دانلود بازی Blaster Master Zero 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Blaster Master Zero 2 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

77

1398/9/14

02:04


Blaster Master Zero 2 یک بازی اکشن و هیبریدی است که می توانید با سبک بالا به پایین تجربه کنید و به سراغ داستان جیسون و حوا بروید. آن ها همچنان در اعماق فضا به دنبال نبردهای جدید خود هستند و می خواهند هسته جهش یافته ها را بخشکانند و آن ها را نابود کنند. سیستم گایا باعث می شود که آن ها بتوانند هنگام سقوط از ارتفاعات بلند دچار آسیب دیدگی نشوند و سلاح ها و سپرهای آنان هم کارکرد های بیشتری پیدا می کند. جیسون حال دیگر توانایی های خود را می شناسد و از آن ها در برابر دشمنان خود در سیاره های خود استفاده می کند. شما باید باندهای جدیدی را از طریق دوستان خود تشکیل دهید و توسط ان ها به سراغ درگیری های فضایی بروید. درویدها را تحت کنترل خود داشته باشید و از طریق آن ها به سراغ ملاقات با رئیس این جهش یافته ها بروید.

Blaster Master Zero 2 PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Blaster-Master-Zero-2

گرافیک پیکسلی بازی Blaster Master Zero 2 رنگ بندی جذابی دارد و مشابه آثار دهه های قبل احساس می شود. باس ها طبق معمول جثه بسیار بزرگی دارند و باید مدام حرکت کنید و جا به جا شوید. باید سرعت را در شلیک گلوله های خود داشته باشید و نگذارید که دشمن با غافلگیری شما را زمین گیر کند. شخصیت های بیشتری در بازی وجود دارد که در سفینه های مختلف سوار شده اند و کار شما را متنوع تر می کنند. مراحل از چالش ها و موانع بسیاری تشکیل شده اند و مدام باید در بین مسیرهای لوله ای جا به جا شوید. از سیستم موشکی سفینه های خود استفاده کنید و حرکات سریعی داشته باشید. به صورت استراتژیک باید پیوند قدرتمندی بین خود و دوستان ایجاد کنید و ضربان قلب خود را برای نبردهای سخت تر حفظ کنید. صحنه های بازی مدام دچار اغتشاش می شود و بدین ترتیب تمرکز کردن را هم سخت تر می کند.

info

Mutant Blasting Action is back! Join Jason, Eve, and Fred on an intergalactic journey! The side-scrolling/top-down hybrid action adventure title “Blaster Master Zero” returns with its long-awaited sequel! Experience the yet-untold story of Jason and Eve after defeating Earth’s mutant scourge in “Blaster Master Zero” as they venture into the depths of space in their new battle tank, “GAIA-SOPHIA”!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8.1, 10

Processor: 2Ghz or faster processer

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512MB VRAM (NVIDIA GeForce)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Blaster Master Zero 2-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو