عکس و بیوگرافی سوگل قلاتیان + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

منبع: نمکستان

777

1398/6/25

00:48


عکس های جدید سوگل قلاتیان و همسرش + بیوگرافی سوگل قلاتیان

سوگل قلاتیان ، عکس ر و همسرش ، بیوگرافی سوگل قلاتیان Sogol Ghalatian

نمکستان: سوگل قلاتیان بازیگر جوان ایرانی متولد ۱۰ اسفند ماه ۱۳۶۴ در شهر تهران می باشد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک مدرک کارشناسی رشته کارگردانی و ارشد رشته تئاتر را داشته و فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس است البته دوره کارشناسی را در دانشگاه هنر گذراند و اکنون در عرصه هنر و بازیگری حضور فعال و موثری دارد. در ادامه با بیوگرافی کامل سوگل قلاتیان و عکس های جدیدش همراه باشید.

سوگل قلاتیان

همسر سوگل قلاتیان :

سوگل قلاتیان در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

سابقه فعالیت سوگل قلاتیان :

سوگل قلاتیان بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را از دوران دبیرستان با تئاتر آغاز کرد و اولین تجربه بازیگری را روی صحنه تئاتر اجرا نمود. وی علاوه بر بازیگری در مقام کارگردانی تئاتر و همچنین دوبلوری فعالیت داشته است.

ورود به سینما :

سوگل قلاتیان در سال ۱۳۸۹ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی سیب و سلم ساخته حبیب الله بهمنی برای اولین بار پا به عرصه سینما گذاشت که با اولین تجربه سینمایی اش توانست حضور موفقی در جشنواره فیلم فجر داشته باشد.

حضور در قاب تلویزیون :

سوگل قلاتیان با بازی در سریال همچون سرو ساخته بیژنگ بیرنگ برای اولین بار از قاب تلویزیون دیده شد سپس در پرمخاطب تلویزیونی به نام درحاشیه ساخته مهران مدیری که به دلیل اعتراض پزشکان تمام قسمت های این سریال از تلویزیون پخش نشد به همین دلیل به آن صورت چهره سوگل قلاتیان شناخته نشد.

سوگل قلاتیان

سوگل قلاتیان در پاسخ به اینکه تاحالا دوست داشتی جای کدام بازیگر بازی کنی گفت :

خیلی زیاد بود نقشی که دوست داشتم بازی کنم، همین آخرش فیلم رگ خواب بود که خانوم لیلا حاتمی بازی کرد و از کارگردانا آقای بهرام توکلی بود که من خیلی دوست داشتم با ایشون کار کنم از قضا ایشونم خودشونم به من پیشنهاد بازی در فیلمی را دادن و قرار داد و همه چی اوکی شد اما مثل اینکه کلا این پروژه کار نشد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو