نجات کودک ۶ساله از دل آتش و دود

منبع: برترین ها

92

1398/6/26

19:32


آتش نشانان کودک ۶ ساله‌ای را که در آتش سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، گرفتار شده بود، نجات دادند.

خبرگزاری مهر: همزمان با مشاهده شعله های آتش از سوی شهروندان و تماس تلفنی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۹:۴۸ صبح امروز زنگ ایستگاه ۵۲ و ۸۵ و نجات یک را به همراه خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری اعزام کرد.

نجات کودک ۶ساله از دل آتش و دود

به گفته علی جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می شد و شعله های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه پله بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی پس از جستجو در این منزل ۶۰ متری کودک ۶ ساله ای را یافته و بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون منطقه ۵ تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

وی افزود: پس از مهار آتش، نیروهای عملیات با فن فشار مثبت قوی(دمنده هوا)، دودهای جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو