سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر ؛ فروش میلیون‌ها دلار دوج کوین!

منبع: تکراتو

5

1402/3/14

19:03


تعدادی از سهام‌داران تسلا و اسپیس ایکس به علت سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر به دوج‌کوین از وی شکایت کرده‌اند.

سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر ؛ فروش میلیون‌ها دلار دوج کوین!

تعدادی از سهام‌داران تسلا و اسپیس ایکس به علت سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر به دوج‌کوین از وی شکایت کرده‌اند.

این روزها دیگر علاقه و تمایل ایلان ماسک به ارز دوج‌کوین بر کسی پوشیده نیست؛ اما این امر برای وی حاشیه‌هایی را نیز در پی داشته است. طی چهارشنبه‌ هفته گذشته تعدادی از سهام‌داران تسلا و اسپیس ایکس شکایتی را در دادگاه به علت سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک به میزان 124 میلیون دلار با تغییر لوگوی توییتر به دوج‌کوین علیه وی مطرح کرده‌اند و به‌دنبال دریافت غرامت هستند.

در این راستا ماسک حدودا دو ماه پیش به‌طور ناگهانی لوگوی توییتر را به دوج‌کوین تغییر داد تا این رمزارز را دوباره ترند بازار کند. این اقدام ایلان ماسک منجر به رشد 30 درصدی قیمت دوج کوین شد. بعد از حذف لوگوی دوج کوین از توییتر اما قیمت این رمزارز به سزعت افت فاحشی داشت. به ادعای شاکیان این پرونده ایلان ماسک در همان هنگام 124 میلیون دلار دوج کوین به‌فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: پاسخ مثبت ایلان ماسک به درخواست‌های سانسور محتوای توییتر توسط دولت‌ها ؛ ثروتمند طرفدار آزادی بیان می‌گوید «چاره‌ای نداشتیم!»

سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین

درواقع شاکیان اصلی پرونده تعداد تقریبا بزرگی از سهام‌داران شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و بورینگ کمپانی هستند. از سال پیش آن‌ها مدعی گمراهی مردم از طرف ماسک برای رشد بازار دوج‌کوین شده‌اند تا ماسک از این طریق هم سود هنگفتی به جیب بزند.

سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک

ماه پیش اما وکلای ایلان ماسک از دادگاه درخواست داشتند تا پرونده را مختومه اعلام کند زیرا طبق اعلام آن‌ها، ادعای شاکیان با واقعیت همراه نبوده است.

به گزارش گیزمودو، شاکیان پرونده درخواست اصلاح دادخواست را در این راستا ثبت کردند تا مطالبات خود را صراحتاً بیان و ادعای نوسان‌گیری ایلان ماسک را تقدیم دادگاه کردند. به ادعای این افراد، ایلان ماسک قیمت دوج کوین را 36,0000 درصد رشد داده و سپس طی برنامه‌ پرمخاطب Saturday Night Live علیه این رمزارز حرف زده و باعث کاهش چشمگیر ارزش آن شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک و شکایت از وی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو