دانلود بازی Shift 2 Unleashed برای کامپیوتر – نسخه RELOADED

دانلود بازی Shift 2 Unleashed برای کامپیوتر – نسخه RELOADED


منبع: دانلود ها

342

1398/5/6

00:43


بازی Shift 2 Unleashed به عنوان هفدهمین نسخه از فرانچیز عظیم Need For Speed شناخته می شود. این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است. گفتنی است که بازی Shift 2 Unleashed شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی کرده است. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا می تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازی های این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، می تواند وحشتناک باشد.

Shift 2 Unleashed PC-RELOADED

دانلود-بازی-Shift-2-Unleashed

مطالب مرتبط

نمای واقعی تر

یک قدم جلوتر از نمای cockpit ( نمای داخل کابین ) بازی Shift ، نسخه دوم این نما را از چشم راننده و به صورت واقع گرایانه تر ارائه می کند. Jesse Abney در این رابطه می گوید “در نمای کلاه ایمنی ، موتور تخریب پذیری از فشار وارد بر دوربین اثر می پذیرد و همین عامل باعث می شود تا احساس کنید که این یک بازی نیست ، بلکه رانندگی واقعی است. پس ، هر چه سرعت خود را افزایش بدهید بلور بیشتری را مشاهده می کنید ، همین مات شدن صحنه باعث می شود تا فشار رانندگی در سرعت بالا را بهتر تجربه کنید و بازی را واقع گرایانه تر دریابید.

شاید این تفاوت به نظر بسیار کوچک و ساده باشد ، اما با نگاهی عمیق تر متوجه می شویم که انجام بازی به وسیله یک دید عادی و محدود به شیشه جلو اتومبیل ، بسیار متفاوت تر از حس واقعی رانندگی و یک دید طبیعی خواهد بود ، و این دو از نظر تاثیر روانی قابل قیاس نیستند. در ادامه ، با یک محدوده ی دید عریض تر روبرو خواهید بود و همچنین ، به دنبال این دید عریض ، شاهد چرخش های طبیعی سر راننده در سر پیچ ها خواهید بود. Abney در این رابطه اظهار دارد “نگاه دوربین کلاه ایمنی به طور اتوماتیک به گوشه ها خیره میشود.بنابراین ، این نگاه اتوماتیک ، خود به عنوان یک کمک در گیم پلی بازی محسوب میشود.”

تصادف واقعی تر

تمامی بازیهای شبیه ساز رانندگی ( به جز FM3 ) تخریب پذیری آن چنان خوبی را عرضه نمی داشتند و به شما اجازه نمی دادند که ماشین های گران قیمت و لایسنز شده را در پیست مسابقه نابود کنید ! اما Slighly Mad Studios در رابطه با تخریب پذیری ، چیزی فراتر از تصور شما را در بازی گنجانده است. سازندگان بازی در این رابطه می گویند “سال عرضه نسخه اول تخریب پذیری بازی ، یک تخریب پذیری ظاهری و محدود بود ، اما ما دست به کار شده ایم.” “این نسخه از بازی با تخریب پذیری بسیار هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت همراه خواهد بود.

شما می توانید تخریب پذیری را در بازی Shift 2 Unleashed تجربه کنید ، لاستیک های اتومبیل خود را از جا بکنید ، میله های اتومبیل را نابود کنید و در نهایت ، ماشین خود را به طور کامل نابود کنید تا از روز مسابقه محروم شوید.اما تخریب پذیری بازی تنها به در آمدن لاستیک ها ختم نمی شود ، بلکه هر ضربه و خراش که از پیست مسابقه ( و یا ماشین های دیگر ) اثر گرفته بر روی بدنه اتومبیل شما به خوبی نمایان می شود.

info

The critically acclaimed SHIFT franchise returns to the track with SHIFT 2 UNLEASHED. The most immersive racing video game experience to date brings the true driver’s experience to life with all the intensity and exhilaration of being behind the wheel and competing in the Driver’s Battle.

SHIFT 2 UNLEASHED delivers all the violence, energy and excitement of race day in a groundbreaking authentic racing experience.

Key Features:

Next Level of Immersion – Experience visceral first-person racing like never before. The all-new helmet cam recreates realistic driver head movements that deliver an unparalleled sensation of speed: lean and tilt into the apex of corners, feel the impact of every scrape, bump, and crash, experience true in-cockpit vibrations, and more.

Change the Game with Autolog – Autolog is a revolutionary system that connects friends and changes the gameplay experience by allowing you to share virtually every aspect of your racing career. Compare Driver Profiles and career status, share and comment on pictures and videos, send challenges, and pull news feeds directly from NFS.com and Speedhunters.com. Autolog recommendations amp up the social competition of real-world racing by delivering challenges based on friend activity, creating a dynamic, competitive, fun new way to play both online and offline.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7

CPU: Intel Core2 Duo 1.6 GHz or faster

RAM: 1 GB for XP; 1.5 GB for Vista/7

HDD: 6 GB free disk space

Graphics: 256 MB Graphics Memory

Sound Card: DirectX 9 Compatible

DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz or AMD Phenom 8400 Triple-Core

RAM: 3 GB

HDD: 10 GB free disk space

Graphics: 512 MB Graphics Memory

Sound Card: DirectX 9 Compatible

DirectX: Version 9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Shift 2 Unleashed-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو