جیسون موموآ می‌گوید همیشه جا برای او در فیلم‌های دی‌سی وجود دارد

منبع: گیمفا

1

1402/8/27

18:03


جیسون موموآ به تازگی اظهار داشته که همیشه جایی برای او در فیلم‌های دی‌سی وجود خواهد داشت.

جیسون موموآ می‌گوید همیشه جا برای او در فیلم‌های دی‌سی وجود دارد

جیسون موموآ به تازگی اظهار داشته که همیشه جایی برای او در فیلم‌های دی‌سی وجود خواهد داشت.

کمپانی برادران وارنر و دی‌سی در حال ایجاد تغییراتی در دنیای سینمایی دی‌سی هستند و قصد دارد تا با فیلم‌های تازه، رویکرد تازه‌ای را در پیش بگیرند و به همین خاطر نیز با چندین بازیگر قطع همکاری کردند و آینده برخی از بازیگران در آینده دی‌سی همچنان نامشخص است.

جدیدترین فیلم دی‌سی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom است که قرار است در اواخر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها بیاید و حالا جیسون موموآ در مصاحبه‌ای تازه به صحبت درباره این اثر پرداخته و از آینده‌اش در این فرنچایز گفته است.

با اینکه در حال حاضر استودیو دی‎‌سی هیچ پروژه‌ای را حول محور شخصیت آکوامن در فاز آینده دنیای سینمایی دی‌سی اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد که کار جیسون موموآ با این دنیای سینمایی هنوز به پایان نرسیده است. او بیان کرده:

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» همانند پایانی برای این دنیای سینمایی دی‌سی است. در هر صورت، این چیزی است که از قبل اتفاق افتاده است. اما، همیشه جایی برای من در دی‌سی وجود خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» آخرین حضور جیسون موموآ در این نقش باشد و با توجه به صحبت‌های وی این احتمال می‌رود که پیتر سفران و جیمز گان او را برای ایفای نقش دیگری مدنظر دارند.

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱ دی ۱۴۰۲) به روی پرده سینماها خواهد ‌آمد.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو