معرفی سریال من در این جهان نمیگنجم | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال من در این جهان نمیگنجم | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

1

1402/9/10

01:49


معرفی سریال من در این جهان نمیگنجم | داستان، بازیگران و نمرات

سریال من در این جهان نمیگنجم، یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ترکیه در سال 2022 میلادی بود که حسابی سر و صدا به پا کرد. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی دقیق‌تر سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم بپردازیم. همچنین در طول متن به خلاصه داستان، بازیگران و نمرات سریال Ben Bu Cihana Sigmazam اشاره خواهیم کرد.

سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم یکی از پربیننده‌ترین آثار سنیمای ترکیه بود که مورد استقبال مردم ترکیه و دوست‌داران سینمای این کشور در سراسر جهان قرار گرفت. پخش سریال من در این جهان نمیگنجم از سال 2022 شروع شد اما این سریال هنوز به پایان کار خود نرسیده است و فصل‌های جدید آن در انتظار پخش هستند. اما سریال Ben Bu Cihana Sigmazam در همین ابتدای کار توانست، بینندگان بسیاری را مجذوب خود بکند. ژانر سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم، اکشن و درام است؛ ترکیبی از دو ژانر محبوب در سینمای ترکیه!

کارگردانی سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم برعهده اوکتای کاینارسا (Oktay Kaynarca) بوده است. جالب است بدانید که وی به عنوان بازیگر نیز در سریال خود به ایفای نقش پرداخته است! در مورد زمان پخش سریال من در این جهان نمیگنجم نیز باید گفت که اولین قسمت این سریال اکشن و تماشایی در تاریخ 20 سپتامبر 2022 معادل 29 شهریور 1401 بر روی آنتن رفت. تعداد قسمت‌های سریال Ben Bu Cihana Sigmazam تا به اینجای کار 43 اپیزود بوده است. باید دید که فصل جدید این سریال ترکی در چند قسمت عرضه خواهد شد. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 2 ساعت است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال من در این جهان نمیگنجم بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال من در این جهان نمیگنجم

سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم

سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم یکی از جذاب‌ترین عناوین تلویزیون ترکیه در پاییز 2022 بود که مخاطبین زیادی را سورپرایز کرد. جالب است بدانید که فیلم‌نامه این سریال اکشن و تماشایی حاصل قلم گروهی از نویسندگان بوده است و شاید همین موضوع باعث جذابیت آن شده است.

داستان سریال من در این جهان نمیگنجم در مورد مردی از یک خانواده با ریشه و قدرتمند، به نام جزایر ترک است. جزایر ترک در طی عملیاتی که در خارج از ترکیه در آن شرکت داشت، به شدت زخمی می‌شود. این مصدومیت باعث می‌شود که او با دکتری به نام فیروزه آشنا شود!

برادر جزایر ترک نیز برای دولت این کشور کار می‌کرده است اما او طی یک اغتشاش به قتل رسیده است. حالا جزایر ترک قصد دارد با جعل هویت خود، وارد یک ماجرای پیجیده شده و انتقام برادر کشته‌شده‌اش را بگیرد. او به دلیل مسائل سیاسی و تامین امنیت خانواده خودش، تصمیم می‌گیرد تا مرگ خود را جعل کند و به این ترتیب وجود خارجی نداشته باشد! خانواده جزایر ترک نیز همانند بقیه، مرگ فرزند خود را قبول و برای او سوگواری می‌کنند.

جزایر ترک به خوبی می‌داند که هرچقدرم دلتنگ خانواده خود باشد، دیگر نمی‌تواند به پیش آن‌ها برگردد. در این میان او عاشق فیروزه می‌شود و با او خانواده جدیدی را تشکیل می‌دهد. طولی نمی‌کشد که هویت جزایر ترک دوباره فاش می‌شود و او مجبور به بازگشت به زندگی قبلی خود در استانبول می‌شود. اما هیچ یک از خانواده‌های او، از وجهه دیگر زندگی‌اش باخبر نیستند.

جزایر ترک به استانبول و زندگی قبلی خود بازمی‌گردد اما هیچ چیز در این شهر همانند آنچه که تصور می‌کرد، دیگر نیست….! به نظر شما سرانجام کار جزایر ترک در استانبول چه خواهد شد؟! آیا او خواهد توانست انتقام برادر خود را از قاتلانش بگیرد؟!

بازیگران سریال من در این جهان نمیگنجم

در بخش ابتدایی این مقاله به معرفی سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم پرداختیم. همانطور که می‌دانید بازیگران مشهور و نامداری از سینمای ترکیه در این سریال تلویزیونی حضور دارند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اوکتای کاینارسا؛ بازیگر مرد اصلی سریال من در این جهان نمیگنجم

سریال Ben Bu Cihana Sigmazam

هنرپیشه محبوب و قدیمی سینمای ترکیه، اوکتای کاینارسا (Oktay Kaynarca)، در تاریخ 27 ژانویه 1965 معادل 7 بهمن 1343 در شهر استانبول چشم به جهان گشود. اوکتای کاینارسا جزء آن دسته از هنرپیشگان ترکیه‌ای است که اکثراً در تلویزیون این کشور فعالیت کرده و مردم او را به خاطر سریال‌های که بازی کرده، می‌شناسند. مجموعه تلویزیونی The Valley of the Wolves (2003) را شاید بتوان نقطه عطف کارنامه هنری او در نظر گرفت؛ سریالی که اوکتای را به شهرت فراوانی رساند. قد اوکتای کاینارسا در حدود 1 متر و 76 سانتی‌متر است. اوکتای کاینارسا آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری را در رزومه خود جای داده است. از مشهورترین آثار او باید به Eskiya Dünyaya Hükümdar Olmaz ،Sifir Dedigimde و The Valley of the Wolves اشاره کرد.

ابرو اوزکان؛ بازیگر زن سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم

معرفی سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم

بازیگر خوش‌چهره و دوست‌داشتنی سینمای ترکیه، ابرو اوزکان (Ebru Özkan)، در تاریخ 18 نوامبر 1978 معادل 27 آبان 1357 در شهر زیبای آنکارا متولد شد. ابرو اوزکان از همان دوران جوانی علاقه بسیاری به دنیای سینما و تلویزیون نشان داد؛ موضوعی که سرانجام او را وارد حرفه هنرپیشگی کرد. وی در سال 2016 با ارتان سابان (Ertan Saban) ازدواج کرد که حاصل این ازدواج تنها یک فرزند بود. ابرو اوزکان در طول دوران فعالیت خود به عنوان هرپیشه، در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که از جمله معروف‌ترین آثارش باید به Broken Pieces (2014) ،Hekimoglu (2019) و Shahmaran (2023) اشاره کرد.

علی سچکینر علیچی؛ بازیگر سریال Ben Bu Cihana Sigmazam

بازیگران سریال من در این جهان نمیگنجم

هنرپیشه مستعد و توانای ترکیه‌ای، علی سچکینر علیچی (Ali Seçkiner Alici)، در تاریخ 3 ژولای 1965 معادل 12 تیر 1344 در شهر قارص ترکیه چشم به جهان گشود. علی سچکینر یکی از پرتلاش‌ترین بازیگران سینمای ترکیه است که دائماً در حال تلاش برای رشد خود در این حرفه سخت است. وی تاکنون در آثار ارزشمند بسیاری حضور داشته و در کنار بازیگران بزرگی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار علی سچکینر علیچی باید به Geranium (2021) ،Anons (2017) و Ben Bu Cihana Sigmazam (2022) اشاره کرد.

مینا درمان؛ بازیگر سریال ترکی Ben Bu Cihana Sigmazam

داستان سریال من در این جهان نمیگنجم

بازیگر تازه‌کار اما مستعد سینمای ترکیه، مینا درمان (Mina Derman)، یکی دیگر از هنرپیشگان سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم، است که باری دیگر هنرمندی خود را در این سریال به رخ کشید! مینا درمان جزء ستارگان نسل جدید سینما و تلویزیون ترکیه محسوب می‌شود که نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد. وی تاکنون در آثار چندی حضور داشته است و در همین مدت کم توانسته توجه عوامل فیلم‌سازی سینمای ترکیه را به سوی خود جلب کند. در کارنامه هنری مینا درمان آثار زیادی به چشم نمی‌خورد اما از جمله آثاری که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به Incir Agaci (2019) ،Bas Belasi (2021) و Ben Bu Cihana Sigmazam (2022) اشاره کرد.

راگیپ ساواس؛ بازیگر سریال من در این جهان نمیگنجم ترکی

دانلود سریال Ben Bu Cihana Sigmazam

هنرپیشه قدیمی و کارکشته سینمای ترکیه، راگیپ ساواس (Ragip Savas)، در تاریخ 24 اکتبر 1966 معادل 2 آبان 1345 در شهر زیبای ازمیت ترکیه چشم به جهان گشود. او از بازیگران محبوب و دوست‌داشتنی سینمای ترکیه است که خاطرات بسیاری را برای دوست‌داران سینمای این کشور رقم زده است. راگیپ ساواس در سال 2005 با فادیمه سزر (Fadime Sezer) ازدواج کرد. از جمله مشهورترین آثار راگیپ ساواس باید به Valley of the Wolves: Ambush (2007) و Neredesin Firuze (2004) اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال من در این جهان نمیگنجم

نقد سریال Ben Bu Cihana Sigmazam

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ نقد این سریال جذاب و تماشایی برویم. همچنین در ادامه این بخش به بررسی نمرات سریال من در این جهان نمیگنجم نیز خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Ben Bu Cihana Sigmazam از همان ابتدای کار خود، توجه بسیاری از منتقدان سینمایی را به سوی خود جلب کرد. البته که این سریال نیز همچون سایر آثار سینمایی در سراسر جهان، دارای نقاط ضعفی است اما در مجموع سریالی مورد قبول برای منتقدان و بینندگان سینمای ترکیه محسوب می‌شود. از نقاط قوت این سریال می‌توان به کارگردانی خوب و فیلم‌نامه جذاب آن اشاره کرد. البته نباید از حضور بازیگران مشهور و توانا در این سریال ترکی چشم‌پوشی کرد که با بازی زیبای خود، فیلم‌نامه را هیجان‌انگیزتر کرده‌اند!

این سریالی تماشایی برای اولین بار در پاییز 2022 بر روی آنتن رفت و اکنون بینندگان، منتظر پخش فصل جدید آن هستند.  اگر شما نیز هنوز سریال من در این جهان نمیگنجم را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Ben Bu Cihana Sigmazam اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید.

نمرات سریال من در این جهان نمیگنجم ترکی

همانطور که در طول متن اشاره کردیم، سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم در پاییز سال گذشته با استقبال خوبی از سوی منتقدان سینمایی روبه‌رو شد. همچنین این سریال از سوی بینندگان و کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB نیز مورد تحسین قرار گرفت. سریال Ben Bu Cihana Sigmazam در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 4.8 از 10 را به خود اختصاص داده است. البته با توجه به اینکه فصل جدیدی از این سریال تماشایی ترکی بر روی آنتن خواهد رفت، بی‌شک این نمره دستخوش تغییراتی خواهد شد.

سخن پایانی

ژانر سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال Ben Bu Cihana Sigmazam پرداختیم. سپس به خلاصه سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال اکشن اشاره کردیم.

سریال من در این جهان نمیگنجم با داستان درام و اکشن خود به راحتی شما را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که برای چندین ساعت نتوانید از تماشای آن دست بردارید! پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال جذاب و هیجان‌انگیز را از دست ندهید! باید منتظر پخش قسمت‌های جدید سریال ترکی Ben Bu Cihana Sigmazam باشیم تا ببینیم سرانجام کار جزایر ترک چه خواهد شد؟ آیا او انتقام برادر خود را می‌گیرد یا زندگی قبلی‌اش، گریبان‌گیر او خواهد شد؟! امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفا نظرات و نقدهای خود در مورد سریال ترکی من در این جهان نمیگنجم را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضا پلازا در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو