بیوگرافی و عکس های میترا حجار + دلیل ازدواج نکردن و مهاجرت به آمریکا

منبع: نمکستان

205

1398/8/21

09:14


عکس های خانوادگی میترا حجار + بیوگرافی میترا حجار و ماجرای ازدواجش

میترا حجار ، عکس میترا حجار و همسرش ، بیوگرافی میترا حجار ، ldjvh p[hv

نمکستان : میترا حجار متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۵ در مشهد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا بوده و بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرده است. حجار تجربه حضور در تلویزیون را نیز دارد که قابل اشاره‌ ترین آن بازی در مجموعه «پلیس جوان» است.

وی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر دو فیلم داشت فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی و خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن که برای فیلم خداحافظی طولانی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. میترا حجار یکی از فعالان برجسته محیط زیست می باشد.

عکس های میترا حجار

خانواده میترا حجار :

میترا حجار در ۱۵ بهمن ۱۳۵۵ در شهر مشهد بدنیا آمد. مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار می‌باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می‌باشد.

همسر میترا حجار :

در مورد همسر میترا حجار شایعات زیادی در فضاهای مجازی و سایتهای مختلف دیده می شود. با توجه به عکس های اینستاگرامی میترا حجار عده ای در سایتها نوشته اند سینا حجازی خواننده و نوازنده ایرانی همسر میترا حجار است .

حدود یک سال پیش با حضور میترا حجار در برنامه دورهمی مشخص شد که وی ازدواج نکرده است. وی در پاسخ چرا ازدواج نمیکنی مهران مدیری گفت : هنوز هیچ بدبختی رو پیدا نکردم که خوشبختش کنم.  وی در ادامه گفت تو میای یک سری ویژگی ها از طرف مقابل برای خودت میسازی اما زیبایی عشق به اینه که یکی میاد و تموم معیارهای ذهنی شما رو بهم میریزه . من دوس دارم طرف مقابلم محیط زیست براش مهم باشه به نظر من چیزی که رابطه رو محکم میکنه اینکه دو آدم یک هدف داشته باشن.

میترا حجار و سینا حجازی

سابقه فعالیت میترا حجار :

میترا حجار بازیگر توانای کشورمان فعالیت خود را از سال ۷۶-۷۵ با مجری گری شبکه آفتاب و سحر جام جم آغاز کرد. وی درباره اولین حضور خود در مقابل دوربین گفت : دوستانم در برنامه گپی با هنرمندان فعالیت داشتند و یک روز که مجری برنامه حضور نداشت با اصرار مهران رسام مجری این برنامه شدم . بعد از تجربه مجری گری برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ با ایفای نفشی کوتاه در فیلم غریبانه تجربه سینمایی خود را به دست آورد.

میترا حجار با بازی درسریال تلویزیونی ” پلیس جوان ” ساخته سیروس مقدم در میان مردم شناخته و دیده شد. از سال ۷۶ تا سال ۸۴ به عنوان یک سوپراستار در سینمای ایران حضور داشت . در سال ۸۴ تصمیم گرفت به فرانسه مهاجرت نماید و پس از آنجا به امریکا رفت. در امریکا  سال ۲۰۰۹ در یک فیلم آمریکایی به نام استلینای آبی اثر گابریل اسکات بازی کرد. حدود ۷ سال بعد به ایران بازگشت و فعالیتش را در سینما ادامه داد.

این بازیگر در کارنامه آثار خود فیلم های درخشانی را ثبت نموده است. وی اخیرا در یک سریال نمایش خانگی به نام رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه نقش لیلی شهباز را ایفا می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو