گزارش بی‌بی‌سی از مقابل سفارت ایران در لندن

منبع: برترین ها

102

1398/8/28

05:57


ظهر دیروز (دوشنبه) تعداد اندکی از گروه‌های سلطنت طلب و منافقین به‌طور همزمان مقابل سفارت کشورمان در لندن دست به تظاهرات زدند.

ایرنا: ظهر دیروز (دوشنبه) تعداد اندکی از گروه‌های سلطنت طلب و منافقین به‌طور همزمان مقابل سفارت کشورمان در لندن دست به تظاهرات زدند.

سطلنت طلبان که از قبل حاضر شده بودند با دست داشتن پارچه نوشته‌هایی، شعارهایی را در حمایت از رژیم پهلوی سر می‌دادند، اما با حضور اعضای گروهک منافقین، از آنها فاصله گرفتند.

گزارش بی‌بی‌سی از مقابل سفارت ایران در لندن

اعضای گروهک منافقین هم با نصب پلاکاردها و شعارنوشته‌هایی حمایت خود را از مریم و مسعود رجوی سرکرده‌های این گروهک تروریستی اعلام کردند.

ماجرا زمانی جالب شد که هم زمان با خواندن بیانیه گروهک منافقین، سلطنت طلب‌ها فریادهای خود را بلندتر کرده تا مانع شنیده بیانیه گروه مقابل شود.در این میان، شبکه بی‌بی‌سی فارسی که سابقه تهیه اخبار جهت‌دار از مقابل سفارت کشورمان را دارد، به ویژه سنگ تمامی که در ماجرای تحصن همسر نازنین زاغری شهروند انگلیسی – ایرانی که به جرم جاسوسی در ایران زندانی است به خرج داد، دیروز نقش فعالی را ایفا کرد و با زن سپهبد رحیمی که به‌جرم کشتار مردم بی‌گناه ایران محاکمه و اعدام شد، مصاحبه کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو