سرانجام عشق آقای مظفری و ستایش در سریال ستایش ۳ چه می شود ؟

منبع: کولاک

318

1398/7/29

00:55


سریال ستایش ۳ که نامش به اسم نقش اصلی این سریال است ‌ا،‌این روز ها کمترین توجه را به ستایش دارد و قصه در دست سرنشت نقش های مختلف سریال ستایش ۳ است .

آقای مظفری و ستایش

آقای مظفری و ستایش

آیا آقای مظفری و ستایش بهم می رسند؟

گه گاهی نیز فیلمنامه به لحظه های غم انگیز تنهایی ستایش سر می زند که آن را با خیال بودن در کنار مهدی مظفری و حرف زدن با قاب عکس طاهر پر می کند؛پس از مرگ طاهر ستایش هیچ گاه به فکر ازدواج مجدد نیافتد و همیشه تصور می کرد می تواند با زنده نگه داشتن یاد طاهر در قلبش شاد و خوشحال زندگی کند.

او از محمد پسری رعنا و مستقل ساخت که این روز ها عصای دست پدربزرگش است و همجنین نازگل را وکیلی خبره و زبر دست تربیت کرد که حالا در جامعه شخصیتی مهم و مفید باشد.

اما در تمام پیچ وخم های زندگی ناگهان دلش اسیر عشق پسر همسایه شد و هرچقدر تلاش کرد آتش این عشق را در نطفه خفه کند و نگزارد کار به خواستگاری و این ماجرا ها بکشد… نشد که نشد . در آخری قسمتی که از سریال ستایش ۳ پخش شد مهدی مظفری بی تاب و عاشق ستایش در خانه ی دوستش است و حتی یک لحظه نیز نمی تواند خیالش را از ستایش جا کند .

پاسخ ستایش به خواستگاری مهدی چیست ؟

اودر تصمیم ازدواجش با ستایش مصمم است اما قلب ستایش آکنده از تردید و شک است و می ترسد با ازدواج با مهدی مظفری آجر های روی هم گزاشته اش که حالا همچون دیواری امن و محکمم حصار زندگی خودش و بچه هایش و بودن حشمت فردوس شده یکباره فرو ریزد.

مهدی نتوانست احساسش را پنهان کند و بالاخره پس از کلنجار های فراوان بین عقل و قلبش تصمیم گرفت از ستایش خواستگاری کند ؛ او امیدوار بود این تصمیم آرامش زندگی ستایش را بهم نریزد.

مهدی ابتدا تصمیم گرفته حاج آقا را واسطه ی ازدواج و ابراز عشقق به ستایش کند اما زمانی که دید این روش جواب نمی دهد خودش وارد عمل شد و با برخورد بد ستایش نیز مواجه شد .

پس از رخ دادن ماجرای تصادف ستایش نرم شد و تصمیم گرفت اگر مهدی مظفری از اتاق عمل سالم بیرون بیاید با او ازواج کند ؛ این تصمیم او با مخالفت های شدید فردوس و محمد روبرو شد و مشخص نیست که آیا ستایش مهدی مظفری را می تواند با خانواده اش آشتی دهد یا خیر.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو