دانلود بازی Mutazione برای کامپیوتر

دانلود بازی Mutazione برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

87

1398/6/30

13:14


 استودیو بازی‌سازی مستقل Die Gute Fabrik کار توسعه و طراحی بازی Mutazione را به عهده داشته و وظیفه‌ی نگارش و طراحی آن بر عهده‌ی هانا نیکلن ( Hannah Nicklin) بوده است. داستان بازی حدودا در ۱۰۰ سال آینده جریان خواهد داشت؛ جایی که یک شهاب‌سنگ بزرگ با نام Moon Dragon به زمین برخورد می‌کند، یک‌عالمه خرابی به بار می‌آورد و در زیست‌گاه مناطق مختلف، جهش‌های گوناگونی را ایجاد می‌کند. برخی از اعضای ساکن در این مناطق، پس از برخورد شهاب‌سنگ ناپدید شدند ولی برخی هم توانستند فرار کنند و جامعه‌ای کوچک با نام Mutazione را به‌وجود آوردند. در این زمان است که قهرمان داستانی ما یعنی کای (Kai) به دیدار پدربزرگ بیمار خود که در این منطقه زندگی می‌کند، می‌رود و ماجراهای مختلفی را در این محله‌ی کوچک تجربه می‌کند.

علاوه‌بر مراحل به‌خصوص برای کمک به پدربزرگ کای، همراه‌ با قهرمان داستان می‌توانید به مناطق مختلف Mutazion سرک بکشید، دوستان مختلف پیدا کنید، ماجراجویی بکنید و اتفاقات مختلفی را رقم بزنید. در بازی Mutazione یک مکانیک با نام «باغبانی» وجود دارد که البته هنوز اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست اما، به نظر می‌رسد که باید با استفاده از موزیک‌های مختلف، به باغبانی گل و گیاهان گوناگون خود و پدربزرگ‌تان بپردازید. بازی از نظر گرافیکی، اثری منحصر‌به‌فرد و کاملا جدید خواهد بود چرا که جلوه‌های گرافیکی موجود در بازی، پیش‌تر در آثار کمتری دیده شده بود و بازیکنان را به یاد افکت‌های بصری که در آثاری مثل انیمیشن Bojack Horseman استفاده شده بود، می‌اندازد. تمامی محیط گیم پلی بازی توسط دست طراحی شده است. کاراکترهای بازی، دوست داشتنی هستند و تعامل شما با آن ها می تواند ساعت ها شما را مجذوب خود کند. پیچیدگی های دراماتیک و حوادث غیرقابل پیش بینی در این بازی به چشم می خورند.

Mutazione PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Mutazione

info

MUTAZIONE is an adventure game where the juicy personal drama is just as important as the high-stakes adventure part of the story. Explore the community as 15-year-old Kai as she travels to the strange and secretive community of Mutazione to care for her ailing grandfather, Nonno. Make new friends; plant musical gardens; attend BBQs, band nights and boat trips; and embark on a final spiritual journey to save everyone from the strange darkness at the heart of it all.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: 2.6 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 700 Series

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mutazione-DARKSiDERS با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Mutazione برای کامپیوتر

نظرات


تصویری


ویدئو