کافه رستوران اکسون | تجربه ای لذت بخش در اکسون

کافه رستوران اکسون | تجربه ای لذت بخش در اکسون


منبع: همگردی

173

1398/5/4

14:38


کافه رستوران اکسون یکی از رستوران های سعادت آباد است که به تازگی افتتاح شده. البته اینجا قبلا یک رستوران هندی بود که امسال تغییری در سبک غذاها و مدیریت انجام دادند. البته دکوراسیون داخلی رو عوض نکردند.کافه رستوران اکسون سعادت آباد سالنی شیک و خوشگل دارد که با رنگ های گرم و پرانرژی طراحی شده. به محض ورود دربان مجموعه با رفتاری گرم و دوستانه شما را به سمت رستوران هدایت می کند.

اکسون

رستوران اکسون

این رستوران تمامی وعده های غذایی را سرو می کند، از صبحانه هایی خوشمزه تا شام را در اکسون می توانید میل کنید و اگر هم دوست داشته باشید می توانید از منوی کافه سفارش بدهید که انواع دسر، دمنوش، سردنوش و قهوه را سرو می کنند. کافه رستوران اکسون چشم اندازی زیبا دارد که اگر دوست داشته باشید می توانید از میزهای کنار پنجره استفاده کنید و از منظره هم لذت ببرید. نکته های خوب رستوران اکسون کم نیستند و اگر به کشیدن قلیان علاقه دارید در اکسون انواع قلیان ( قلیان میوه ای، عربی، ساده و ...) هم برای سرو می شود.

رستوران اکسون

چی بخوریم؟

با خیالی راحت هر غذایی را که دوست دارید را انتخاب کنید، چون طعم غذاها عالی است. مخصوصا کباب مراکشی که طعمش به معنای واقعی خوب است. شاید به جرات بتوان گفت این رستوران در پخت کباب حرفه ای استو کباب فرانسوی، کباب ناردون هم دو کباب لذیذ هستند که گوشت نرم با دورچین های خوشگل دارند. اگر پاستا دوست دارید، پاستا آلفردو رستوران اکسون هم خوشمزه است. دیزی، کباب سبز و کتلت هم سه غذایی است که می تواند در اولویت سفارش های شما باشد. اگر سالاد دوست دارید، سالادهای اینجا را به شما پیشنهاد می کنیم، سالادهای اکسون به سبک خودش است از سالاد بوریتو مرغ تا سالاد سزار که یک وعده سالم غذایی کامل است. یک ترشی انگور شاهانه دارند که پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده از این ترشی تست کنید. این جا منوی کافه هم دارند، البته یه چیز جذاب که دارند این است که تمام شیرینی ها مثل باقلوا و ... را خودشان همین جا در آشپزخانه شان درست میکنند.

چی بخوریم؟

بریم رستوران اکسون؟

اکسون در دسته رستوران های شیک و با کلاس قرار دارد. سرویس دهی حرفه ای، فضای گرم و دکوری زیبا و صد البته غذاهای با کیفیت باعث شده تا اینجا به یکی از رستوران های خوب تهران تبدیل شود. شما با رفتن به این رستوران تجربه یک میهمان نوازی حرفه ای را خواهید داشت. رستورانی که می توانید با خیال راحت دوست، خانواده و میهمانان خارجی خود را به آنجا ببرید و مطمئن باشید که همه بابت این انتخاب جذاب از شما تشکر خواهند کرد

بریم رستوران اکسون؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: بلوار سعادت آباد، پایین تر از نیایش، ابتدای خیابان حق طلب غربی یا 26، پلاک 130، طبقه دوم
شماره تلفن: 88693432 _ 86127720_ 6127721
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/exon_cafe/

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو