فال تاروت انگلیسی 15 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

3

1402/3/14

19:34


فال تاروت انگلیسی 15 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

شما فرصتی برای ملاقات با دوستان قدیمی یا همکاران قدیمی خواهید داشت. با اعضای خانواده خود رابطه گرم و دلپذیری خواهید داشت. یک دوستی خوب در انتظار شما خواهد بود. اگر قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، باید با فرد ارشد یا با تجربه خود مشورت کنید. ممکن است لازم باشد اشتباه گذشته خود را مرور کنید و شروع به بهبود خود کنید. در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید با همان مشکلات قدیمی بدون توجه به آنچه که هستند مواجه شوید و دوباره برای حل آنها وقت تلف کنید.

فال تاروت متولد اردیبهشت 

پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، کمبود مواد. شما باید محتاط باشید و در مورد عشق، دوستی، کار و پذیرش دیگران با دقت فکر کنید.

ممکن است احساس انزوا و تنهایی کنید. ممکن است روزهای سختی را در زندگی خود پشت سر گذاشته باشید. با این حال، مهم است که تسلیم نشوید. در این زمان ممکن است به حمایت اخلاقی یا شخصی برای گوش دادن به مشکلات شما نیاز داشته باشید. ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و احساس کنید که هیچ حامی ذهنی ندارید و نمی توانید از دیگران کمک بگیرید. ممکن است به دلیل استرس زیاد و ناآگاهی از مراقبت از خود بیمار شوید. شما باید زمانی را برای استراحت پیدا کنید تا خود را ریکاوری کنید. لجبازی نکنید و کاری انجام ندهید و در عوض ساکت بمانید.

فال تاروت متولد خرداد

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

احساس بی حوصلگی خواهید کرد و دوست دارید زندگی خود را بهبود ببخشید یا تغییری ایجاد کنید. ممکن است متوجه شوید که شرایط به آرامی اما مثبت در حال تغییر است. اگر شغل معمولی دارید، ممکن است آرزوی پیشرفت داشته باشید اما شغل فعلی شما برای شما مناسب نیست. بنابراین، ممکن است سعی کنید شغل جدیدی پیدا کنید تا در موقعیت بهتر و همچنین سازمان بهتری قرار بگیرید. برای عشق، ممکن است این شانس را داشته باشید که به طور غیرمنتظره ای عاشق کسی شوید، اما برای برآورده شدن باید ریسک کنید.

فال تاروت متولد تیر

چهار پنتاکل

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. اکنون زمان صرفه جویی است تا ثروتی پایدار بسازید.

موقعیت های اطراف همچنان شما را ناامید می کند. ممکن است کسی را پیدا کنید که سعی دارد از شما سوء استفاده کند. ممکن است احساس کنید تحت فشار هستید و به گوشه ای رانده شده اید. ممکن است شخصی سعی کند از شما ایراد بگیرد یا شما را غیرقابل اعتماد بداند. ممکن است سعی کنید شرایط را به شکلی که می خواهید کنترل کنید، اما همیشه موفق نیستید. برای کار، ممکن است یک تاخیر کاری وجود داشته باشد که ممکن است شما را بسیار ناامید کند. برای امور مالی، به نظر می رسد از وضعیت مالی فعلی خود ناراضی هستید.

فال تاروت متولد مرداد

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

در این مدت باید خود را با محیط خود وفق دهید و رابطه خوبی با همکاران خود حفظ کنید. برای کار، ممکن است به موقعیت جدیدی منتقل شوید یا یک سفر کاری داشته باشید. اگر در محل کار به کمک نیاز دارید، حمایت خوبی دریافت خواهید کرد. با این حال، برای ایجاد دوستی با همکاران خود باید صمیمیت خود را ابراز کنید. برای امور مالی، مراقب هزینه های گزاف باشید، زیرا ممکن است احساس بی حوصلگی کنید و در نتیجه، پول زیادی را برای سرگرمی خرج کنید.

فال تاروت متولد شهریور

صفحات شمشیر

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال با تجربه کمتر و ثروتمند شدن، اخبار بد، شایعات بد، محیط وحشتناک و غیر قابل اعتماد.

در این مدت ممکن است استرس زیادی را تجربه کنید و مجبور شوید کارها را با دقت انجام دهید. ممکن است از موقعیت های اطراف خود ناراضی باشید. با این حال، باید احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است همیشه آزرده خاطر باشید. همچنین مراقب اشتباه کردن در محل کار باشید و سعی کنید با دقت بیشتری کار کنید. برای امور مالی نیز باید با دقت بیشتری پول خرج کنید. در کل در این مدت نباید در انجام کاری سهل انگاری کنید. سعی کنید عواطف تندخو خود را کاهش دهید و دلایل را بر احساسات اعمال کنید.

 فال تاروت متولد مهر

هشت عصا

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. پیشرفت پروژه، شکوفایی، رشد، تجارت و گسترش کار.

شرایط به سرعت تغییر خواهد کرد. شانس گسترش در حرفه شما وجود خواهد داشت. شما می توانید از تجربیات خود در گذشته برای توسعه توانایی خود استفاده کنید. ممکن است ارتقا پیدا کنید یا وظایف دیگری دریافت کنید. موفقیت در انتظار شما خواهد بود، بنابراین باید بهترین تلاش خود را به کار بگیرید زیرا ممکن است به سرعت پیشرفت کند. برای امور مالی، کانال های زیادی برای کسب درآمد بیشتر وجود خواهد داشت. وضعیت مالی شما بازیابی خواهد شد. برای عشق، ممکن است عشق جدیدی پیدا کنید یا با کسی ملاقات کنید که ممکن است به سرعت با او رابطه برقرار کنید.

فال تاروت متولد آبان

دو عصا

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. در زمینه های کاری، مالی و سایر مسائل حمایت خواهید کرد.

پیشنهادات جالب خوبی در مورد شغل از جمله فرصت های شغلی جدید وجود دارد. اگر شغل جدیدی پیدا می‌کنید، باید به دنبال شرکت‌های بین‌المللی و تجارت واردات و صادرات باشید زیرا فرصت بیشتری برای دریافت شغل خواهید داشت. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید، ممکن است ایده ای برای گسترش آن داشته باشید. علاوه بر این، ممکن است یک سرمایه گذاری جدید یا مشارکت جدید وجود داشته باشد. ممکن است در مورد آینده خود احساس عدم اطمینان کنید و مجبور شوید در مورد چیزی تصمیم بگیرید. اگر شغل تمام وقت دارید، ممکن است مجبور شوید با خارجی ها تماس بگیرید. برای امور مالی، ممکن است برای آینده خود برنامه ریزی کنید. به طور کلی، پول کافی برای خرج کردن خواهید داشت. برای عشق، ممکن است با کسی ملاقات کنید که خیلی صریح صحبت می کند.

فال تاروت متولد آذر

چهار فنجان

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که باعث کسالت، نارضایتی و ناامیدی می شود.

ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نمی رود. اغلب در این زمان احساس بد خلقی خواهید کرد. سعی کنید مراقب افکار منفی خود نسبت به چیزهای اطرافتان باشید. ممکن است پیشنهاداتی دریافت کنید که اگر خیلی خوش سلیقه باشید، فرصت خوبی را از دست خواهید داد. علاوه بر این، شما باید ذهن خود را باز کنید و بپذیرید که ما نمی توانیم به طور کامل افراد یا چیزهای دیگر را کنترل کنیم. اگر بتوانید دیدگاه خود را تنظیم کنید، توقع خود را در مورد مسائل بیرونی کاهش دهید، احساس بهتری خواهید داشت.

فال تاروت متولد دی

دو پنتاکل

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. این یک کارت بد مالی است که به معنای فقر، جریان نقدینگی وحشتناک و استقراض است.

تغییر تدریجی در زندگی شما ایجاد خواهد شد. اگرچه قابل توجه نخواهد بود، اما می توان گفت که ثبات وجود خواهد داشت. ممکن است نگران وضعیت مالی خود باشید و در مورد شغل فعلی خود تردید کنید. ممکن است حوصله تان سر برود اما باید صبور باشید. مراقب استرس خود باشید. اگر کسب و کار خود را دارید، بی خیال نباشید، بلکه مراقب مدیریت جریان نقدینگی خود باشید. برای عشق، هیچ پیشرفتی در عشق شما وجود نخواهد داشت. رابطه خسته کننده خواهد بود.

فال تاروت متولد بهمن

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

ممکن است با چیزی مواجه شده باشید که بر احساس شما تأثیر منفی گذاشته است. ممکن است به طور غیرمنتظره ای از چیزی صدمه دیده باشید. ممکن است در موقعیت گیج کننده ای قرار گرفته باشید و نتیجه ای پیدا نکرده باشید. برای کار، ممکن است از همکاران خود ناامید شده باشید. مشکل در محل کار ممکن است شما را دلسرد کند و بخواهید آن را ترک کنید. برای امور مالی، ممکن است هزینه های غیرمنتظره ای داشته باشید. علاوه بر این، مراقب آسیب دیدن اموال یا لوازم خانگی خود باشید که باید هزینه تعمیر آن را بپردازید. برای عشق، ممکن است طرد شوید یا به طور غیرمنتظره ای پشیمان شوید.

فال تاروت متولد اسفند

شوالیه های عصا

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرونده، خودسازی، حرکت، سفر طولانی، انتقال.

وضعیت هنوز نامشخص است و پیش بینی آن در این مدت دشوار است. برای کار، اخبار مربوط به شغل جدید را دریافت خواهید کرد یا ممکن است رئیس شما مسئولیت جدیدی را به شما محول کند. برای امور مالی مراقب خرج کردن باشید. آنطور که می خواهید خیلی راحت خرج نکنید زیرا بعداً دچار مشکلات مالی خواهید شد. برای عشق، اگر شما یک زن مجرد هستید، ممکن است شانس ملاقات با کسی را داشته باشید که وارد زندگی شما می شود. ممکن است از تماس کاری با او ملاقات کنید یا ممکن است جوانتر از شما باشد اما فعال و جذاب به نظر برسد. اگر مرد مجرد هستید، هنوز در مورد عشق خود مطمئن نیستید. اگر معشوق داری مراقب باش که معشوقت دلخور شود چون زیاد به او اهمیت نمی دهی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو