زمان پخش سریال ترکی چه می شود اگر از شبکه ام بی سی پرشیا با دوبله فارسی

منبع: فیگار

3

1402/6/27

19:19


برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی چه می شود اگر (Ya Çok Seversen) با دوبله فارسی از شبکه mbc همراه ما باشید. کرم بورسین و هافسانور ستارگان این سریال…

زمان پخش سریال ترکی چه می شود اگر از شبکه ام بی سی پرشیا با دوبله فارسی

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی چه می شود اگر (Ya Çok Seversen) با دوبله فارسی از شبکه mbc همراه ما باشید. کرم بورسین و هافسانور ستارگان این سریال هستند.

سریال اگر خیلی دوست داشته باشی چی در ژانر کمدی، عاشقانه و درام ساخته شده است. بازیگران مطرحی همچون کرم بورسین و هافسانور سانجاک را در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی آن توسط علی بیلگین انجام می‌شود.

دوبله فارسی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی با نام “چه می شود اگر” از سه شنبه 28 شهریور از شبکه ام بی سی پرشیا پخش خواهد شد. بیوگرافی بازیگران سریال ترکی چه می شود اگر را در لینک پیوست شده بخوانید. برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی چی ؟ (Ya Çok Seversen) نیز همراه فیگار باشید.

خلاصه داستان سریال ترکی چه می شود اگر ام بی سی

خلاصه داستان سریال ترکی چه می شود اگر ام بی سی 

خلاصه داستان سریال ترکی چه می شود اگر ام بی سی

آتش آلاجالی که سال‌ها پیش به دلیل اختلاف با پدرش خانه را ترک کرده بود، به دلیل مرگ پدرش مجبور به بازگشت به استانبول شده و باز می‌گردد. او به دنبال برگرداندن حق مادر مرحومش، با اینکه نمی‌خواهد مدیریت شرکت پدر را برعهده می‌گیرد. در این راه نیز با برادر و عمه‌اش دشمن می‌شود، چرا که آن‌ها را شریک جرم مرگ مادرش می‌داند.

بعد از بازگشت به استانبول، زمانی که در هتلش به سر می‌برد، با لیلا آشنا می‌شود. لیلا به همراه تیمی که دارد، کلاهبرداری می‌کنند. او نقش عروس را بازی می‌کند و بعد از عروسی ساختگی، کادو ها را می‌دزدد. یک شب که از دست خانواده داماد فرار می‌کرد، با آتش رو به رو می‌شود.

زمان پخش سریال ترکی چه می شود اگر

زمان پخش سریال ترکی چه می شود اگر

زمان پخش سریال چه می شود اگر از mbc

سریال چه می شود اگر از mbc کی پخش می‌شود؟ از 28 شهریور

روز پخش سریال چه می شود اگر : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال چه می شود اگر : ساعت 20:00

تکرار سریال چه می شود اگر : روز بعد از پخش اصلی، ساعات ۰۶:۴۵ صبح و ۱۶:۰۰

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو