جلوگیری از چروک صورت و دور چشم در خواب !

جلوگیری از چروک صورت و دور چشم در خواب !


منبع: نمناک

158

1398/5/6

10:41


اغلب افراد از وجود چین و چروک در پوست صورت احساس خوبی ندارند، معمولا با بالا رفتن سن چین و چروک هایی در صورت به وجود می آید اما با استفاده از روش هایی می توان چروک پوست صورت جلوگیری کرد.

جلوگیری از چروک صورت و دور چشم در خواب !

جلوگیری از چروک در صورت و اطراف چشم با نکاتی که هنگام خواب رعایت می کنید

همه ما می دانیم که برای داشتن زیبایی طبیعی باید به اندازه کافی بخوابیم، اما تراوش آن ممکن است باعث ایجاد چروک در صورت شود، در بخش سلامت و زیبایی پوست و مو نمناک توصیه هایی برای جلوگیری از چروک صورت وجود دارد که این ها برخی از راه هایی هستند که شما می توانید با انجام آن ها از داشتن چین و چروک در هنگام خوابیدن در شب جلوگیری کنید.

تکنیک های جلوگیری از چروک پوست صورت و دور چشم در مدت زمان خواب

از چروک جلوگیری کنید:

برای آرام کردن ذهن و بدن بعد از یک روز خسته کننده, همه ما می خوابیم، نه فقط بدن، بلکه پوست ما نیز نیاز به آرامش دارد، بنابراین خواب برای زیبایی ما بسیار مهم است، اگر خواب کافی نداشته باشیم چین و چروک، خطوط، تیرگی زیر چشم و غیره را توسعه می دهیم, اما آیا می دانید که به خاطر خواب ممکن است که چروک های صورت خود را رشد دهید؟ اگر در موقعیت اشتباه بخوابید روی پوست خود چروک خواهید انداخت، اما نگران نباشید چند نکته وجود دارد که به شما در جلوگیری از چروک پوست شما کمک می کند. بیایید در مورد نحوه محافظت از پوست خود در هنگام خواب صحبت کنیم.

چروک پوست صورت

چروک پوست صورت و دور چشم

1. خوابیدن به پشت برای جلوگیری :

خوابیدن به دو طرف یا روی شکم بر روی صورت شما فشار می آورد، این باعث ایجاد خطوطی روی صورت شما می شود، در نتیجه فرد باید به جای خوابیدن رو به شکم، رو به کمر بخوابد.

2. عوض کردن روکش بالش خود برای جلوگیری از چروک پوست:

روکش بالش شما ممکن است دلیل ایجاد چروک روی صورت تان باشد، از پوشش ابریشمی به جای پنبه ای استفاده کنید، این کار اصطکاک بین صورت و بالش ها را کاهش می دهد و مانع چین و چروک صورت می شود.

3. استفاده از کرم یا سرم چشم برای چروک پوست:

استفاده از کرم شب یا کرم چشم به تمیز کردن صورت کمک می کند، بنابراین قبل از خوابیدن روی صورت و چشمتان کرمتان را بزنید و سپس آن را به آرامی ماساژ دهید.

جلوگیری از چروک پوست

جلوگیری از چروک پوست صورت و دور چشم

4. از قرار دادن دریچه ی کولر یا پنکه در مقابل صورتتان خودداری کنید:

از خوابی که درست در مقابل کولر یا پنکه است خودداری کنیدT رطوبت طبیعی پوست شما را از بین می برد و آن را خشک می کند، در نتیجه شما چین های صورت تان را به زودی می بینید.

5. نشستن زیاد صورت برای جلوگیری از چروک صورت:

متخصصین پوست می گویند که آب، چربی و رطوبت طبیعی پوست را که از چروک شدن پوست جلوگیری می کند، از بین می برد، اگر صورت خود را زیادی به خصوص نزدیک به زمان خوابیدنتان بشویید، پروتئین ها از بین می روند، اگر صابونی که استفاده می کنید فاقد مرطوب کننده است، به جای آن از محلول شوینده استفاده کنید.

6. تمیز کردن آرایشتان قبل از خواب برای جلوگیری از چروک صورت:

باقیمانده آرایش خود را توسط یک پنبه آغشته به آب گرم ( کـه قدری نشاسته به آن افزوده شده است ) پاک کنید، این کار زبری و چین وچروک پوست شما را رفع خواهد کرد.

درمان چروک پوست صورت

روش هایی برای جلوگیری از چروک پوست

7. ننوشیدن الکل برای جلوگیری از چروک صورت:

نوشیدن الکل علاوه بر هزاران ضرری که برای بدن دارد، باعث می شود که صورت شما ورم کند، به این دلیل است که مایع اضافی اطراف صورت جمع می شود، این امر همچنین باعث ایجاد چروک در صورت می شود.

 

جلوگیری از چروک صورت و دور چشم به سادگی در خواب !!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو