مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

منبع: برترین ها

59

1398/5/6

10:13


مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه ۱۲ مرداد تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا: مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه ۱۲ مرداد تمدید شد.

 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، می ­توانند تاساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با استفاده از کد دسترسی۷ رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش ، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محلهای انتخابی خود اقدام کنند.

هر داوطلب می ­تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت کند. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند می­ توانند رشته/محل های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/ محل انتخابی درج کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام از طریق سامانه https://azmoon.org قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می ­شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو