کنسل شدن سریال اسپین اف Supernatual ؛ این سریال به طور رسمی کنسل شد

منبع: فیگار

4

1402/3/14

19:48


با وجود آنکه طرفداران این اثر چشم انتظار ادامه‌ای برای آن بودند، خبر کنسل شدن سریال اسپین اف Supernatual آنان را ناامید و غمگین کرد.

کنسل شدن سریال اسپین اف Supernatual ؛ این سریال به طور رسمی کنسل شد

با وجود آنکه طرفداران این اثر چشم انتظار ادامه‌ای برای آن بودند، خبر کنسل شدن سریال اسپین اف Supernatual آنان را ناامید و غمگین کرد.

سریال سوپرنچرال یکی از معروف‌ترین آثار در ژانر ماورایی به شمار می‌رود. از پخش آخرین فصل این سریال که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است حدود دو سالی می‌گذرد و مخاطبان چشم انتظار فصل جدید آن هستند یا در واقع بهتر بود بگوییم، بودند.

این اثر جذاب توانست سال‌های سال مخاطبان خود را راضی نگه دارد. اولین تاریخ پخش سریال فراطبیعی در 13 سپتامبر سال 2005 بود. این سریال سرانجام پس از گذشت 15 فصل در 19 نوامبر سال 2020 به پایان رسید و عوامل آن اعلام کردند سوپرنچرال فصل دیگری نخواهد داشت.

شنیدن این خبر برای مخاطبان این سبک بسیار ناراحت کنند بود اما آنان دست از تلاش و امید برنداشتند و فصل جدید این اثر را از عواملش خواستار شدند.

اما گویی خبر قطعی کنسل شدن سریال اسپین اف Supernatual گویا سطل آبی بر سر طرفداران و علاقه‌مندان این اثر ریخت و آنان را بسیار ناامید و غمگین کرد.

بیشتر بخوانید:

ریکاردو ساپینتو شورتش را هم درآورد

کنسل شدن سریال اسپین اف Supernatual

این سریال به طور رسمی کنسل شد

سریال اسپین اف Supernatual کنسل شد

سریال اسپین اف Supernatual کنسل شد

داستان کنسلی سریال اسپین اف Supernatual از چه قرار است؟ ماه گذشته، شبکه CW به‌طور رسمی سریال The Winchesters، اسپین‌آف پیش‌درآمد Supernatual را کنسل کرد.

در حالی که طرفداران همچنان امیدوار بودند تا راهی برای ادامه دادن سریال پیدا کنند و یا عوامل را متقاعد کنند تا دنباله‌ای برای این اثر پیدا کنند و جنسن اکلس، بازیگر نقش دین وینچستر در سریال سوپرنچرال و Soldier Boy در سریال The Boys نیز از این موضوع حمایت کرده بودند، اما اکنون اعلام و تایید کرده‌اند که سریال رسما کنسل شده است و هیچ راه برگشتی برای آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

کریستوفر نولان و جایگاه مطلوبش در سینما 

اکلس در توییت جدید خود از طرفداران برای حمایت از سریال The Winchesters تشکر کرد و نوشت:

از تمام افرادی که این داستان را تماشا، دنبال و حمایت کرده‌اند و تمام افرادی که این سریال را خلق کرده‌اند تشکر می‌کنم، نمی‌توانم بیشتر از این به کاری که همه با هم انجام دادیم افتخار کنم. اما همانطور که گفته می‌شود، زمان‌ همه چیز است و بسیار مهم بوده، با وجود تغییرات گسترده شبکه همراه با اعتصاب نویسندگان، اکنون زمان مناسبی به نظر نمی‌رسد.

در سریال The Winchesters که وقایع آن در دهه 1970 رخ می‌دهد، شاهد روابط عاشقانه بین پدر و مادر سم و دین وینچستر، یعنی مری کمپبل و جان وینچستر بوده‌ایم.

سریال Supernatural همانطور که از نامش پیدا است، یک سریال فراطبیعی، درام و فانتزی است که داستان برادران وینچستر را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو