عکس و بیوگرافی آوا دارویت + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

منبع: نمکستان

967

1398/6/11

20:55


عکس های جدید آوا دارویت و همسرش + بیوگرافی آوا دارویت

آوا دارویت ، عکس آوا دارویت و همسرش ، بیوگرافی آوا دارویت Ava Daroit

نمکستان: آوا دارویت بازیگر جوان و خوش ذوق کشورمان در ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا متولد شد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی را داراست و اکنون در عرصه بازیگری فعالیت می کند. در ادامه به شرح کامل بیوگرافی وی خواهیم پرداخت همچنین عکس های جدیدش را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آوا دارویت

تولد در ایتالیا :

آوا دارویت در ایتالیا متولد شد و تا سن ۷ سالگی همراه با خانواده در آن جا زندگی می کردند . پس از ۷ سال زندگی در ایتالیا به ایران بازگشتند و ابتدا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی ساکن شدند. چندین سال همان شهر ماندند و آوا و برادرش دوره ابتدایی را در شهر میانه گذراندند سپس به تهران مهاجرت کردند.

خانواده آوا دارویت :

پدر آوا ایتالیایی بوده و مادرش ایرانی است. پدر و مادر آواپس از بازگشت به ایران هر دو به کار مشغول شدند، مادرش آرشیتکت و پدر از ناظران ساخت کارخانه می باشد. آوا تک دختر خانواده بوده و آرمان برادر کوچکترش است.

همسر آوا دارویت :

آوا دارویت در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس خانواده آوا دارویت

سابقه فعالیت آوا دارویت:

آوا دارویت بازیگر خوش ذوق کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال معمای شاه آغاز کرد. فیلم سینمایی اسکی باز به کارگردانی فریدون نجفی اولین تجربه سینمایی آوا بوده و به خوبی از پس نقشش برآمده است. پس از آن در فیلم هایی همچون تمرین برای اجرا ساخته محمدعلی سجادی و چهارشنبه خون به پا می شود نقش آفرینی کرد. آوا دارویت همچنین در فیلم سینمایی نفس های آرام نیز به عنوان یکی از بازیگران حضور داشته است.

فیلم سینمایی اسکی باز با بازی آوا دارویت بسیار مورد پسند منتقدین ایرانی و خارجی قرار گرفت و این فیلم در جشنواره های داخلی و خارجی بارها اکران شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو