انیمه اذیتم نکن ناگاتورو؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه اذیتم نکن ناگاتورو؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات


منبع: پلازا

6

1402/3/14

18:33


انیمه اذیتم نکن ناگاتورو؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه اذیتم نکن ناگاتورو یکی از انیمه‌های شونن (Shonen) است که در سال 2021 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro آشنا شویم.

مخاطبان هدف انیمه‌های شونن معمولا پسران نوجوان هستند. اگر از انیمه‌های شونن خوشتان می‌آید در ادامه لینکی قرار داده شده است که در آن بعضی از بهترین انیمه‌های دسته‌بندی شونن معرفی شده اند.

ژانر انیمه اذیتم نکن، ناگاتورو سان کمدی است. انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro بر اساس یک مجموعه مانگا به همین نام از ناناشی (Nanashi)  و به کارگردانی هیروکازو هانای (Hirokazu Hanai) در استودیو Telecom Animation Film ساخته شده است. تعداد قسمت های انیمه اذیتم نکن ناگاتورو در مجموع دو فصل بیست و چهار اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود بیست دقیقه است. زمان پخش انیمه اذیتم نکن ناگاتورو اولین بار در تاریخ 11 آوریل 2021 از Tokyo MX و چند شبکه دیگر بود و فصل اول این انیمه در تاریخ 27 ژوئن 2021 به پایان رسید. فصل دوم این انیمه با عنوان Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro 2nd Attack از تاریخ 8 ژانویه 2023 تا تاریخ 26 مارس 2023 پخش شده است و کارگردانی آن را شینجی اوشیرو (Shinji Ushiro) انجام داده است.

در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro می‌پردازیم و بیشتر درباره انیمه اذیتم نکن ناگاتورو صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمه اذیتم نکن ناگاتورو

انیمه Don't Toy with Me, Miss Nagatoro

نائوتو هاچیوجی مشغول درست کردن یک مانگا در کتابخانه مدرسه بود که ناگهان کاغذهای آن از روی میز به زمین افتاد و چند دانش‌آموز دیگر از جمله هایاسه ناگاتورو که در آن‌جا بودند آن‌ها را دیدند. هایاسه ناگاتورو خواندن مانگای او را شروع کرد و گفت به نظر می‌رسد شخصیت اصلی مانگا، شمشیرزن بدشانس، بر اساس ویژگی‌های خودت باشد و سپس او را مورد تمسخر قرار داد. هایاسه ناگاتورو، نائوتو هاچیوجی را Senpai صدا می‌کند که در این‌جا می‌توان آن را دانش‌آموز یک یا چند سال بزرگتر معنا کرد. روز بعد هایاسه از نائوتو خواست تصویر او را رسم کند اما دوباره او را اذیت کرد. یک دفعه که دوستان هایاسه ناگاتورو نیز نائوتو هاچیوجی را مورد تمسخر قرار دادند او از هاچیوجی دفاع کرد و مدتی بعد با او درباره این که در مقابل این تمسخرها از خود دفاع نمی‌کند با او صحبت کرد. برای ادامه داستان به انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro یا مانگای آن مراجعه کنید.

کاراکترهای انیمه اذیتم نکن، ناگاتورو سان و معرفی صداپیشگان آن‌ها

در این بخش قصد داریم به معرفی شخصیت های انیمه اذیتم نکن ناگاتورو بپردازیم و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا شویم.

هایاسه ناگاتورو (Hayase Nagatoro)

شخصیت های انیمه اذیتم نکن ناگاتورو

هایاسه ناگاتورو دانش‌آموز سال اول دبیرستان کازهایا (Kazehaya High School) است و هر روز نائوتو هاچیوجی را اذیت می‌کند.

صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم سومیره اوساکا (Sumire Uesaka) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro کیمبرلی آن کمپبل (Kimberley Anne Campbell) نام دارد. در ادامه به معرفی شخصیت نائوتو هاچیوجی می‌پردازیم.

نائوتو هاچیوجی (Naoto Hachiouji)

دانلود انیمه Don't Toy with Me, Miss Nagatoro

نائوتو هاچیوجی دانش‌آموز سال دوم دبیرستان کازهایا (Kazehaya High School) است و مانگا درست می‌کند. او توسط هایاسه ناگاتورو Senpai صدا زده می‌شود.

صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم دایکی یاماشیتا (Daiki Yamashita) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro اریک اسکات کیمرر (Erik Scott Kimerer) نام دارد. در ادامه به معرفی شخصیت گیمو می‌پردازیم.

 گیمو (Gamo)

کاراکترهای انیمه اذیتم نکن، ناگاتورو سان

گیمو یکی از دوستان هایاسه ناگاتورو است اما هر وقت گیمو نائوتو هاچیوجی را اذیت می‌کند هایاسه ناگاتورو از او می‌خواهد که از این کار خودداری کند.

صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم میکاکو کوماتسو (Mikako Komatsu) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro بریتنی کاکس (Brittany Cox) نام دارد. در ادامه به معرفی شخصیت یوشی می‌پردازیم.

یوشی (Yosshii)

بررسی انیمه Don't Toy with Me, Miss Nagatoro

یوشی یکی از دوستان هایاسه ناگاتورو است و معمولاً همراه گیمو است و حرف‌های او را تکرار می‌کند.

صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم آینا سوزوکی (Aina Suzuki) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro لیلی کی (Lily Ki) نام دارد.

در ادامه به بررسی نمرات انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro و نقدهایی که درباره آن وجود دارند خواهیم پرداخت.

امتیازات انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro و نقدهای آن

حال که با داستان و کاراکترهای انیمه اذیتم نکن ناگاتورو آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. انیمه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 7.2 از 10 و در سایت My Anime List امتیاز 7.3 از 10 را دریافت کرده است.

بعضی از کسانی که انیمه with Me, Miss Nagatoro را تماشا کرده اند در نقدهای خود گفته اند که کاراکترهای این انیمه سطحی هستند، داستان آن معمولی است و در هر قسمت داستان تکراری اذیت شدن نائوتو هاچیوجی توسط هایاسه ناگاتورو و عدم واکنش او اتفاق می‌افتد و تماشای این انیمه را توصیه نکرده اند. برخی دیگر در نقدهای خود تعجب خود را از کسانی که رفتارهای اذیت‌کننده هایاسه ناگاتورو را توجیه می‌کنند و دلیل آن را علاقه او به نائوتو هاچیوجی گفته اند بیان کرده اند. بعضی دیگر خطاب به کسانی که گفته اند انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro کمدی است و نباید این رفتارها را جدی گرفت گفته اند که اذیت کردن و تمسخر دیگران برای آن‌ها خنده‌دار نیست و نباید آن را توجیه کرد. می‌توانید برای خواندن نقدهای بیشتر به سایت مای انیمه لیست مراجعه کنید.

کلام آخر

 در این مقاله به معرفی انیمه اذیتم نکن ناگاتورو پرداختیم که در آن دانش‌آموزی به اسم هایاسه ناگاتورو و دوستان او دانش‌آموز دیگری به اسم نائوتو هاچیوجی را اذیت می‌کنند و او از خودش دفاع نمی‌کند. توصیه می‌شود کودکان این انیمه را تماشا نکنند. می‌توانید تریلر انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro را تماشا کنید و اگر با وجود نقدهایی که درباره انیمه اذیتم نکن ناگاتورو وجود دارد حس می‌کنید می‌توانید از تماشای این انیمه لذت ببرید و می‌خواهید با شخصیت‌های دیگر این اثر آشنا شوید، دانلود انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro را شروع کنید.

می‌توانید نظرتان درباره انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro را در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. متشکریم که در معرفی این انیمه زیبا با ما همراه بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو