اسامی بازیگران سریال ریکاوری + خلاصه داستان و عکس بازیگران

منبع: کولاک

110

1398/9/17

17:40


بازیگران سریال ریکاوری مشخص شدند. این سریال به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه‌کنندگی جمال گلی وارد شبکه نمایش خانگی شده است. اولین قسمت از سریال نمایش خانگی «ریکاوری» ۲۶ تیرماه توزیع می‌شود. بهادر اسدی سابقه بازیگری و تهیه کنندگی نیز داشته است. او چند فیلم برای تلویزیون ساخته و مهمترین اثر در کارنامه او «ریکاوری» است.

بازیگران سریال ریکاوری

بازیگران سریال ریکاوری

اسامی بازیگران

پوریا پورسرخ، هومن برق‌نورد، مجید واشقانی، شبنم قلی‌خانی، نگار عابدی، مریم معصومی، پیمان دارابی، مهسا کامیابی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، (با حضور) عزت‌الله مهرآوران، مهرداد ضیایی و عباس جمشیدی‌فر و (با معرفی) یاشار هاشم‌زاده بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

«ریکاوری» یک کمدی اجتماعی است و در خلاصه داستانش آمده: بعضی از آدم‌هارو بی‌وقفه باید دوست داشت… فصل اول «ریکاوری» در هشت قسمت ۵۰ دقیقه‌ای توزیع خواهد شد.

بابک (پوریا پور سرخ) مدیر یک هفته نامه ظاهرا پول‌ساز است. مسعود (هومن برق‌نورد) و سهیل (مجید واشقانی) یا اول رفقایش بودند که بعدا همکار شدند یا در طول همکاری رفیق شدند. در هر صورت رفت و آمدِ نزدیک خانوادگی، نشان از صمیمیتِ چندین و چند ساله‌شان با یکدیگر دارد. ماجرای کلی قسمت اول درباره این سه شوهر است که تصمیم می‌گیرند زنان خود را دور بزنند و یادی از ولگردی‌های مجردی‌ یا عشقِ سابق‌شان کنند. چنین ایده‌هایی ما را یاد طرح‌‌های فیلم‌های مستهجنِ خارجی می‌اندازد.

مسعود یکی از آن جمعِ سه نفره است که سالها از ازدواجش گذشته و در مرحله طلاق عاطفی با زنش به سر می‌برد، از زندگیِ زیرسقفیِ بابک هم زمان زیادی نگذشته اما انگار زیادی به او بد گذشته است و مدام می‌خواهد از خانه فرار کند. سهیل  هم با دخترِ ثروتمندتر از خودش عقد کرده و ظاهرا دغدغه مراسم عروسی‌اش را دارد.

یک سریال چه عاقبتی پیدا می‌کند وقتی کاراکترهای اصلی‌اش را با شخصیت‌هایی چنین ناهنجار چیده است؛ بابکِ دروغگو، مسعود الکلی و سهیلِ دخترباز، مثلثِ مردانِ بد را تشکیل می‌دهند.

در این قسمت حتی رفتارهای بد این کاراکترها چندان خوب از کار درنیامده است. خوش و بش کردن‌های سهیل با یک منشی، به شکلِ بد و غیرقابل باوری اجرا می‌شود. دروغ‌های بابک به وضوح از لحن و کلماتش مشخص است و درباره الکلی بودنِ مسعود هم فقط یک دیالوگ گلایه آمیز از زنش می‌شنویم. او در اولین برخورد شبیه لات‌های قلدر است که کمی بعد می‌فهمیم روی ویرایش‌ها و مطالب یک نشریه اجتماعی نظارت دارد؛ عجب آشِ شله قلمکاری.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو