ویدیو : لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی

منبع: فیگار

3

1402/7/4

16:45


به تازگی ویدیویی از لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی در رسانه های خبری پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

ویدیو : لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی

به تازگی ویدیویی از لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی در رسانه های خبری پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از لحظه خواستگاری کردن حسن یزدانی در رسانه ها منتشر شده که حواشی بسیاری را داشته است.

چند روز قبل دوید تیلور در جریان دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ مقابل حسن یزدانی با صربه فنی به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای جهان شد. در شرایطی که این مبارزه با برخی حواشی مربوط به داوری همراه بود.

گویا کیلیپ خواستگاری رفتن حسن یزدانی در رسانه های مجازی بازخورد بسیاری را داشته که در ادامه این ویدئو را خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

افشاگری صفحه پشت پرده از حقایقی پنهان درباره حسن یزدانی و روابط او + ویدیو

لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خواستگاری حسن یزدانی را ببینید:

 

اتحادیه جهانی کشتی با نمایش صحنه سوال برانگیز این مبارزه، از علاقمندان به کشتی خواست نظر خود را در اینباره اعلام کنند و بگویند در زمان زیرگیری توسط تیلور که با کنده کشی یزدانی همراه بود، ۴ امتیاز باید به یزدانی به عنوان دوبنده قرمز تعلق می‌گرفت یا رای داوران در دادن ۴ امتیاز به تیلور به عنوان دوبنده آبی درست بوده است.

بیوگرافی حسن یزدانی

لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

حسن یزدانی در یک خانواده 6 نفره زندگی می کند و 3 برادر دارد و پدرش نیز در رشته کشتی فعالیت داشته است. محل زندگی حسن یزدانی در گیل خواران شهرستان جویبار می باشد و شهری های این شهرستان برای قهرمانان احترام بسیاری قائل هستند و علاقه بسیاری به ورزش کشتی دارند. حسن یزدانی در دوران کودکی اش زمانی که مسابقات در شهرستان جویبار برگزار می شد، برای تماشا در مسابقات حضور پیدا می کرد و اینگونه شد که یزدانی به ورزش کشتی علاقه پیدا کرد.

حواشی و شایعات حسن یزدانی

لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی

در جریان دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳، دیوید تیلور با صربه فنی به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای جهان شد. در شرایطی که این مبارزه با برخی حواشی مربوط به داوری همراه بود، اتحادیه جهانی کشتی با نمایش صحنه سوال برانگیز این مبارزه، از علاقمندان به کشتی خواست نظر خود را در اینباره اعلام کنند و بگویند در زمان زیرگیری توسط تیلور که با کنده کشی یزدانی همراه بود، ۴ امتیاز باید به یزدانی به عنوان دوبنده قرمز تعلق می‌گرفت یا رای داوران در دادن ۴ امتیاز به تیلور به عنوان دوبنده آبی درست بوده است. دیوید تیلور نیز در واکنش به این سوال اتحادیه جهانی کشتی، با نوشتن 4blue تاکید کرد رای داوران در دادن ۴ امتیاز به او درست بوده است1

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص لحاظاتی از خواستگاری حسن یزدانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو