سازه کروی لاس‌وگاس؛ جدیدترین بستر رقابت مایکروسافت و سونی [+ویدیو]

منبع: تکراتو

2

1402/7/30

20:35


بستر رقابت مایکروسافت و سونی با تبلیغات چندهزار دلاری در سازه کروی لاوس‌وگاس گسترده‌تر از قبل خواهد شد. مایکروسافت چراغ اول را روشن کرد.

سازه کروی لاس‌وگاس؛ جدیدترین بستر رقابت مایکروسافت و سونی [+ویدیو]

بستر رقابت مایکروسافت و سونی با تبلیغات چندهزار دلاری در سازه کروی لاوس‌وگاس گسترده‌تر از قبل خواهد شد. مایکروسافت چراغ اول را روشن کرد.

چندوقت پیش بود که بزرگترین سازه کروی جهان در شهر لاس‌وگاس به نام “Sphere” معرفی شد. این سازه کروی آنقدر زیبا و جذاب است که از فواصل دور نیز قابل رؤیت خواهد بود. اما این سازه شگفت‌انگیز میزبان تبلیغات گسترده توسط شرکت‌های مختلف شده و می‌تواند این تبلیغات را به صورت سه‌بعدی نیز نمایش دهد. حال Sphere جدیدترین بستر رقابت مایکروسافت و سونی را به نمایش گذاشته است که شاید صنعت بازی را متحول کند.

نخست ردموندی‌ها تبلیغات پلتفرم بازی خود را در این سازه کروی به نمایش گذاشتند و چندی دیگر سونی این کار را خواهد کرد. در ادامه شما را به مشاهده تبلیغ سه‌بعدی ایکس‌باکس همراه با بازی‌ها و کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت دعوت می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جدیدترین بستر رقابت مایکروسافت و سونی با Sphere فراهم شد

مایکروسافت و سونی هر دو در کمپین‌های بازاریابی خود در Sphere لاس‌وگاس، هزاران دلار هزینه کرده‌اند. این کره‌ غول‌پیکر ۲٫۳ میلیارد دلاری پس‌ از برگزاری کنسرت گروه U2، در هفته‌های گذشته به یکی از موضوعات داغ رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. اکنون مایکروسافت با کمپین بازاریابی جدید کنسول ایکس باکس خود، Sphere را روشن کرد و روز بعد سونی از این کره‌ بزرگ برای تبلیغ بازی اسپایدر من ۲ روی کنسول پلی‌استیشن بهره گرفت.

سازه کروی لاس‌وگاس؛ جدیدترین بستر رقابت مایکروسافت و سونی

گفته می‌شود که مایکروسافت و سونی هرکدام ۴۵۰ هزار دلار برای نمایش کمپین‌های تبلیغاتی خود در Sphere پرداخت کرده‌اند. مایکروسافت با همکاری BCN Visuals موفق شد پنجشنبه‌ هفته‌ قبل، بیلبورد سه‌بعدی خود را روی این کره‌ بزرگ به‌نمایش بگذارد.

کنترلرهای سه‌بعدی ایکس باکس نیز به‌عنوان بخشی از کمپین بازاریابی جدید مایکروسافت برای ایکس باکس در فصل تعطیلات، در Sphere به‌نمایش درآمدند.

سونی هم با پخش فیلم ۹۰ ثانیه‌ای خود، بازی محبوب مرد عنکبوتی ۲ را در Sphere تبلیغ کرد تا از رقیب دیرینه‌اش عقب نماند. در‌ادامه، می‌توانید این آگهی را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بستر رقابت مایکروسافت و سونی در سازه کروی لاس‌وگاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو