آخرین اخبار ساخت و پخش سریال مانکن 2 | مانکن قرار است بی همتا شود؟

منبع: پلازا

4

1402/9/10

01:50


آخرین اخبار ساخت و پخش سریال مانکن 2 | مانکن قرار است بی همتا شود؟

خبر ساخت سریال مانکن 2 مخاطبان این مجموعه نمایش خانگی پرطرفدار را شگفت زده کرده است. در ادامه مقاله پیش رو با معرفی و آخرین اخبار فصل دوم سریال مانکن همراه شما هستیم.

سریال مانکن یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی بود که در سال 1398 از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد. این اثر توانست به پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی با رکورد 25 میلیون و 130 هزار دقیقه تماشا برسد. کارگردانی این مجموعه با حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی آن با بابک کایدان بود. این مجموعه با حضور بازیگران به نام و خواننده بازیگر معروف فرزاد فرزین تولید شد. همه گمان می‌بردند در همان فصل اول به پایان رسیده اما فصل دوم سریال مانکن همه را شگفت زده کرد.

سریال مانکن 2 به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه‌کنندگی علی طلوعی از سال 1402 ساخت خود را رسما آغاز کرد. اخبار درباره این مجموعه نمایش خانگی مسکوت مانده‌اند اما برخلاف سری پیشین مانکن ۲ قرار نیست از پلتفرم‌های معروف فیلیمو و نماوا پخش شود و در یک پلتفرم تازه تاسیس قرار خواهد گرفت. نکته بعدی این است که هنوز نمی‌دانیم خود آقای کایدان نویسنده فصل دوم هستند یا نویسنده نیز مانند کارگردان تغییر کرده است. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی فصل دوم سریال مانکن : بی همتا همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال مانکن 2

ژانر فصل دوم سریال مانکن : بی همتا عاشقانه، اجتماعی و درام است. خبر ساخت این اثر از سریال های عاشقانه ایرانی در سال 1401 پخش شد و قرار بر این شد که در سال 1402 مراحل تولید و ساخت آن به اتمام برسد. هنوز خبر جدیدی از اینکه پروژه چقدر پیشرفت کرده و سریال چه زمانی منتشر خواهد شد، در دسترس نیست و تنها می‌دانیم پلتفرمی به نام زینما قصد دارد پخش سریال را برعهده بگیرد. تعداد قسمت های فصل دوم سریال مانکن : بی همتا هم طبعا مشخص نیست و احتمال دارد همانند فصل اول بین 20 تا 30 قسمت باشد.

داستان سریال مانکن 2

حتما کنجکاو هستید تا بدانید خلاصه فصل دوم سریال مانکن چیست اما باید به شما خبر دهیم خلاصه رسمی از سریال منتشر نشده و باید حدسیات را به شما بگوییم.

توجه: در ادامه پایان بندی فصل اول برای شما اسپویل می‌شود!

داستان سریال مانکن 2

در پایان مانکن یک شاهد مرگ سه کاراکتر مشهور سریال یعنی ژیلا، اخگر و کاوه بودیم و تمام حدسیاتمان از پایان بندی که در آن زمان داشتیم، غلط از آب درآمد. اگرچه اخگر یک شخصیت منفی بود اما هویت خاصی به سریال می‌بخشید که پس از مرگ‌ او از دست رفت. از سوی دیگر کاوه نه تنها شخصیت اصلی سریال بود، بلکه محبوبیت خاصی داشت و اصلا یکی از پایه‌های داستان، قصه او و همتا بود. اما کاوه نیز در قسمت آخر به طرز مبهمی به قتل رسید.

ولی همانطور که گفتیم مرگ کاو مبهم بود و با توجه به تیم بازیگرانی که در دسترس است، کاوه زنده است و باید با چالش‌های دیگری روبه‌رو شود. آیا آنها می‌توانند برای یک روز هم که شده رنگ خوش را در زندگی ببینند؟

بازیگران سریال مانکن 2

در این بخش آخرین اخبار درباره هنرپیشه های فصل دوم سریال مانکن : بی همتا را در اختیار شما می‌گذاریم. در فصل اول ما شاهد حضور بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن (در نقش اخگر)، مریلا زارعی (در نقش کتایون)، نازنین بیاتی (در نقش همتا)، امیرحسین آرمان (در نقش کاوه)، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته آ کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی، محمد صادقی و… بودیم.

بازیگران سریال مانکن 2 / هنرپیشه های فصل دوم سریال مانکن : بی همتا

فرزاد فرزین در یکی از لایوهای اینستاگرام خود مدت‌ها پیش از پخش اخبار احتمال ساخت فصل دوم را داده بود. یکی از منابع خبری از نبود خانم بیاتی در سریال خبر داد و با توجه به نام فصل دوم یعنی بی همتا نمی‌توان این امکان را کاملا رد کرد.

اخبار دیگر از بودن کاوه در سریال خبر می‌دهند و احتمالا امیرحسین آرمان را در تیم بازیگری داشته باشیم و این احتمال کاملا قوی است، زیرا عاقبت کاوه ناتمام ماند. از سوی دیگر خبر ورود چند بازیگر جدید و البته سرشناس در سریال تایید شده است. در مجموع فعلا این بخش را به اخبار تیم بازیگری اختصاص می‌دهیم و به محض تایید رسمی با معرفی تیم همراه شما هستیم. به احتمال زیاد تیم قبلی با کمی جابه‌جایی و تعویض حفظ شده و همانطور که گفتیم، شخصیت‌های جدید نیز اضافه شوند.

سخن پایانی

در این مقاله با معرفی و بررسی فصل دوم سریال مانکن همراه شما هستیم. این اثر از بهترین سریال های ایرانی در فصل اول پایانی تلخ و مبهم داشته که مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد و منتظر بودند تا فصل دومی درباره آن ساخته شود. فصل دوم این مجموعه در سال 1401 کلید خورد و در 1402 در مراحل تولید قرار دارد. پس از انتشار این اثر با نقد فصل دوم سریال مانکن همراه شما خواهیم باید. نظر شما درباره ساخت فصل دوم و تیم بازیگران چیست؟ چه داستانی را برای این فصل متصور می‌شوید؟ لطفا نظرات خود را با ما و و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از این ما را دنبال می‌کنید، سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو