باکس آفیس | شروع ضعیف فیلم The Marvels

منبع: گیمفا

2

1402/8/22

13:01


فیلم The Marvels در اولین هفته اکرانش در باکس آفیس شروع بسیار ضعیفی از خودش به جای گذاشت.

باکس آفیس | شروع ضعیف فیلم The Marvels

فیلم The Marvels در اولین هفته اکرانش در باکس آفیس شروع بسیار ضعیفی از خودش به جای گذاشت.

فیلم «مارول‌ها» جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که آخرین فیلم از استودیو مارول در سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود و با وجود اینکه انتظارهای بسیار زیادی از آن می‌رفت و نقدهای نسبتا خوبی نیز از منتقدان دریافت کرده بود، شروع بسیار ضعیفی در گیشه داشت.

فیلم «مارول‌ها» در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۴۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد و با وجود اینکه شروع ضعیفی برای این اثر بوده اما توانسته صدرنشین جدول باکس آفیس باشد. این فروش، کمترین میزان فروش افتتاحیه در میان تمام فیلم‌های دنیای سینمایی مارول بوده است.

فیلم «مارول‌ها» اوضاع چندان خوبی نیز در گیشه‌های بین‌المللی نداشته و در اولین هفته اکرانش در خارج از آمریکا به فروش ۶۳٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرده است. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر در هفته افتتاحیه خودش به فروش جهانی ۱۱۰٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرده که بسیار کمتر از حد پیش‌بینی شده برای آن بوده است.

فیلم Five Nights at Freddy’s

فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s که سومین هفته حضورش در گیشه‌ها را سپری می‌کند، این هفته به فروش ۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این اثر پس از سه هفته، به فروش کلی داخلی ۱۲۷٫۲ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

این اثر سینمایی که بر اساس بازی‌ای به همین نام ساخته شده است، در سومین هفته اکرانش در سینماهای بین‌المللی فروش ۱۵٫۴ میلیون دلاری را کسب کرد و فروش کلی بین‌المللی خودش را به رقم ۱۲۴٫۷ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، فروش جهانی این اثر به مرز ۲۵۲ میلیون دلار رسیده است.

باکس آفیس | خودنمایی تیلور سوئیفت در گیشه

فیلم Taylor Swift: Eras Tour

فیلم کنسرت Taylor Swift: Eras Tour که در هفته‌های گذشته در گیشه غوغا به پا کرده بود، این هفته نیز به فروش ۵٫۹ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را پس از پنج هفته اکران به مبلغ ۱۷۲٫۵ میلیون دلار رساند. این اثر در خارج از آمریکا نیز به فروش ۲٫۵ میلیون دلاری در این هفته دست پیدا کرده و فروش کلی بین‌المللی خودش را به مرز ۶۸٫۴ میلیون دلار رسانده است. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، فروش جهانی اثر را می‌توان رقم ۲۴۰٫۹ میلیون دلار دانست.

فیلم Priscilla که محصولی از کمپانی A24 است، این هفته به فروش ۴٫۸ میلیون دلاری در گیشه‌های داخل آمریکا بسنده کرد تا در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم تاکنون به فروش کلی داخلی ۱۲٫۷ میلیون دلاری رسیده است.

فیلم Journey to Bethlehem از سونی یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته به شمار می‌رود که در فروش خودش در اولین هفته حضورش در گیشه‌های داخل آمریکا به مبلغ ۲٫۴ میلیون دلار بسنده کرد و در جایگاه هفتم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت.

فیلم هندی Tiger 3 نیز دیگر فیلم تازه اکران شده این هفته است که در جایگاه هشتم جدول باکس آفیس قرار دارد. این فیلم در داخل آمریکا و در اولین هفته اکرانش توانست به فروش ۲٫۳ میلیون دلاری دست پیدا کند. در ادامه جدول کامل باکس آفیس قرار دارد.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱The Marvels۴۷
۲Five Nights at Freddy’s۹
۳Taylor Swift: Eras Tour۵٫۹
۴Priscilla۴٫۸
۵Killers of the Flower Moon۴٫۷
۶The Holdovers۳٫۲
۷Journey to Bethlehem۲٫۴
۸Tiger 3۲٫۳
۹Paw Patrol 2۱٫۸
۱۰Radical۱٫۷
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو