عکس و بیوگرافی رز رضوی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

منبع: نمکستان

126

1398/8/22

00:44


عکس های خانوادگی و جدید رز رضوی + بیوگرافی رز رضوی

رز رضوی ، عکس رز رضوی و همسرش ، بیوگرافی رز رضوی ، vc vq,d

نمکستان: رز رضوی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. عمده کارهای شناخته شده وی سریال‌های مختارنام ، کلاه پهلوی ، ملکوت ، تبریز در مه و فیلم‌های بیداری رؤیاها، ملودی و دعوت است. وی در بهمن ۹۳ طی مصاحبه‌ای با شبکه اینترنتی تی وی پلاس تاریخ صحیح تولد خود را ۱۴ فرودین ۱۳۶۱ ذکر کرد و تاریخی که در وبسایت‌های مختلف درج شده است و او را متولد آبان ماه ذکر کرده‌اند، اشتباه خواند. این بازیگر لیسانس مترجمی زبان اسپانیایی دارد. بیوگرافی رز رضوی بازیگر خوب کشورمان ، در ادامه با ما همراه باشید.

عکس های دیده نشده رز رضوی

همسر رز رضوی :

خانم رز رضوی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. سال ۹۳ بود که خبرهایی در مورد ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد و تقریبا مردم به این باور رسیده بودند که این دو واقعا با هم ازدواج کرده اند. جالب اینجاست که در آن زمان واکنش خاصی از جانب جناب شریفی نیا و رز رضوی دیده نشد اما پس از گذشت زمان هر دو از راه های مختلفی این خبر را تکذیب کردند.

عکس های رز رضوی

سابقه فعالیت رز رضوی :

رز رضوی بازیگر خوب کشورمان ابتدا به کارهای هنری علاقه ای نداشت و بیشتر به پزشکی فکر می کرد تا اینکه برادرش رشته مهندسی پزشکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد و از این رو وی نیز از تجربی به رشته ریاضی تغییر رشته داد. پس از مدتی تصمیم گرفت مترجمی زبان اسپانیایی را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.

خانم رز رضوی برای اولین بار فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۸۶ با نقش آفرینی در یک فیلم سینمایی به نام ملودی ساخته جهانگیر جهانگیری آغاز کرد و پس از آن برای پیشرفت کارش در دوره های آموزش بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرد.

رز رضوی در سال ۱۳۸۹ با بازی در سریال ملکوت ساخته محمدرضا آهنج از قاب تلویزیون دیده شد و تا حدودی توانست در میان کارگردانان و مردم شناخته شود. وی در جندین سریال تاریخی همچون کلاه پهلوی، تبریز در مه و معمای شاه حضور داشت و همین عامل مهمی در مشهور شدنش می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو