تریلری جدید از  انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

تریلری جدید از  انیمیشن Frozen 2 منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

650

1398/7/11

00:39


تریلری جدید از  انیمیشن Frozen 2 منتشر شد

به تازگی تریلری جدید از  انیمیشن Frozen 2 منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید. برای دانلود فیلم Frozen می توانید به آرشیو فیلم های ما در دانلود فیلم سینمایی بروید.

چند روز پیش بود که سومین تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) منتشر شد و ما در آن شاهد اتفاقاتی جدید بودیم. حال در جدیدترین اخبار شرکت والت دیزنی تریلری جدید از این انیمیشن مورد انتظار منتشر کرده است. این تریلر کوتاه علاوه بر تصاویر تریلر های گذشته، تصاویر جدیدی نیز دارد. هدف از انتشار این تریلر درواقع معرفی آهنگ جدید Into the Unknown است که آیدینا منزل، صداپیشه السا به‌همراه آورورا (Aurora)، خواننده نروژی آن را خوانده‌ است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

در ادامه پوستر جدید انیمیشن Frozen 2 نیز منتشر شده که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، السا چرا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن فروزن 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت. در انیمیشن Frozen، السا ‌می‌ترسید که قدرتش برای جهان بیش از حد و خطرناک باشد و در انیمیشن Frozen 2، او باید امیدوار باشد که قدرتش برای نجات آن‌ها کافی باشد.

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. انیمیشن Frozen 2 در تاریخ 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) اکران می شود. انیمیشن Frozen در سال 2013 به روی پرده‌ سینما ها رفت و در نهایت توانست 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بفروشد. شما برای دانلود فیلم Frozen می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو