منبع: دانلود ها

195

1398/6/25

23:14


دانلود نسخه کامل فیلم ژن خوک با لینک مستقیم و کیفیت BluRay 1080p

دانلود-فیلم-ژن-خوک

نام فیلم: ژن خوک – Pig Gene

سال ساخت: ۱۳۹۷

سال انتشار: ۱۳۹۸

کارگردان: سعید سهیلی

تهیه کننده: سعید سهیلی

پخش: هنر اول

مدت زمان: ۱۰۳دقیقه

بازیگران: هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور

ژانر: اجتماعی

ویکی‌پدیا

خلاصه داستان: داستان دو زندانی به نام های عماد گربه (سینا مهرداد) و آقا رضا (هادی حجازی فر) است. آقا رضا از طرف روزبه (بهرنگ علوی) -یکی از آقازاده‌ها- در مقابل گرفتن مبلغی کلان مامور می‌شود تا عماد را از زندان فراری دهد. روزبه می‌خواهد سر عماد را که حاصل ازدواج صیغه ای پدرش است زیر آب کند تا ارث پدر به او نرسد…

ژن خوک فیلمی به کارگردانی،تهیه کنندگی و نویسندگی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سبک اجتماعی-کمدی (درام-کمدی) می‌باشد. خواننده این فیلم محسن چاوشی و نام آهنگ این فیلم حلالم کن است. نام این فیلم کنایه ای به اظهارنظر یکی از آقازاده ها درباره «ژن خوب» است که چندی پیش جنجال وسیعی در فضای مجازی ایجاد کرد.

گاهی خنده، گاهی گریه برای فیلم ژن خوک دقیقا تمثیلی است از اثری که سهیلی سعی کرده در آن هم از قدرت سینمای درام استفاده کند و هم سینمای کمدی را در آن جای نهد. او در رعایت این توازن تا جایی پیش رفته که حتی در موسیقی متن فیلم که محسن چاووشی آواز آن را می‌خواند، در یک آهنگ با ملودی و شعر غم انگیز هم کلمه‌ای بامزه می‌گذارد و با بیب سانسور آن را پخش می‌کند. اما کارگردان تا چه حد توانسته به این خواسته خود نزدیک شود و آیا تمام لحظات خنده‌دار و غم انگیز فیلم در یک مرتبه قرار می‌گیرند یا این دو زبانه بودن فیلم، به آن خدشه وارد کرده است؟

داستان فیلم درباره دو زندانی به نام عماد گربه (با بازی سینا مهراد یا همان سینا سهیلی، پسر سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی) و رضا کیشمیش (با بازی هادی حجازی فر) است که بنا به دلایلی از زندان قرار می‌کنند. هر یک از این دو نفر دلایل شخصی خود را برای فرار از زندان دارند اما با پیشروی در داستان فیلم، تماشاگر متوجه می‌شود که سررشته فرار این دو تن به یک آقازاده برمی‌گردد. رضا کیشمیش قرار است ماموریتی برای آقازاده (همان ژن خوب داستان) انجام دهد و عماد گربه هم در این ماموریت، یک نقش اساسی ایفا می‌کند که خودش از آن آگاه نیست؛ عماد فقط می‌خواهد پیش ماهی (نامزدش با بازی نازنین بیاتی) برود و با او از تهران فرار کنند.

راهنمای نصب

راهنمای کیفیت ها:

کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر LCD به صورت MP4

کیفیت 1080p: مناسب برای تماشا در رایانه شخصی و تلویزیون به صورت MP4

کیفیت 720p: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت به صورت MP4

کیفیت 480p: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل به صورت MP4

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود فیلم ژن خوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو