فیلم سنگدل ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم سنگدل ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/5/24

21:26


فیلم سنگدل ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم سنگدل ۲۰۲۳ یکی از آثاری است که به تازگی از نتفلیکس منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Heart of Stone 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی سنگدل ۲۰۲۳ اکشن و جاسوسی است. در این فیلم گل گدوت (Gal Gadot)، جیمی دورنان (Jamie Dornan)، آلیا بات (Alia Bhatt)، سوفی اوکندو (Sophie Okonedo) و ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer) به ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هارپر (Tom Harper) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که همچنین تعدادی از قسمت‌های سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) را کارگردانی کرده بود. فیلم Heart of Stone 2023 در تاریخ 11 آگوست 2023 برابر با 20 مرداد 1402 از Netflix منتشر شد و نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. مدت زمان فیلم Heart of Stone 2023 دو ساعت و دو دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی معرفی فیلم Heart of Stone 2023 خواهیم پرداخت و درباره داستان و بعضی از بازیگران و نمرات این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سنگدل 2023

فیلم Heart of Stone 2023

ریچل استون مامور یک سازمان بین‌المللی است که باید ماموریت خطرناکی را برای محافظت از یک سیستم هوش مصنوعی به اسم The Heart آغاز کند. Stone وظیفه دارد که آن را از افتادن به دست دشمن در امان نگه دارد. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای فیلم Heart of Stone 2023 بپردازید.

بازیگران فیلم سنگدل ۲۰۲۳

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سنگدل 2023 آشنا خواهیم شد.

گل گدوت در نقش ریچل استون

بررسی فیلم سنگدل 2023

گل گدوت یک بازیگر است که در تاریخ 30 آوریل 1985 برابر با 10 اردیبهشت 1364 متولد شد. او در فیلم Fast & Furious محصول سال 2009 و تعدادی از قسمت‌های دیگر این مجموعه فیلم معروف حضور پیدا کرد. علاوه بر آن، او نقش Wonder Woman را در تعدادی از فیلم‌های ابرقهرمانی بازی کرده است. گل گدوت در فیلم سنگدل ۲۰۲۳ در نقش کاراکتر ریچل استون (Rachel Stone) حضور داشته است.

جیمی دورنان در نقش پارکر

معرفی فیلم Heart of Stone 2023

جیمی دورنان یک بازیگر و موزیسین است که در تاریخ 1 می 1982 برابر با 11 اردیبهشت 1361 در ایرلند شمالی متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا و گلدن گلوب شده است. سریال The Fall از جمله آثار سال‌های اخیر است که او نیز در آن‌ها حضور داشته است. جیمی دورنان در فیلم Heart of Stone 2023 ایفای نقش کاراکتر پارکر (Parker) را بر عهده داشته است.

آلیا بات در نقش کیا داوان

هنرپیشه های فیلم سنگدل 2023

آلیا بات یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 15 مارس 1993 برابر با 24 اسفند 1371 در هند متولد شد. او بیشتر در فیلم‌های هندی حضور داشته است. برخی از جدیدترین آثار او که در سال 2022 منتشر شدند عبارتند از فیلم Brahmāstra: Part One، فیلم Darlings و RRR. آلیا بات در فیلم سنگدل در نقش کاراکتر کیا داوان (Keya Dhawan) بازی کرده است.

سوفی اوکندو در نقش نومد

دانلود فیلم Heart of Stone 2023

سوفی اوکندو یک بازیگر و راوی بریتانیایی است که در تاریخ 11 آگوست 1968 برابر با 20 مرداد 1347 در لندن متولد شد. او برنده یک Tony Award شده است و از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده بود می‌توان جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن، گلدن گلوب، بفتا و Primetime Emmy را نام برد. هتل رواندا (Hotel Rwanda) محصول سال 2004 از جمله آثار معروفی است که او در آن‌ها بازی کرده است. سوفی اوکندو در فیلم Heart of Stone به ایفای نقش کاراکتر نومد (Nomad) پرداخته است.

ماتیاس شوایگهوفر

داستان فیلم سنگدل 2023

ماتیاس شوایگهوفر یک بازیگر و فیلمساز آلمانی است که در تاریخ 11 مارس 1981 برابر با 20 اسفند 1359 متولد شد. او در فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) که در سال 2023 منتشر شده است نیز بازی کرده است. ماتیاس شوایگهوفر در فیلم سنگدل در نقش کاراکتر Jack of Hearts حضور داشته است.

از جمله بعضی از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان این افراد را نام برد:

  • جینگ لوسی (Jing Lusi) در نقش یانگ
  • پل ردی (Paul Ready) در نقش بیلی
  • جُن کُرتاخارِنا (Jon Kortajarena) در نقش بلوند

نقد فیلم سنگدل 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Heart of Stone 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. تا الان این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.7 از 10، 32 از 100 و 45 از 100 را به دست آورده است. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهایی که در مورد فیلم سینمایی سنگدل ۲۰۲۳ در سایت متاکریتیک قرار گرفته است بخوانید.

Vanity Fair / ریچارد لاسون: 70

فیلم Heart of Stone 2023 سرگرم کننده است که می‌تواند همه چیزی باشد که در حال حاضر به آن نیاز داریم. بیایید تابستان آینده دوباره چنین فیلمی را تماشا کنیم.

The Guardian / بنجامین لی: 60

گل گدوت نقش اصلی جدیدترین اثر جاه‌طلبانه آغازگر یک فرنچایز نتفلیکس است که تقریباً به اندازه کافی سرگرمی احمقانه تابستانی را فراهم می‌کند تا ما را برای ادامه داستان کنجکاو نگه دارد.

We Got This Covered / اسکات کمپبل: 50

بدون شک این فیلم، تلاش بسیار پرهزینه، پر از ستاره و انفجاری برای تولید یک مالکیت فکری (Intellectual Property) به طور کامل جدید از پایه است که کمپانی بتواند آن را متعلق به خود بنامد، اما غیرممکن است که از این حس که ما قبلاً چند بار دقیقا همین جاده را طی کرده بودیم رها شویم. هر طور که می‌خواهید تفسیر کنید اما محصول نهایی دقیقاً همان چیزی است که فکر می‌کنید قرار است باشد چه خوب و چه بد.

IGN / تارا بنت: 50

فیلم سنگدل ۲۰۲۳ به آن اندازه مشغول تلاش برای آغاز یک مجموعه فیلم است که فراموش می‌کند به اندازه کافی خوب باشد که در وهله اول بتواند شایستگی لازم برای تولید قسمت دوم را داشته باشد.

Screen Rant / ریچل لابونتی: 50

فیلم سنگدل ۲۰۲۳ یک فیلم سرگرم کننده است که علاوه بر آن به عنوان یک اثر عالی برای نمایش توانایی‌های گدوت برای فیلم‌های اکشن عمل می‌کند اما ممکن است مدت زیادی در خاطره بینندگان باقی نماند.

The Telegraph / تیم رابی: 40

بعضی از سکانس‌های اکشن آن قابل قبول هستند، بازیگران نیز به اندازه کافی خوب هستند اما توجه کم این فیلمِ اکشنِ ماجراییِ پیچیده به جزئیات باعث شکست آن شده است.

Slashfilm / جاش اشپیگل: 20

این فیلم حتی ارزش این را ندارد که وقتی در حال بالا و پایین رفتن در پروفایل نتفلیکس خود هستید برای یک لحظه به عکس آن نگاه کنید.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم سنگدل 2023 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه فیلم سینمایی سنگدل 2023 درباره یک مامور آژانس بین‌المللی است که قصد دارد از دزدیده شدن باارزش‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح آن‌ها توسط یک هکر جلوگیری کند. می‌توانید تریلر فیلم Heart of Stone 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های اکشن و جاسوسی خوشتان می‌آید و با وجود نمره‌های کم این فیلم در چند سایت معروف می‌خواهید با جزئیات داستان آن آشنا شوید، دانلود فیلم Heart of Stone 2023 را شروع کنید.

می‌توانید نظر خود را در مورد این فیلم و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای فیلم‌های جدیدی که تماشا کرده‌اید در این سایت مقاله‌ای وجود ندارد می‌توانید نام‌های آن‌ها را در یک کامنت بگویید تا مقاله‌های آن‌ها را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو