تساوی بازی ایران و ازبکستان/رامین رضائیان: نیمه دوم هماهنگ نبودیم

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/1

09:26


ساعدنیوز: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر ازبکستان، گفت: افسوس که در نیمه دوم نتوانستیم مثل نیمه اول هماهنگ باشیم.

تساوی بازی ایران و ازبکستان/رامین رضائیان:  نیمه دوم هماهنگ نبودیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، رامین رضائیان در نشست خبری پس از تساوی دو - دو تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: بازی خیلی خوبی بود. جا دارد به دو تیم تبریک بگویم. برای نیمه اول به ایران تبریک می گویم که بازی خوبی انجام داد و کامل در اختیارمان بود.

او که گل اول این دیدار را برای ایران به ثمر رساند در خصوص تفاوت دو تیم در دو نیمه بازی تصریح کرد: افسوس در نیمه دوم هماهنگی نداشتیم و گل خوردیم. وقتی در یک استادیوم این همه هوادار می‌آید تیم حریف را تحت تأثیر قرار می‌دهد و چنین شرایطی را رقم می‌زند.

رضائیان ادامه داد: مثل این است که در استادیوم آزادی 70 - 80 هزار نفر تماشاگر بیاید. ازبکستان به خوبی از بد بودن ریتم تیم ما استفاده کرد و در نیمه دوم گلزنی کرد. نیمه اول برای ما بود و نیمه دوم هم برای ازبک ها بود. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

رضائیان در خصوص اینکه علت عصبانیت شما و مجموعه بازیکنان تیم ملی در این بازی چه دلیلی داشته افزود: فوتبالیست‌های ایرانی وقتی بازی می‌کنند با غیرت بازی می‌کنند. من اگر عصبانی شدم حتما بازیکن حریف هم کاری کرده است که من از شرایط روحی و روانی دور شدم. در کل فوتبال است و این اتفاقات جزئی از فوتبال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو