پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور


منبع: سماتک

941

1398/5/25

02:33


پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

پیام تبریک قبولی کنکور

تبریک قبولی در کنکور امسال را در قالب متن و پیام کوتاه در ادامه برایتان آماده کرده ایم. پیام تبریک قبولی کنکور به افرادی که برای نخستین بار قرار است پا در پلکان های دانشگاه های سراسر کشور بگذارند. متن تبریک قبولی در کنکور به همراه جدیدترین پیام تبریک قبولی در کنکور برای شما که می خواهید به یکی از دوستان یا اقوام تان قبولی اش را در کنکور تبریک بگویید.

 

پذیرش شما در مقطع … در رشته … در دانشگاه … را در کنکور سال … خدمت شما، خانواده محترم و گروه … دانشگاه … تبریک عرض می نماییم.

♣ ♦ ♣

قبولی شما دوست / همکار عزیز را در رشته … در دانشگاه … را تبریک عرض می کنم و امید است در سایه الطاف الهی همواره شاهد موفقیت های علمی شما باشیم.

♣ ♦ ♣

پذیرش شما در دوره روزانه دانشگاه تهران را در مقطع دکتری خدمتتان تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق و پیروز باشید

♣ ♦ ♣

متن در مورد قبولی در کنکور

… عزیز این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم.

♣ ♦ ♣

دوست و همکار عزیز … موفقیت شما را در پذیرش مقطع … دانشگاه … خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می كنم و توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم.

♣ ♦ ♣

با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدنت در انتخاب رشته دانشگاه …………………. را تبریک گفته و از اینکه توانستی با شایستگی تمام در جلسه کنکور قبول شده و ما را پیش اقوام ؛ دوستان ؛ آشنایان و حتی دشمنان روسفید کنی خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین را به تو و به خودمان شادباش میگوییم.

♣ ♦ ♣

تحصیلات گیره‌ ای است که زندگی شما را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌ دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد.

پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

متن پیام تبریک قبولی در کنکور

موفقیت در مدرسه و دانشگاه مثل آماده شدن برای یک ماراتن است که بعد از فارغ‌ التحصیل شدن شروع می‌شود. روی اهداف‌ تان تمرکز و سخت کار کنید، اما یادتان باشد بدترین چیز برای شما این است که قبل از اینکه به پایان کار برسید خودتان را خسته کنید..

♣ ♦ ♣

پذیرش شما را در دانشگاه … در رشته … عرض نموده. توفیق روزافزون شما را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستاریم.

♣ ♦ ♣

وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

♣ ♦ ♣

قبولی درخشان شما را در آزمون … در رشته … در دانشگاه … تبریک عرض می نماییم و از خداوند منان برای شما آرزوی نیکبختی و سعادت داریم.

♣ ♦ ♣

تبریک قبولی در کنکور

خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست‌هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌ تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید.

♣ ♦ ♣

قبولی درخشان شما را در آزمون … در رشته … در دانشگاه … تبریک می گوییم و از خداوند منان برای شما آرزوی سعادت و موفقیت روزافزون داریم.

♣ ♦ ♣

مهم‌ترین چیزی که به‌عنوان یک دانش‌آموز باید بدانید این است که تنبلی بزرگ‌ترین دشمن شما و سخت‌کوشی بهترین دوست شماست.

♣ ♦ ♣

برنده‌ ها هر کدام در زمینه‌ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارند، اما یک چیز در همه‌ی آنها مشترک است: تلاش. دست از تلاش کردن بر ندارید.

پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

متن تبریک قبولی در کنکور

متن تبریک قبولی در کنکور برای شما همراهان و عزیزان را در این بخش از سایت سماتک تهیه و گردآوری کرده ایم. پیدا کردن متن پیام تبریک قبولی کنکور زیبا و جذاب برای ارسال کردن به دوستان تان را در اینجا خواهید خواند در این بخش شما مجموعه ای جدید از متن تبریک موفقیت در کنکور در زمینه های مختلف را در اختیار درید تا بتوانید با ارسال کردن این پیام تبریک قبول شدن در کنکور به دوستان و یا آشناهایتان موفقیت آن ها را در کسب شغل و مدرک تحصیلی بالا تبریک بگویید.

♣ ♦ ♣

بسم الله الرحمن الرحیم

گویند عارفان هنر وعلم کیمیاست وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست

عزیز ارجمند جناب یا سرکار

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت هایی است از سوی خداوند علیم که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست.

امروز با ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی در آتی مژده کیمیا شدن را به مس وجودت داده ای؛ ما نیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم وتعلم تبریک عرض می نمائیم.

از خداوند متعال استمرار موفقیت وتداوم دانش آموزی را برایت خواستاریم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی نمائید.

♣ ♦ ♣

متن ادبی تبریک قبولی در کنکور

شاید هزاران لایک در فیسبوک داشته باشید، ولی با این لایک‌ها که نمی‌توانید قبض‌هایتان را بپردازید. حتی اگر یک میلیون فالوور داشته باشید آنها اجاره‌ی خانه‌تان را نمی‌دهند. پیام‌های واتساپ برای شما ماشین نمی‌خرند و با توییت نمی‌توانید خرج زندگی‌تان را در بیاورید. برای خودتان یک زندگی واقعی بسازید، تلاش کردن را از همین امروز شروع کنید.

♣ ♦ ♣

طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌شود.

♣ ♦ ♣

موفقیت داوطلبان عزیز را در کنکور سراسری به تمامی پذیرفته شدگان، خانواده ها و معلمین محترمشان و تمامی کسانی که در موفقیتشان سهیم بوده اند و همچنین به جامعه علمی تبریک عرض می کنم و برایشان سلامتی و سربلندی آرزومندم.

پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

متن تبریک موفقیت در کنکور

موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند موفقیت چیزی است که تو به ان می اندیشی.

تبریکات صمیمانه ام را پذیرا باش …

♣ ♦ ♣

با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدنت در انتخاب رشته دانشگاه ( ………………….) را تبریک گفته و از اینکه توانستی با شایستگی تمام در جلسه کنکور قبول شده و ما را پیش اقوام ؛ دوستان ؛ آشنایان و حتی دشمنان روسفید کنی خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین را به تو و به خودمان شادباش میگوییم.

♣ ♦ ♣

تحصیل شما را ضد ضربه نمی‌کند. تحصیل موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف‌تان حرکت می‌کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که یک هدف مشخص انتخاب کنید و برای هر چیزی که به پروازتان کمک می‌کند وقت بگذارید.

♣ ♦ ♣

زیباترین پیام تبریک قبولی کنکور

اگر می خواهید یک تغییر دائمی ایجاد کنید، به حجم مشکلات خود توجه نکنید و شروع به تمرکز بر توانایی­ های خود کنید.

♣ ♦ ♣

نمره‌‌های خوب راه شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و در نهایت زندگی بهتر می‌سازند. پس به ۱۸ و ۱۹ راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کنید.

♣ ♦ ♣

فرزند عزیزم، وقتی سخت تمرین میکردی، همه ی ما میدانستیم که فقط یک قدم تا موفقیت فاصله داری. توانایی تو برای تسلیم نشدن در برابر مشکلات همیشه به تو کمک میکند تا بدرخشی. تبریک می گویم و خوشبختی روزافزون برایت آرزو دارم.

♣ ♦ ♣

من به این نتیجه رسیده­ ام که هر چه سخت کوش ­تر باشم و بیشتر تلاش کنم، به نظر شانس بیشتری هم دارم…

پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

تبریک قبولی در کنکور

همکار محترم و ارجمند ….. با کمال صداق و مسرت بخشی قبولی نوجوان رعنا و شایسته شما را در کنکور سراسری به شما و خانواده محترمان تبریک می گویم.

ارادتمند شما ……………………..

♣ ♦ ♣

درس نخوانید تا پول در بیاورید، درس بخوانید تا یاد بگیرید، چون چیزی که شما امروز یاد می‌گیرید، فردا شما را تبدیل به آدمی می‌کند که قرار است باشید.

♣ ♦ ♣

رویای خودتون رو بسازید، وگرنه کسی شما را استخدام میکند تا رویای او را بسازید.

♣ ♦ ♣

پیام تبریک قبولی کنکور سراسری

عزیزم وقتی شنیدم که در کنکور قبول شدی خیلی خوشحال شدم از اولش هم می دونستم که تو می تونی و استحقاقشو داری. بهت افتخار می کنم.

♣ ♦ ♣

همه شنیدیم که وقتی آرزویی رو برای خودت متصور میشی، حتما توانایی رسیدن به اون آرزو رو داشتی که تونستی حتی بهش فکر کنی.. پشت نکن به آرزوهات!

 


حتما ببینید: عکس پروفایل قبولی کنکور | عکس پروفایل کنکوری جدید و نتایج کنکور


 

پیام تبریک قبولی کنکور | متن تبریک قبولی در کنکور

متن تبریک قبولی در کنکور دانشگاه آزاد

جوانان آینده سازان هر مملکت هستند و فرهیختگان سرمایه ای بی نظیرند، نیروی انسانی ماهر و دانشمند می تواند هر کشوری ومنطقه ای را به قله های شکوه و رفاه اجتماعی برساند. اینان با توانایی خود چرخ تولید را می چرخانند و با ترکیب دانش، هنر و نوآوری جامعه خود را در جاده تمدن با سرعت پیش می برند. جای بسی خرسندی است که عزیزانمان با درخشش خود در آزمون ورودی دانشگاه ها بار دیگر امید آفریدند و آینده ای روشن را برای دیارمان به ارمغان آوردند. امیدوارم این راه روشن هرسال درخشانتر از سال قبل هویدا شود و آینده سازان اورامانات با جهد و تلاش خویش ، پا به پای دیگر هموطنان ، با کسب دانش در کنار خودسازی و تجربه اندوزی تبدیل به سرمایه ای عظیم و ماندگار برای منطقه شوند و جهشی بلند در توسعه منطقه بوجود آورند.

♣ ♦ ♣

با سلام خدمت شما دوست عزیز

قبولی فرزند عزیزتان را در کنکور سراسری و قبولی در رشته …………. رابه شما خانواده محترم تبریک عرض می کنم. با امید به موفقیت های آتی

♣ ♦ ♣

عمه / خاله / عمو / دایی عزیزم قبولی فرزندتان را در کنکور سراسری را با تمام وجودم تبریک می گویم. ان شالله که ایشان مدارج علمی را پشت سر هم طی کنند.

♣ ♦ ♣

متن تبریک قبولی در دانشگاه

اگرچه کسی نمیتواند برگردد به عقب و شروعی عالی داشته باشد،اما هرکسی میتواند از الان شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد. (کارل بارد)

♣ ♦ ♣

جشن فراغت تو از تحصیل ،جشن دیگری است ارزشمند و مقدس،

مبارکت باد این تاج افتخار گوارایت باد این عنوان امید بخش.

با کاروانی از دعای خیر،تو را بدرقه میکنم و چشم به راه موفقیتهای بعدی تو هستم.

♣ ♦ ♣

سه چیز در زندگی که دیگر نمی توانید بدستش آورید : کلمات، بعد از گفته شدن. لحظه ها، بعد از ازدست دادن. زمان ,بعد از سپری شدن. لطفا هشیار باشید. ( نلسون ماندلا )

♣ ♦ ♣

متن زیبای تبریک قبولی در کنکور

راه رسیدن به موفقیت و شکست دقیقا از یک مسیر، اما این شما هستید که انتخاب میکنید در شکست ها متوقف شوید یا به مقصد موفقیت پیشروی کنید.

 

پیام تبریک قبولی کنکور و همچنین زیباترین متن تبریک قبولی در کنکور را در بالا خواندید که امیدواریم موفقیت در کنکور انواع متن ها با مضامین رسمی و صمیمی وجود دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود متن زیبایی را برای تبریک کسب موفقیت برای نزدیکان و آشنایانتان ارسال نمایید. هر انسانی طعم شیرین موفقیت در زندگی را چشیده است و موفقیت در همه کارها یکی از بزرگترین آرزوها برای هر فردی است و اگر دوستان و خانواده و یا آشنایان شما موفقیت بزرگی را کسب کرده اند بهتر است با ارسال متن تبریک قبولی در کنکور برای کسب موفقیت آن ها در هر زمینه ای خود را در شادی آن ها سهیم کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو