سریال دل چه زمانی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود ؟

منبع: کولاک

125

1398/9/12

15:14


زمان پخش سریال دل مشخص شده است. سریال دل عاشقانه ای جذاب و درام به کارگردانی منوچهر هادی است ، منوچهر هادی پیش از این سریال عاشقانه را با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات ساخته بود که با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان مواجه شد.

زمان پخش سریال دل

زمان پخش سریال دل

سریال دل چند قسمت است؟

بناست که سریال دل در ۲۸ قسمت در قالب دو فصل ساخته و روانه شبکه نمایش خانگی شود ، طبق شنیده ها این سریال داستانی عاشقانه دارد و به گونه ای ادامه ماجراهای سریال عاشقانه می باشد .

تاریخ دقیق توزیع سریال دل

پیش بینی می شود که این سریال ، با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد. بیشتر لوکیشن ها در تهران بوده است و تنها چند سکانس از سریال در شهر های شمالی تصویر برداری شده است . پخش سریال دل از اواسط آذر ماه آغاز شده و هم اکنون سی دی های این سریال را می توان از فروشگاه ها تهیه کرد. همچنین سایت های مجاز دانلود نیز لینک پخش سریال را در سایت خود قرار داده اند.

داستان سریال دل چیست ؟

همان طور که می دانید، بناست در سریال دل قصه ای عاشقانه روایت شود، در این سریال ماجرای زندگی دختر و پسری به تصویر کشیده می شود که با وجود یک عشق آتشین میانشان، رخ دادن ماجراهایی موجب جدایی و فراغشان می شود.

کدام بازیگران در سریال دل حضور دارند

پیش از این قرار بود که تیم بازیگران سریال عاشقانه در این سریال حضور داشته باشند ، اما به دلایلی این ماجرا منتفی شد ؛  محمد رضا گلزار  در دل حضور ندارد  اما ساره بیات به عنوان نقش اصلی در این سریال بازی می کند. سعید راد و حامد بهداد جدیدترین بازیگرانی هستند که با این تیم به توافق رسیده و حضورشان قطعی شده است.

آخرین حضور بهداد در شبکه نمایش خانگی بازی در سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۴ بود و پیشتر در سریال‌های «کیمیا»، «آسمان من»،‌ «سقوط آزاد»، «یک مشت پر عقاب» و … برای تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.

لازم به ذکر است در دوره تهیه کننده پیشین محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده بودند که از بین این بازیگران تاکنون حضور ساره بیات قطعی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو