طرح کلی Gears 6 قبلا به نگارش در آمده، اما Coalition احتمالا آن را کنار گذاشته است

منبع: گیمفا

5

1402/3/14

13:03


بسیاری از گیمرها منتظر ادامه‌ سری Gears هستند و حالا مشخص شده که طرح کلی بازی احتمالا کنار گذاشته شده است.

طرح کلی Gears 6 قبلا به نگارش در آمده، اما Coalition احتمالا آن را کنار گذاشته است

بسیاری از گیمرها منتظر ادامه‌ سری Gears هستند و حالا مشخص شده که طرح کلی بازی احتمالا کنار گذاشته شده است.

طرفداران Gears of War از زمانی که این سری برای Xbox 360 منتشر شد، شیفته‌ آن شده‌اند. تنها مشکل آن است که وقفه‌ای طولانی بین نسخه پنجم و ششم ایجاد شده و از زمانی که به تجربه‌ Gears ۵ پرداختیم، مدت زیادی گذشته و هنوز اطلاعاتی در رابطه با ادامه‌ آن به دست نیاورده‌ایم.

یکی از اشخاص کلیدی فرنچایز Gears، آقای راد فرگوسن بود. در حالی که استودیوی The Coalition تا مدتی قبل تحت مدیریت او قرار داشت، اما چندی پیش شاهد خروج او از این استودیو و پیوستنش به تیم بلیزارد به عنوان مدیر کل فرانچایز دیابلو بودیم.

به لطف گزارش منتشر شده از سوی Gamespot، می‌دانیم که فرگوسن با پادکست Unlocked IGN مصاحبه داشته، جایی که از او در مورد آینده سری Gears سوالاتی پرسیده می‌شود. در حالی که او دیگر به این فرنچایز وابسته نیست یا دانش داخلی از پروژه های در حال توسعه‌ Coalition ندارد، به نظر می رسد که Gears ۶ از قبل یک طرح کلی داشته است.

وی اشاره کرد که قبل از این که به بلیزارد اینترتینمنت ملحق شود، طرح کلی Gears ۶ را مطرح کرده است، فرگوسن قصد داشت اطمینان حاصل کند که تیم کوالیشن قبل از رفتن او در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد.

به هر حال، Gears ۵ با یک Cliffhanger به پایان رسید، بنابراین برای اطمینان از داشتن یک مسیر درست و حسابی، فرگوسن یک طرح کلی نوشت و آن را به تیم سازنده داد. به نظر می‌رسد که این طرح به خوبی آماده شده بود، اما ممکن است به همان خوبی نیز کنار گذاشته شده باشد.

به گفته فرگوسن، تیم می‌توانست به همین راحتی ایده‌های او را هنگام ترک استودیو به بیرون پرتاب کند. بنابراین ما مطمئن نیستیم که آیا بازی بعدی شامل زمینه‌هایی باشد که راد فرگوسن از خود بر جای گذاشت یا خیر. اما کماکان نمی‌توان با اطمینان در این مورد نظر داد چرا که ما حتی تاییدیه‌‌ای درست و حسابی مبنی بر آن که عنوان دیگری از Gears در حال توسعه است در دست نداریم.

Gears ۵ در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و در عین حال، ما می دانیم که مایکروسافت در این ماه یک شوکیس از بازی‌های ایکس باکس برگزار می‌کند که می تواند بستری مناسب برای معرفی Gears ۶ به عموم باشد، اما باید منتظر ماند و دید که آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر.

اگر هنوز Gears ۵ را بازی نکرده‌اید، این بازی برای پلتفرم های PC ،Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شده و در دسترس قرار گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو