عکس های گلاره عباسی و همسرش ادیب راد + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های گلاره عباسی و همسرش ادیب راد + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

541

1398/8/21

02:02


عکس گلاره عباسی و همسرش ادیب راد + بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی ، عکس گلاره عباسی و همسرش ، بیوگرافی گلاره عباسی ، 'ghvi ufhsd

نمکستان : گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌ های امین تارخ می‌باشد. وی فارالتحصیل کارشناسی رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. وی فعالیت خود را با دستیار برنامه ریز شروع کرد و خود او از سال ۸۲ به بازیگری پرداخته است و بازیگری  را در کلاس های آزاد امین تارخ آموزش دیده است. گلاره به زبان کردی یعنی، مردمک چشم، یا همان نورچشمی.

زندگینامه و عکس های گلاره عباسی

خانواده گلاره عباسی :

گلاره عباسی بازیگر جوان کشورمان یک خواهر به نام بهاره دارد که کارشناس تغذیه هست. مدتی خانواده اش به خارج از کشور مهاجرت کردند و خانم گلاره عباسی همراه با مادربزرگش زندگی می کرد. اما اکنون به ایران بازگشتند. وی مانند پدرش اهل ادبیات و مطالعه است. مهمترین تفریح خانم عباسی وقت گذراندن با خانواده اش می باشد.

همسر گلاره عباسی :

گلاره عباسی در ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ با فردی به نام ادیب راد ازدواج کرد و خبر ازدواجش را در ۲۵ تیرماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد. نحوه آشنایی خانم عباسی و همسرش به صورت سنتی بوده و پس از چند سال آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتند. وی درباره همسر خود گفت : همسرم آدم همراهیه و شرایط من رو درک میکنه.

گلاره عباسی

سابقه فعالیت گلاره عباسی :

گلاره عباسی برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ برای نقش آفرینی در سریال “در چشم باد” ساخته مسعود جعفری جوزانی مقابل دوربین رفت که این سریال در سال ۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد. وی با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی وارد عرصه بازیگری در سینما شد. یک گزارش واقعی فیلمی به کارگردانی داریوش فرهنگ سال ۱۳۸۷ است.

گلاره عباسی در سال ۱۳۹۰ در فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش پرداخت. گلاره عباسی در فیلم شیار ۱۴۳ در کنار مریلا زارعی به عنوان خواهر یک رزمنده که به خوبی از پس لهجه کرمانی و نقش اش برآمده است کاملا قابل تحسین هست. او با بازی در سریال شیدایی در میان مردم شناخته شد و به شهرت رسید.

گلاره عباسی در مورد بازی در سریال شیدایی گفت :

سریال شیدایی در سال ۹۰ جزو آن اتفاق های خوبیست که برای هر بازیگر رخ میدهد. وقتی به کار دعوت شدم به قدری فیلمنامه و متن زیبا و گیرا بود که برای من واضح بود که میپذیرم و خدارو شکر با بازیگرانی بزرگی هم کار کردم و مردم هم دوست داشتند.

گلاره عباسی و زندگینامه

صفحه اینستاگرام گلاره عباسی :

گلاره عباسی با آیدی gelarehabbasi در اینستاگرام فعالیت می کند.

گلاره عباسی ، عکس گلاره عباسی و همسرش ، بیوگرافی گلاره عباسی

فیلم های سینمایی گلاره عباسی :

  • ۲۴ سپتامبر (۱۳۹۴)
  • نفس (۱۳۹۵)
  • شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲)
  • مجنون لیلی (۱۳۸۶)
  • اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند (۱۳۹۱)
  • یک گزارش واقعی (۱۳۸۷)
  • قتل آنلاین (۱۳۸۴)
  • صدای پای خدا
  • شب سال نو
  • پلکان
  • غریبه ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو