کسی را خفت کردهو سپس سؤال می‌کند. با این حال، آن‌ها جذاب ترین روابط در دی سی را با دینا لنس به نمایش می‌گذارند که سریعاً اولیور کویین را متواضع می‌کند و الیور همیشه موفق می‌شود قلب معمولی یخی او را آب کند. آن‌ها با هم شوخی‌هایی دارند که چیزی کمتر از کمدی ندارد و آن‌ها را برای یک داستان ابرقهرمانی عالی می‌کند. در کمیک Injustice، دینا کسی است که روی یک زانو می‌نشیند و از الیور خواستگاری می‌کند که به همان اندازه دوست داشتنی و طنز است.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Blue Beetle & Booster Gold

بامزه ترین روابط در دی سی

روابط خنده دار در DC

دوستی واقعی آن‌ها جزء خنده دار ترین روابط در دی سی بوده که در هماهنگی کامل قرار گرفته است. وقتی این طول موج مستلزم دزدیدن کلوچه‌های Martian Manhunter به عنوان یک شوخی است، این دو نمی‌توانند جلوی شوخی‌هایشان را بگیرند. این رفتار کودکانه چیزی است که این دو جوکر را بسیار دوست داشتنی می‌کند. با این حال، تد کرد و به نوعی همیشه مسائل را در مقر اتحادیه عدالت یا عدم وجود آن حفظ می‌کنند. این در صورتی است که نفس مضحک فزاینده Booster Gold آن‌ها را از عضویت منع نکند؛ اما آنها دوستان واقعی هستند و از کار کردن بدون هم امتناع می‌ورزند؛ زیرا هیچ چیز با هوس‌های صمیمانه‌ای که با هم دارند برابری نمی‌کند.

بهترین کمیک های بلو بیتل شخصیت محبوب تایتان ها

Batman & Harley Quinn

بامزه ترین روابط در دی سی

جالب ترین روابط در دی سی

بتمن از بین همه شرورانش، بیشتر با هارلی کوین در هر دو نسخه اصلی و جهان های جایگزین مانند Injustice، روابط خنده دار در DC دارد . این به دلیل توانایی هارلی کویین در اصلاح و پذیرش نقش ضدقهرمان است؛ اما او همچنان به عنوان یک کمدین جنایتکار خود را حفظ کرده است. در نتیجه، شیطنت‌های مسخره او همراه با خونسردی بیش از حد جدی بتمن، اغلب منجر به لحظاتی پر از خنده در کمیک‌ها، بازی‌ها و حتی در Batman: The Animated Series می‌شود. حتی اشاراتی از تنش‌های عاشقانه در شادی وجود دارد که حاکی از جذابیت ضد و نقیض است.

بهترین نسخه هارلی کویین از کمیک های دی سی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بامزه ترین روابط در دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو