تبلیغ و فروش بلیط کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع!

منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/26

10:22


ساعدنیوز: این بخشنامه در سال‌های گذشته که این کنسرت ها در کشورهای همجوار بیشتر برگزار می‌شد، نیز ابلاغ شده و درباره ممنوعیت تبلیغ و فروش خدمات مرتبط با آن به دفاتر گردشگری هشدار و اخطار داده شده بود.

تبلیغ و فروش بلیط کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به شرکت‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی که کنسرت‌های خوانندگان در اصطلاح «لس‌آنجلسی» را تبلیغ می‌کنند و خدمات مرتبط با آن را می‌فروشند، اخطار داد.

در نامه‌ای که اخیرا از سوی پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ـ در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌های گردشگری استان تهران ابلاغ شده، آمده است: «گزارش‌های واصله و بررسی‌های صورت‌گرفته مؤید آن است که برخی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری، خارج از چارچوب ضوابط و مقررات و وظایف ابلاغی خود، اقدام به تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان معلوم‌الحال و من‌جمله لس‌آنجلسی می‌کنند.

ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی، اعمال فوق‌الذکر تخلف تلقی شده و درصورت احراز، پرونده دفاتر خاطی برای اتخاد تصمیم به کمیسیون فنی ارجاع می‌شود.»

با وجود این اخطار، اما حرمت‌الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ـ به ایسنا گفت که تا کنون درباره فروش بلیت و یا تبلیغ این کنسرت‌ها از سوی دفاتر خدمات مسافرتی، گزارشی به این انجمن نرسیده است. حوزه فعالیت این دفاتر و حدود قانون مشخص است و خروج از آن، تخلف محسوب می‌شود و دفاتر خدمات مسافرتی به این موضوع آگاه هستند.

رفیعی همچنین اظهار کرد:‌ آن‌هایی که چنین تبلیغات و تورهایی دارند، مراکز بدون شناسنامه هستند و مجوز آژانس گردشگری ندارند و اتفاقا ما مطالبه‌گر هستیم که باید جلو این مراکز بدون مجوز و شناسنامه را در گردشگری بگیرند.

این بخشنامه در سال‌های گذشته که این کنسرت‌ها در کشورهای همجوار بیشتر برگزار می‌شد، نیز ابلاغ شده و درباره ممنوعیت تبلیغ و فروش خدمات مرتبط با آن به دفاتر گردشگری هشدار و اخطار داده شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو