بهترین آموزشگاه تاتو بدن در تهران

بهترین آموزشگاه تاتو بدن در تهران


منبع: آسمونی

747

1398/5/6

11:51


مراکز تخصصی آموزش تاتو در تهران – بهترین مرکز تتو بدن در تهران

تاتو بدن ، هنر تنیده شدن طراحی ها و نقاشی ها روی بدن است که با توجه به توانایی ها و مهارت های تاتو آرتیست انواع سبک ها و طرح های مختلفی دارد. آسمونی در این بخش به معرفی مراکز تاتو بدن و آموزشگاه های تاتو، دوره ها و ورکشاپ ها در تهران و نحوه انتخاب یک آموزشگاه تاتو معتبر می پردازد.

بهترین آموزشگاه تاتو بدن در تهران

بهترین آموزشگاه تاتو بدن در تهران

بهترین آموزشگاه های تاتو در تهران

لطفاً هنگام تماس اعلام نمایید که در آسمونی شماره تلفن را دیده اید

اگر قصد ورود به بازار کار تاتو را دارید یا علاقمند به یادگیری تاتو بدن هستند حتما در انتخاب آموزشگاه مناسب تاتو دقت به عمل بیاوربد:

در چندین سال گذشته آموزشگاه ها و کلاس های تاتو بدن در تهران بسیار زیاد شدند ولی برای انتخاب یک کلاس تاتو مناسب باید به نکاتی توجه نمود که بتوانیم بهترین آموزشگاه تاتو برای گذراندن دوره مبتدی و پیشرفته تاتو بدن طی کنیم

به مراکز و آموزشگاه های معتبر تاتو مراجعه نمایید و از شرایط دوره های تاتو و مدارک این دوره ها سوال نمایید همچنین در آموزشگاه هایی ثبت نام کنید که مدرسین در آن مجموعه دارای سوابق کاری بالا و آشنا به برندها و جدیدترین متدهای روز باشند زیرا برای تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای باید از اساتید این زمینه تجربه کسب کرد.

هزینه آموزش تاتو بدن نیز در آموزشگاه ها و مراکز تاتو بسته به زمان آموزش، خصوصی بودن یا  گروهی بودن کلاس ها و سطح کلاس ها (مبتدی ، پیشرفته ، فوق پیشرفته)  متفاوت هست در نتیجه از تعداد جلسات و قیمت دوره های آموزش اطلاع پیدا کنید همچنین دریافت مدرک معتبر در پایان دوره نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا برای ورود به کار تاتو نیاز به داشتن مدرک خواهید داشت.

مباحث آموزش تاتو صورت برای هنرجویان یکی از هنرهای تایید شده سازمان فنی حرفه ای که هر ساله قیمت های آن در معرض دید عموم از طریق پرتال مربوطه اعلام می شود برای اطلاع از هزینه کلاس آموزش تاتو، با یکی از آموزشگاههای مجوز دار برای گرفتن قیمت سال جدید تماس بگیرید.

کلاس های آموزش تاتو در تهران:

تاتو یکی از زیر شاخه های هنر طراحی و نقاشی است، با این تفاوت که مداد یا قلموی شما در تتو سوزن و دستگاه، رنگ همان رنگ تتو و بوم یا کاغذ شما پوست افراد است.آموزشگاه های تاتو با ارائه مدرک معتبر از فنی و حرفه ای اقدام به آموزش تاتو بدن می نمایند.

 آموزش تاتو بدن

آموزش تاتو بدن

شما مي توانيد با يادگيري تاتو روي بدن ،درآمدزايي خيلي خوبي داشته باشيد، بنابراين لازم است كه در دوره هاي تاتو  در آموزشگاه های معتبر تاتو شركت كرده و در نهايت مدرك بين المللي را كسب كنيد. لازم است كه حتما از هنر طراحي و نقاشي سررشته داشته باشيد تا بتوانيد در اين زمينه نيز مهارت هايي را كسب كنيد.

سرفصل های آموزش تاتو در مراکز تاتو بدن :

به طور کل در آموزشگاه های تاتو بدن کلیه لوازم و تجهیزات تاتو نیز ارائه می شود

 پشتیبانی دائم تمام هنرجویان تا ورود به بازار کار توسط مدرسین مرکز آموزش تاتو  انجام خواهد گرفت.

اهداء مدرک معتبر و بین المللی (QAL و TAP انگلستان با کد رجیستر) پس از اتمام دوره های آموزش تاتو بدن

دوره های آموزش کامل تاتو بدن:

 آموزش تاتو بدن

آموزش تاتو بدن

این دوره های آموزشی تاتو  به طور خلاصه شامل سرفصل های زیر می باشد:

  • شناخت پوست
  • ‌‎شناخت سبکهای تاتو و آنالیز
    ‌‎شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها در تتو بدن
  • ‌‎شابلون سازی و برگرداندن طرح بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی
  • ‌‎شناخت و کار با دستگاه های تاتو بدن
  • ‌‎آموزش و اجرای تمامی سبکهای تاتو بدن از جمله : ‎پرتره, گریواش, گری وایت, مائوری, تریبال, دات ورک,آبرنگی, تری دی (سه بعدی), فونت تاتو, بیو مکانیک, هارور, رئالیسم تاتو, اسکچ ورک, ژئومتریک, تراش پولکا, سورالیسم, ‎نئوجاپنز, لترینک

هنرجویان بر روی مدل زنده پس از یک جلسه آموزشی، تمرین می کنند.

شما در اين هنر بجاي كاغذ، با پوشت انساني سروكار داريد و بنابراين لازم است كه براي تبديل شدن به يك تتوكار حرفه ای، كليه مهارت هاي لازم را كسب كنيد. با ابزارها و دستگاه ها آشنا شويد و به نحوه كار آن ها را نيز آگاه باشيد.

همچنین بخوانید:

بهترین مرکز تاتو بدن در تهران

0/5 ( 0 نظر )


منبع : اطلاعات تجاری آسمونی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو