عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن از نگاه سایت فیگار

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/6/19

18:49


بتمن یکی از بزرگترین شخصیت­ های در دنیای دی سی است که داستان عجیب زیادی دارد که ما در ادامه می­خواهیم به عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن بپردازیم.

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن از نگاه سایت فیگار

بتمن یکی از بزرگترین شخصیت­ های در دنیای دی سی است که داستان عجیب زیادی دارد که ما در ادامه می­خواهیم به عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن بپردازیم.

The Dark Knight Strikes Again، برای برخی از خوانندگان بسیار متفاوت بود که به یکی از عجیب و غریب ترین کمیک های بتمن تبدیل شده است. Batman: The Dark Knight Strikes Again (DK2)  قرار بود ادامه بتمن عصر جدیدی باشد که فرانک میلر با The Dark Knight Returns آغاز کرده بود. طرفداران انتظار چیز متفاوتی را نسبت به بهترین کمیک بوک های بتمن از کتاب مصور داشتند؛ اما در نهایت، شاید تفاوت‌های زیاد داستان و گرافیک این کمیک‌ها برای خوانندگان عجیب بود.

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

  • عجیب ترین کمیک های بتمن

در ادامه قرار است عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

از نظر داستانی، نام­‌های بزرگ زیادی در عجیب و غریب ترین کمیک های بتمن حضور داشتند. سوپرمن، واندر وومن، فلش، کت گرل و اتم همگی نقشی را ایفا می‌کردند و اغلب با یکدیگر مرتبط بودند. به خصوص سوپرمن و واندر وومن چنان ارتباطی با هم داشتند که وجودشان در دنیای اطراف خود نیز اثر بخش بود.

The Story So Far

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

کمیک های عجیب بتمن در دی سی

در سال 1986 فرانک میلر یک سری کوتاه از کمیک­های بتمن را وارد دنیای دی سی کرد که جزء عجیب ترین کمیک های بتمن در دنیا قرار گرفت و به خوانندگان اجازه می‌دهد که نگاهی مختصر به زندگی بتمنی مسن داشته باشند. این شخصیت بتمنی خسته می‌­باشد که برای عدالت مبارزه می‌کند.

برای بتمن عدالت خواهی کار آسانی نبود، نه فقط به خاطر دردهای میانسالی، بلکه نیروی پلیس شهر گاتهام و دولت ایالات متحده هر دو علیه او بودند. بروس مجبور شد برای اجرای عدالت مشکلات زیادی را حل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های ضد بتمن

ضعیف ترین نسخه های بتمن

Inspired By Dirty Harry

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

داستان های مصور عجیب و غریب بتمن در DC

زمانی که در دهه 1950 اداره کدها برای کمیک‌­های دنیا تاسیس شد شخصیت بتمن به تدریج در تاریکی فرو رفت تا جایی که  در دهه 1970، به نظر می‌رسید این شخصیت در آستانه شکستن سایه‌های تیره‌تر خود است؛ ولی در دهه 1980 فرانک میلر کمیک شوالیه تاریکی را منتشر کرد و این کمیک بتمن را به همان شوالیه مبارزه خواه برای عدالت باز­گرداند.

کلینت ایستوود در نقش Dirty Harry نقش مهمی در این میان داشت و به گفته میلر فیلم ضربه ناگهانی محصول 1983 که در آن Dirty Harry پس از مدت­‌ها به مبارزه با جرم و جنایت بازگشته است. این کمیک منبع عظیمی از ایده پردازی برای او بود که بتمن را تبدیل به فردی مانند Dirty Harry برای بازگشت به مبارزه با جرم و جنایت برگرداند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بتمن در تاریخ دنیای سینمایی دی سی

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

Introduction To Catgirl

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

اگرچه Caroline Keene Kelley (به عنوان رابین جدید) در کمیک قبلی معرفی ­شده است؛ ولی فقط در The Dark Knight Strikes Again است که کارولین با عنوان Catgirl معرفی می‌­شود. (در سری سوم کتاب‌های مصور بتمن، او هویت دیگری به نام Batwoman پیدا می‌کند.

در DK2 نیز کارولین با شخصیت کت گرل به نمایش در می­اید کارولین با پوشیدن لباس گربه‌ای تنگ و پلنگی و گجت‌های خود و تجهیزاتی مانند اسکیت‌های موتوری و توپ­هایی که باترنگ شلیک می‌کنند، به‌عنوان یک شخصیت خاطره ­انگیز برای طرفداران سری کمیک­‌های بتمن یاد می­‌شود. با این حال، کار اصلی او در The Dark Knight Strikes Again، این است که مسئول ارتشی­ از بت‌بوی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین نسخه های بتمن

10 کمیک بتمن که طرفداران از آن فراری هستند

A Different Dick Grayson

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

عجیب ترین کمیک های بتمن

Dick Grayson نیز مثل بتمن از قتل پدر و مادرش در سنین جوانی آسیب روحی شدیدی دیده ­است و درست مانند خود بتمن، او با مبارزه با مجرمین، قصد دارد دنیایی خالی از جرم و جنایت بسازد در حالی داستان او حول محور شخصیت‌های نایت وینگ و رابین در دنیای اصلی دی سی می‌چرخد و در کنار بتمن با بی­ عدالتی مبارزه خواهد کرد؛ ولی در دنیای شوالیه تاریکی اینطور نیست و قضیه به کل فرق می‌کند.

در یکی از کمیک‌های شوالیه تاریکی، گریسون به عنوان یک ابرشرور تغییر یافته ژنتیکی ظاهر می‌­شود که دارای خواص درمانی استثنایی و تغییر شکل است. او با Lex Luthor و حمایت دولت به شکار ابرقهرمانان می‌رود.

بیشتر بخوانید:

10 بازیگر بتمن که نقش یک شخصیت مارول بازی کردند

10 تا از کمیک های بزرگ بتمن که فراموش شده اند

Atom Gets Trapped In A Petri Dish

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

کمیک های عجیب بتمن در دی سی

Atom جزء کوچکترین ابرقهرمان در این سری کمیک‌ها بوده است. او  قبل از اینکه توسط Catgirl نجات یابد مدتی در یک ظرف بطری (توسط Lex Luthor) گیر افتاد. او البته بسیار متشکر است و بیشتر از آن مایل بود تا به گروه بتمن بپیوندد.

بعدها، او نقش بسیار مهمی در آزادی کندور ایفا می‌کند. او این کار را با پنهان شدن درون جیب لارا که دختر سوپرمن و واندر وومن است، انجام داد و منتظر لحظه‌ی مناسب برای لغزش درون یک محظه‌ای است که به کریپتونی‌ها اجازه می‌دهد تا برینیاک را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

نام های مستعار بتمن

بهترین کمیک های بتمن درباره ابرشروران گاتهام

Criticism Of Outlandish Plots

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

کمیک های عجیب بتمن در دی سی

این سری که جزء داستان های مصور عجیب و غریب بتمن در DC شناخته شده ­است در اوایل اکران خود منتقدان و طرفداران کمیک‌های بتمن در این فکر فرو برد که این اثر با خط داستانی نامعلوم و دیالوگ­‌های بی معنی و تحقیر شخصیت‌های بزرگ و قدیمی دی سی چه کنند. خلاصه داستان این کمیک حول یک گروه مردمی و دخترانه به نام سوپرچیکس و رئیس جمهور ایالات متحده که در واقع یک هولوگرام بود و درگیری بین سوپرمن و یک ربات دایناسور وجود داشت. علاوه بر این، خود کمیک نیز طراحی رنگی متفاوتی داشت که به شخصیت­‌ها ظاهری عجیب و غریب می‌بخشید که به همین دلیل این کمیک را از نظر داستانی، طراحی و رنگبندی به یکی از کمیک های عجیب بتمن در دنیا دی سی می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

10 دوست بتمن که تبدیل به دشمن شدند

Miller Expected Negative Reactions

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

داستان های مصور عجیب و غریب بتمن در DC

برای تمامی نقدهای منفی، فرانک میلر انتظار داشت که توجه بیساری از خوانندگان دیگر را جلب کند. در یک مصاحبه با مجله Comicdom در سال 2006، وی اظهار داشت که می‌خواسته بی‌ مزه بودن برخی ابرقهرمانان را نشان دهد. بیشتر مردم ابرقهرمان‌ها را به عنوان افرادی بی‌نقص و شکست ناپذیر می‌دیدند؛ ولی او می‌خواست این خدایان و قهرمانان را از آن روایت‌های تکراری خسته کننده‌ای که گیر کرده‌اند بیرون بکشد و به خیابان‌ها بازگرداند.” میلر افزود: “من انتظار تعجب و شوک را از سوی هواداران داشتم. می‌خواستم این اتفاق بیافتد.”

بیشتر بخوانید:

10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن

10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند

Next In The Series

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن

شوالیه تاریکی دوباره حمله می‌کند علیرغم خطوط داستانی و داستان‌های فراوانش، پایان تخیلی میلر در مورد آنچه که یک بتمن سالخورده می‌توانست باشد، نبود. از سال 2015 تا 2017، سومین قسمت از این مجموعه، The Dark Knight III: The Master Race، در جهان منتشر شد که جزء کمیک های عجیب بتمن در دی سی قرار گرفت. این داستان به مبارزه بروس وین به عنوان یک ابرقهرمان ادامه داد، با کمک همکارش کری کلی در نقش رابین و چهره‌های معروفی مانند سوپرمن، گرین لنترن و واندر وومن را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

بهترین شرور های شبیه بتمن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عجیب و­ غریب ترین کمیک­ های بتمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون بهترین کمیک بوک های بتمن The Story So Far Inspired By Dirty Harry Introduction To Catgirl A Different Dick Grayson Atom Gets Trapped In A Petri Dish Criticism Of Outlandish Plots Miller Expected Negative Reactions Next In The Series بهترین کمیک های ترسناک بتمن ترتیب خواندن کمیک های بتمن بهترین شخصیت های ضد بتمن ضعیف ترین نسخه های بتمن بهترین فیلم های بتمن در تاریخ دنیای سینمایی دی سی 10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند قوی ترین نسخه های بتمن 10 کمیک بتمن که طرفداران از آن فراری هستند نایت وینگ رابین 10 بازیگر بتمن که نقش یک شخصیت مارول بازی کردند 10 تا از کمیک های بزرگ بتمن که فراموش شده اند سوپرمن واندر وومن نام های مستعار بتمن بهترین کمیک های بتمن درباره ابرشروران گاتهام بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام 10 دوست بتمن که تبدیل به دشمن شدند 10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن 10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند گرین لنترن 14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی بهترین شرور های شبیه بتمن بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 5 بهترین سریال های 2023 که باید ببینید بهترین کمیک های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران بهترین کمیک های دی سی 2022 نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو