زمان انتشار نسخه بلوری فیلم Aladdin مشخص شد

منبع: بلاکس آپ

156

1398/5/5

15:27


زمان انتشار نسخه بلوری فیلم Aladdin مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم سینمایی Aladdin اعلام شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که فیلم Aladdin (علاءالدین) به کارگردانی گای ریچی اکران خود را آغاز کرد و توانست افتتاحیه ای فوق العاده را پشت سر بگذارد. این فیلم که هنوز نیز روی پرده های سینما است، توانسته نزدیک به 1 میلیارد دلار فروش داشته باشد و فراتر از انتظارات ظاهر شود. حال در تازه ترین اخبار تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم لایو اکشن مشخص شده است. کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ 27 آگوست امسال (5 شهریور) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی فیلم Aladdin که شامل بلوری و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ 10 سپتامبر امسال (19 شهریور) خواهیم بود که پیش فروش این نسخه‌ ها از هم‌ اکنون آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

فیلم علاءالدین داستان یک پسر جذاب خیابانی به نام علاءالدین، یک دختر شجاع و خود مختار یعنی شاهزاده جاسمین و همچنین شخصیتی به نام جینی را حکایت می‌کند؛ جینی احتمالا شخصیتی است که می‌تواند کلید اصلی آن‌ها، برای رسیدن به آینده درخشانشان باشد.

در فیلم علاءالدین، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جینی، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جاسمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان، نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس، نومان اکار در نقش حکیم، رابی هینز در نقش رازول، جردن ای. نش در نقش عمر، تالیا بلیر در نقش لیان، اوبری لین در نقش اومی، آلن تودیک صداپیشه شخصیت یاگو و چند تن دیگر حضور داشته اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو