منبع: دکوراسیون

1

1402/8/30

12:08


دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴ با طراحی های شیک و جدید

به طور کلی برای هر شغل و حرفه ای اعم از وکالت و روانشناسی تا آرایشگاه و رستوران و فست فود همگی، یک سبک دکوراسیون شیک و زیبا و همچنین مناسب نیاز است که می تواند متناسب با ویژگی های شغلی شما و نیز شرایط و وضعیت محیط و در نهایت سلیقه شما و آنچه باب روز است، انتخاب شده و به کار رود. بر همین اساس طراحان ایده های متفاوت و خاصی از دکوراسیون دفتر وکالت، دکوراسیون دفتر روانشناسی، دکوراسیون سالن زیبایی، دکوراسیون املاک و … را طراحی کرده و برای راهنمایی افراد در هر یک از زمینه های مرتبط ارائه می دهند که ما در مطالب قبلی نمونه هایی از آن را انتشار داده ایم، در این مطلب نیز بیوتی هوم قصد دارد مجموعه ای دیدنی و کاربردی از دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴ را به نمایش بکشد.

دیزاین شیک و جدید برای فست فود در سال ۲۰۲۴

دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴ چشم نواز و مشتری جذب کن با ایده های متنوع

فست فود یک شغل پرسود و پراستقبال از سوی افراد با سنین مختلف می باشد، زیرا تنوع بالایی از غذاها را در زمانی کوتاه با طعمی دلچسب تهیه و پذیرایی می کنند. با توجه به اینکه سبک زندگی امروزه دیگر مانند سابق نیست و ماشینی شده و به دلیل مشغول به کار بودن چه آقایان و چه خانم ها وقت ناکافی داشتن برای تهیه غذا پس از پشت سر گذاشتن یک روز طولانی و خسته کننده، به خصوص برای افرادی مانند دانشجویان، مسافران و … این یک مزیت خیلی مهم و باارزش تلقی می گردد که باعث می شود مکان ها و کسب و کارهایی مانند رستوران ها، ساندویچی ها، کافه ها، کافی شاپ ها و فست فودها بازارشان داغ شود.

اجرای گچ بری

دیزاین های شیک فست فود در سال ۲۰۲۴

دیزاین لوکس و جدید برای فست فود در سال ۲۰۲۴

اگر قصد ایجاد یک فست فود را دارید که سال های سال چرخش برای شما بچرخد، خوب است پیش از اقدام در مورد آن تحقیق کرده و خوب با آن آشنایی پیدا کننید. و اما نکته ی دیگری که قابل توجه قرار می گیرد انتخاب و تهیه یک محل خوب و مناسب است که سپس مراحل اخذ پروانه کسب و … را طی می کنید. اما تنها داشتن علاقه و هنر و توانایی نمی تواند شما را به هدفتان یعنی چرخاندن چرخه کسب کار برساند، پس باید به همه زوایا چه اخلاق و برخورد مناسب و مشتری پسند، چه منوی متنوع و طعم خوب، نظافت و چه دکوراسیون شیک و منظم که البته خیلی هم مهم است توجه نمایید.

طراحی و چیدمان فست فود ۲۰۲۴

دکوراسیون فست فود کوچک و بیرون بر و ...

دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴ با توضیحات و عکس

با چه ایده هایی می توان دکوراسیون فست فود شیک و مناسبی را رقم زد؟

اگر به دنبال جواب این سوالتان هستید، پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید. این پاسخ یک جواب چند بعدی را می طلبد، مثلا اینکه از چه سبک دکوراسیون، چه متریال و چه نورپردازی باید بهره برد. و اینکه متناسب با کوچک و یا بزرگ بودن فضای مغازه ایده های متفاوتی نیاز برای انجام است:

ایده هایی زیبا از دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴

ایده و اصول دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴

دوری از تقلید و تکرار دکوراسیون یک فست فودی دیگر

تقلید و تکرار در هیچ زمینه ای زیبا و جذاب نیست. اینکه شما فست فود خود را دقیقا مانند فست فود دیگری تزیین کنید نه خلاقانه است و نه سودمند و مشتری جذب کن. باید در وهله اول دکور بیرونی و سپس طراحی داخلی فست فود جذاب و خیره کننده باشد که مشتری را راغب کند برای ورود به داخل مغازه، در واقع باید مشتری قبل از چشیدن طعم فست فودهایتان نظرش در رابطه با فضا مثبت باشد. سبک های دکوراسیون مختلفی همچون سبک دکوراسیون معاصرف سبک دکوراسیون مینیمالیستی و سبک دکوراسیون روستیک و … مناسب به حساب می آیند اما اگر خلاق هستید می توانید خودتان دست به کار شده و به خاص بودن در یاد مشتری های خود حک شوید.

مبل و میز

همچنین می توانید وسایل مورد استفاده در رستوران خویش را شخصی سازی نمایید، منظور از شخصی ساختن این است بر روی تمامی وسایل از رومیزی و سفره گرفته تا چاقو، چنگال و قاشق و … یک مارک و یا نشان خاص انتخابی خود را حک کنید.

طراحی و چیدمان فست فود ۲۰۲۴

دکوراسیون فست فود با طراحی های شیک

ایده و اصول دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴

استفاده از رنگهای روشن و ترکیب با رنگ های متضاد

در دیزاین محیط غذاخوری، فست فود و رستوران دقت زیادی به خرج دهید، در واقع با انتخاب و به کار بردن یک دیزاین شیک و مناسب می توانید بر افزایش اشتها تاثیر بگذارید. استفاده از رنگ های روشن که با رنگ های متضاد خود ترکیب گردیده اند نسبت به رنگ های تیره بیشتر موردتوجه قرار گرفته و اشتهابرانگیز هستند. در رابطه با رنگ های تیره می توان گفت که اگر فضای فست فود شما لایت است، می تتواند انتخاب خوبی به حساب آید، عیر ازاین باشد نه.

دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴ با توضیحات و عکس

چگونگی چیدمان مبلمان و صندلی ها

چگونگی چیدمان مبلمان و صندلی ها در محیطی مانند فست فود بسیار تاثیرگذار است، چرا که می تواند نتایج مثبتی مانند آرامش، امنیت، راحتی رفت و آمد و حتی زیبایی فضا را رقم بزند. بهتر است در مغازه فست فود خود صندلی و میزها را به نوعی بچینید که مشتری ها هنگام پرداخت هزینه و عبور و مرور برایشان مشکلی پیش نیامده و سخت نباشد. ایده ی جالب اینکه از میزهای تاشو و متصل به دیوار بهره ببرید. البته که قراردادن تعدادی صندلی و میز در بیرون از مغازه می تواند جذاب و توجه جلب کن باشد، در این صورت رویه میزها را با استفاده از صفحه کابینت ضد آب بپوشانید تا هم زیبا و هم بادوام شود.

مستر چوبی

دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴ با توضیحات و عکس

پرنور بودن فضا

فضای فست فود باید روشن و پرنور باشد، برای همین باید از منابع نوری زیاد مانند انواع لوسترها، لامپ ها در اشکال مختلف بهره ببرید. اما می توانید با شیشه ای کردن سقف مغازه خود و نیز استفاده از درب و پنجره های بزرگ این میزان استفاده را به حداقل برسانید.

دکوراسیون فست فود با طراحی های کاربردی

دیزاین دیوار

در حال حاضر اغلب بعدهای روانشناسی جهت برگزیدن رنگ و طرح و چگونگی چیدمان در فضا مورد توجه قرار می گیرند که کوربن، اس پی ال و مارمونایت از جمله مواد و جنس های مرغوب و مناسب و جدید هستند. استفاده از تصویرهای بامعنی و یا تصویر یک نشان و یا مارک که با دکوراسیون فست فود شما هماهنگی دارد، می تواند انتخاب خوبی محسوب شود.

دیزاین جدید برای فست فود در سال ۲۰۲۴

فضایی آرام و ریلکس با موسیقی

در دیزاین فست فود علاوه بر وسایل و چیدمان که بعد فیزیکی و در واقعی بصری و قابل لمس فضا است و بسیار هم مهم می باشد، و اما بعد روحی و روانی آن که شامل ایجاد آرامش، حس خوب و امنیت است با استفاده از برخورد خوب و خوش و فضایی بدون خشونت و … پخش موسیقی ممکن می گردد.

طراحی و چیدمان فست فود ۲۰۲۴

به نمایش گذاشتن مراحل انجام کار

اگر مشتری شاهد چگونگی و مراحل انجام کار شما باشد و با چشم خودش دقت و رعایت اصول و موارد بهداشتی را از سوی ببیند، قطعا سرو برایش دلچسب تر می شود که می توانید برای این منظور صندوق تسویه جنب یخچال سرو و نوشیدنی بگذارید، همچنین با قراردادن صندوق تحویل در نزدیکی یخچال ها و آشپزخانه می تواند کار مشتریان را آسان نماید.

دکوراسیون فست فود با طراحی های لوکس

چند ایده کاربردی دیگر

  • ایجاد مسیر عبور و مرور جهت معلولین و نیز محیطی جهت بازی و نگهداری از بچه ها ایده ای است که بسیاری از افراد را که از سایر فست فودها محروم شده اند، به فست فود شما جلب گردند. برای این منظور صندلی هایی ویژه برای بچه ها قرار داده و در سرویس بهداشتی نیز محیطی کوچک را به عوض کردن پوشاک و نظافت آنان اختصاص دهید.
  • بهره بردن از چوب با رگه های جذاب
  • بهره بردن از فلزات تیره و سخت
  • بهره بردن از سایبان های متلون
  • بهره بردن از گیاهان در نمای خارجی
  • نورپردازی دکور بیرونی

دکوراسیون فست فود با طراحی های چشم نواز

دکوراسیون فست فود کوچک

برای چنین فست فودی لازم است به اندازه، ظرافت، رنگ مبلمان و نیز رنگ سقف، دیوارها توجه نمایید. بهتر است مبلمان انتخابی پایه و دسته هایشان از ظرافت برخوردار بوده و در کل ساده باشند. برای اینکه فضا را بزرگتر نشان دهید از رنگ های روشن برای دیزاین سقف، دیوارها، مبل ها و نیز اکسسوری ها همراه نورپردازی مناسب بهره ببرید.

طراحی و چیدمان فست فود ۲۰۲۴

دکوراسیون فست فود بیرون بر

برخی از فست فودها بیرون بر هستند، یعنی مکانی برای اینکه مشتری ها در آنجا بنشینند و سرو نمایند، وجود ندارد. در این نوع مغازه ها اهمیت طراحی داخلی کمرنگ می شود و در عوض طراحی و دیزاین بیرونی مهم و پررنگ می گردد.

ایده و نکات کاربردی برای دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴

ایده و نکات کاربردی برای دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴

ایده هایی زیبا و لوکس از دکوراسیون فست فود 2024

دیزاین چشم نواز برای فست فود در سال ۲۰۲۴

دیزاین خلاقانه برای فست فود در سال ۲۰۲۴

دکوراسیون فست فود کوچک و بیرون بر و ...

دکوراسیون فست فود با طراحی های شیک

طراحی و چیدمان فست فود ۲۰۲۴

ایده و اصول دکوراسیون فست فود ۲۰۲۴

سخن پایانی

دکور مغازه های فست فود با ابعاد و متراژ کم و کوچک به دلیل کم بودن فضا بهتر است جمع و جور باشد. پس لازم است در گزینش میز و صندلی، اکسسوری ها و رنگ سقف و دیوارها بسیار توجه داشته باشید. در واقع از اصل سادگی برای دیزاین مبل که دارای رنگهای روشن هستند، بهره ببرید. از حضور گلها و گیاهان غافل نشوید چرا که معجزه می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو