دانلود بازی Police Stories برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Police Stories برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

85

1398/6/30

02:57


بازی Police Stories اثری موفق در سبک شوتر بالا-به-پایین است که توسط استودیو Mighty Morgan توسعه یافته و HypeTrain Digital آن را در شبکه استیم منتشر کرده است. این بازی بر روی تاکتیک های نظامی تمرکز دارد و شما را مجبور می کند تا تصمیمات سریع و لحظه ای بگیرید. شما باید شهروندان را نجات بدهید، جنایات را خنثی کنید و بمب های خطرناکی که در سرتاسر شهر کار گذاشته می شوند را از کار بیاندازید. تمامی این ماموریت ها را می توانید به صورت تک نفره و یا به همراه دوستان خود به صورت لوکال کوآپ به سرانجام برسانید. هریک از مراحل بازی داستان دو تن از مامورین اداره‌ی پلیس را روایت می‌کند؛ جان رامیز و ریک جونز قرار است با سخت‌ترین موقعیت‌ها و تهدیداتی مانند گروگان‌گیری، دست‌گیری متهمین، درگیری‌ها و موارد از این دست روبه‌رو شوند.

سیستم Surrender این بازی به‌شما این امکان را می‌دهد تا بدون درگیری با متهمان آن‌ها را دستگیر کنید. برای این کار می‌توانید یک شلیک هوایی برای ترسیدن‌شان انجام دهید یا وارد درگیری فیزیکی شوید؛ همه‌ی این‌ها به انتخاب شما بستگی دارد و تنها بخشی از امکانات بازی است. به دوست خود، ریک جونز که زیردست شما است فرمان دهید تا دستورات شما را انجام دهد. اما این کار را عاقلانه انجام دهید؛ چراکه شاید روزی نیز او جان شما را نجات بدهد. محل قرارگیری نیروهای شرور، گروگان‌ها و مدارک و شواهد صحنه‌های وقوع جرم برای متنوع‌تر شدن و مهیج‌تر کردن بازی هربار تغییر می‌کند تا تجربه‌ای نو به شما بدهد. شما به‌عنوان یک پلیس که مسئول اجرای نظم و مقابله با تبه‌کاران هستید، مجهز شده‌اید به جدیدترین امکانات از قبیل: دوربین‌های مخفی، چاشنی‌های انفجار و مواردی از این دست که باید از آن‌ها به‌درستی استفاده کنید. در بازی Police Stories شاهد تنوع گسترده‌ای از تبه‌کاران و خلاف‌کاران هستیم؛ از مجرمین خیابانی گرفته تا تروریست‌ها که هریک از آن‌ها دارای سلاح‌ها و ویژگی‌ها خاص خود است و حتی در تیراندازی نیز دارای مهارت‌های متفاوتی هستند.

Police Stories PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Police-Stories

info

Inspired by SWAT 4 and gritty police TV shows, Police Stories is a fresh take on top-down shooters with an emphasis on tactics that forces you to make split second decisions. Neutralize criminals, rescue civilians and defuse bombs in Single Player mode or Online Co-op. And remember – shooting first is not an option!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista / Windows 7 / Windows 8.1

Processor: Intel Pentium 2.9 Ghz or equivalent

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: 512 Mb DirectX 9 compatible video card with shader model 3.0 support

DirectX: Version 9.0

Storage: 100 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Police Stories-DARKSiDERS با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Police Stories برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

نظرات


تصویری


ویدئو