سیر تا پیاز مژده لواسانی و فرزاد حسنی را اینجا بخوانید + عکس

منبع: شبونه

4

1402/6/27

19:51


امین فردین یوتیوبر و پاپاراتزی مقیم آلمان درباره مژده لواسانی و فرزاد حسنی ادعاهای را مطرح کرده است که باعث شده حواشی برای این دو مجری سرشناس در فضای مجازی به وجود بیاید. سیر تا پیاز مژده لواسانی و فرزاد حسنی امین فردین که کارش شایعه پراکنی برای سلبریتی ها است حالا برای فرزاد حسنی …

امین فردین یوتیوبر و پاپاراتزی مقیم آلمان درباره مژده لواسانی و فرزاد حسنی ادعاهای را مطرح کرده است که باعث شده حواشی برای این دو مجری سرشناس در فضای مجازی به وجود بیاید.

سیر تا پیاز مژده لواسانی و فرزاد حسنی را اینجا بخوانید + عکس

سیر تا پیاز مژده لواسانی و فرزاد حسنی

امین فردین که کارش شایعه پراکنی برای سلبریتی ها است حالا برای فرزاد حسنی و مژده لواسانی حاشیه سازی کرده است و مدعی است انها با هم رابطه دارند که البته همه ادعاهای امین فردین برای به دست اوردن دنبال کننده است و تا به حال برای افراد معروف دیگر چنین شایعاتی را مطرح کرده است.

مژده لواسانی از مجریان بی حاشیه تلویزیون است که امین فردین برای این مجری نیز دروغ پراکنی کرده است و بدون شک رابطه مژده لواسانی و فرزاد حسنی کاری است که در تلویزیون همکاری داشته اند.

امین فردین کسی است که باعث و بانی خودکشی زهره فکور بود امین فردین با شایعه سازی برای زهره فکور باعث شد که این بازیگر تحت شرایط بسیار بدی قرار بگیرد و خودکشی کند.

به هر حال نباید به شایعاتی که امین فردین برای سلبریتی ها درست میکند را باور کرد چرا که شغل امین فردین دروغ پراکنی در فضای مجازی است و از این راه امرار معاش میکند و باید برای به دست اوردن سوژه دست به هر کاری و شایعه سازی بزند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو