ایکس باکس شایعه اشاره به نمایش Fable در رویداد آتی را رد کرد

منبع: گیمفا

5

1402/3/14

14:38


رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس شایعه‌ای با مضمون اینکه او اشاره‌ای غیر مستقیم به نمایش تریلری جدید از Fable در رویداد پیش رو داشته است را تکذیب کرده است.

ایکس باکس شایعه اشاره به نمایش Fable در رویداد آتی را رد کرد

رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس شایعه‌ای با مضمون اینکه او اشاره‌ای غیر مستقیم به نمایش تریلری جدید از Fable در رویداد پیش رو داشته است را تکذیب کرده است.

هواداران Fable سال‌ها است که منتظرند، اما به نظر می‌رسد که این انتظار به این زودی‌ها پایان نمی‌یابد. پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اشاره‌ی ایکس باکس به این بازی، شرکت یادشده آن را تکذیب کرده و بنا بر آن، احتمال نمایش تریلری از Fable در رویداد آینده کاهش پیدا کرده است.

صفحه‌ی رسمی ایکس باکس در توییتر ویدیویی منتشر کرده بود که شخصی در آن به دنبال ردی از اکلیل می‌رفت و سپس با صفحه‌ی رویداد ایکس باکس مواجه می‌شد. موسیقی متن ویدیو هم به بازی Fable شباهت داشت و پس از آن، آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مسئول بخش بازاریابی این شرکت، عکسی از خود منتشر کرد که حروف able در پس‌زمینه‌اش به چشم می‌خورد. بسیاری بر این باور بودند که سرانجام در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) شاهد نمایش مورد انتظار Fable خواهیم بود. ایکس باکس اما این احتمال را رد می‌کند.

گرینبرگ در این باره می‌گوید:

من به هیچ چیز اشاره نکرده‌ام. ترجیح می‌دهم هوادارانمان هنگام مشاهده‌ی زنده‌ی رویداد شگفت‌زده شوند. به نظر می‌آید که اگر همین الآن عطسه کنم هم کسی بگوید:«ساخت بازی X تأیید شد!» دوست‌دار همه‌ی شما و ابراز علاقه‌تان هستم. همینطور ادامه بدهید که تنها حدود یک هفته تا رویداد باقی مانده.

آرون گرینبرگ

او در این پیام جواب بحث‌های شکل‌گرفته حول محور عکس خود را می‌دهد، اما استفاده‌ی او از عبارت «هیچ چیز» را می‌توان مصداق ویدیوی یادشده هم در نظر گرفت، به خصوص به این دلیل که مقام او ایجاب می‌کند بر محتوای منتشرشده در صفحات رسمی ایکس باکس نظارت داشته باشد.

قابل انکار نیست که آن ویدیوی تبلیغاتی حال و هوای Fable دارد، اما این انتخاب ایکس باکس ممکن است تنها یادآوری موفقیت عنوانی قدیمی باشد، نه اشاره‌ای عامدانه به تریلری در رویداد پیش رو. این احتمال زمانی زیادتر می‌شود که بدانیم رویداد مذکور بیش از هر چیز بر Starfield متمرکز است.

همچنین، نخستین بار نیست که امیدی واهی برای انتشار اطلاعات جدید از Fable برای هواداران ایجاد می‌شود. در سال ۲۰۲۱، صفحه‌ی توییتر نشر بازی‌های ایکس باکس (Xbox Games Publishing) نوشت:

از اینکه فردا اتفاقی خاص را پیش رو داریم، هیجان‌زده هستیم. فقط یک روز دیگر فرصت بدهید تا دست‌پختمان را بچشید. شاید باید آن را سالگرد Fable می‌نامیدیم، اما آن اسم را قبلاً استفاده کرده‌ایم!

ناشر بازی‌های ایکس باکس

شاید نتوان واضح‌تر از این به یک بازی به خصوص اشاره کرد، اما سرانجام محتوایی با این مضمون به نمایش در نیامد و صفحه‌ی مذکور بابت سردرگمی ایجادشده عذرخواهی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو