معرفی برنامه صداتو ؛ یک رئالیتی شو متفاوت و موزیکال

معرفی برنامه صداتو ؛ یک رئالیتی شو متفاوت و موزیکال


منبع: پلازا

5

1402/3/14

11:33


معرفی برنامه صداتو ؛ یک رئالیتی شو متفاوت و موزیکال

سریال صداتو یکی از جدیدترین ساخته‌های شبکه نمایش خانگس است که از فیلیمو پخش می‌شود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در این مقاله به معرفی کامل رئالیتی شو صداتو می‌پردازیم.

این روزها ساخت ریلیتی شو (Reality Show) در صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی رواج دارد. شام ایرانی، شب های مافیا، جوکر و ناتو از رئالیتی شوهای معروف ایرانی هستند که از آنها استقبال زیادی شد. این برنامه‌ها به دلیل داشتن اتمسفر جالب و حضور هنرمندان و شرکت‌کنندگان معروف شادی بخش و سرگرم‌کننده هستند.

سریال صداتو یکی از ساخته‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهییه‌کنندگی حامد جوادزاده است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت این برنامه را که پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود، اجرا می‌کند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی سریال صداتو همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال صداتو

ژانر سریال صداتو ریلیتی شو، گیم شو، معمایی و موزیکال است. این اثر از تاریخ 10 خرداد 1402 بر روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفته و چهارشنبه‌ها ساعت 8 صبح پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال صداتو تاکنون یک قسمت است.

داستان سریال صداتو

داستان سریال صداتو

حتما سوال شما این است که داستان این سریال چیست و در آن چه اتفاقی می‌افتد؟ این برنامه پنج مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و شرکت کننده باید طی مراحل مختلف حدس بزند که چه کسی خواننده اصلی نیست. اگر تمام مراحل مسابقه تمام شود، او صاحب 200 میلیون تومان می‌شود. مراحل این مسابقه شامل: لیپ سینک (لب خوانی آهنگ)، آنلاک (مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به افراد)، استدیو مخفی (بازخوانی یک آهنگ به انتخاب شرکت کننده توسط افراد استدیو)، سین جین (ظرف 30 ثانیه سوالاتی از دو شرکت کننده باقی مانده پرسیده می‌شود) و فینال (حدس اینکه فرد آخر خواننده لست یا خیر). همچنین در جریان مسابقه گروهی به اسم گروه کمک که شامل افراد معروفی که در مسابقه حضور دارند، هستیم. این افراد تنها می‌توانند به شرکت کنندگان راهنمایی کند. این خلاصه سریال صداتو بود که به شما گفتیم.

معرفی عوامل رئالیتی شو صداتو

در ادامه باید به معرفی کارگردان و میزبان این مسابقه بپردازیم.

حامد جوادزاده کارگردان صداتو

خلاصه سریال صداتو

حامد جوادزاده تهیه کننده، کارگردان و مستندساز است که از معروف‌ترین برنامه‌های آن می‌توانیم به برنامه زابیواکا اشاره کنیم. او پیش از این در حرفه خود فعالیت می‌کرد و در سال 1397 دوره مهمی را در زندگی خود شروع کرد. او در مستند سازی نیز فعالیت کرده و مبرنامه بدون تاریخ بدون امضاء از آثار مهم اوست.

محسن کیایی مجری سریال صداتو

برنامه صداتو محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر و نویسنده ایرانی در 6 شهریور 1360 به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از سال 1388 و فیلم بعداظهر سگی سگی شروع کرد. او ابتدا بیشتر در فیلم‌های سینمایی برادر کارگردانش مصطفی کیایی فعالیت می‌کرد اما در سال 1390 با سریال راه در رو نشان داد که بازیگر طنز خوبی است. از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به خط ویژه، بارکد، لونه زنبور، چهارراه استانبول، روز بلوا و سریال‌های هم گناه و بی‌گناه اشاره کرد. برنامه صداتو محسن کیایی جدیدترین اثر اوست که با چهره ای جدید در آن ظاهر شده است.

معرفی گروه کمک صداتو

حال بهتر است با گروه کمک صداتو آشنا شوید. این مسابقه تفاوت اصلی ای با سایر مسابقه‌های موسیقی‌محور دارد. در این مسابقه اصلا داوری نداریم و بازیگران معروفی که در آن حضور دارند، به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند.

شبنم مقدمی

تعداد قسمت های سریال صداتو

شبنم مقدمی در 3 فروردین 1351 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1376 و فیلم سینمایی زخمی شروع کرد. سپس در همان سال در سریال گل‌های آفتابگردان ظاهر شد. او در سال 1377 نیز وارد رادیو شد و در برنامه‌هایی همچون خانه کاغذی، هفت شنبه، خط خطیم و هفت ترانه حضور داشت. خانم مقدمی مدتی کم کارتر شد و سپس با سریال هفت سنگ باری دیگر توانست دیده شود. حضور او در سریال شبکه نمایش خانگی هیولا بر معروفیتش افزود و باعث شد که این بازیگر راه جدیدی را در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی آغاز کند.

محمد بحرانی

بررسی سریال صداتو

محمد بحرانی بازیگر، کارگردان و صداپیشه معروف ایرانی متولد 16 آذر 1360 است. او فعالیت هنری خود را از سال 1380 و نمایش عروسکی شروع کرد. اگرچه آقای بحرانی در طی این سال‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کرد اما این صداپیشگی عروسک جناب خان بود که او را به معروفیت رساند. از نقش‌های ماندگار او نیز می‌توان به غضنفر چم‌چاره (مهرداد مهرافزون) در سریال‌های هیولا و دراکولا اشاره کنین. آقای بحرانی هم اکنون در سریال صداتو حضور دارد.

امیرمهدی ژوله

ژانر سریال صداتو

امیرمهدی ژوله فیلم‌نامه نویس، بازیگر و روزنامه‌نگار اهل ایران است که در 27 مرداد 1357 به دنیا آمد. او ابتدا به عنوان نویسنده مطبوعاتی و سپس نویسنده فیلم و سریال فعالیت می‌کرد. امیرمهدی ژوله در بسیاری از طنزهای مهران مدیری به عنوان نویسنده حاضر بود و بسیاری از اپیزودهای مهم آن را نگارش کرد. او سپس در برنامه دورهمی و خندوانه حضور پیدا کرد و پس از آن در سریال‌هایی همچون دیوار به دیوار و گلشیفته حضور پیدا کرد.

محسن شریفیان

دانلود سریال صداتو

محسن شریفیان خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده ایرانی متولد 30 دی 1354 است. او دارای نشان درجه‌یک هنری رشته موسیقی است و با گروه بوشهری لیان در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد. آقای شریفیان در نوازندگی ساز نی‌انبان تخصص دارد و تاکنون دو بار توانسته برنده جایزه باربد جشنواره فجر شود. این هنرمند نامی جز گروه کمک سریال صداتو است.

نقد سریال صداتو

اگرچه نباید برای نقد صداتو عجله کرد و قسمت‌های دیگر آن را هم دید اما باید اقرار کنیم که این مسابقه در قسمت اول ما را شگفت زده کرد. زیرا روندی متفاوت با رئالیتی شوهای باب امروز داشت. در صداتو دیگر نه روند مافیایی برنامه‌های رئالیتی شو ، نه بازی‌های اکثر گیم شوهای مفرح و نه داوری شدن‌های برنامه‌های موسیقی محور را می‌بینیم. این برنامه در عین حال که ترکیبی از تمام مواردی که گفته شدیم است، اما متفاوت عمل می‌کند.

کلام آخر

نقد سریال صداتو

با معرفی و بررسی سریال صداتو همراه شما بودیم. صداتو برای طراحی خود از برنامه‌های مختلف خارج از ایران الهام گرفته است و تاکنون توانسته موفق شود تا نظر مخاطبان را جلب کند. با توجه به چیزهایی که دیده می‌شود، این برنامه احتمالا موفقیت زیادی کسب کند. نظر شما درباره صداتو چیست؟ لطفا پس از تماشا و دانلود سریال صداتو نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو