تولد شیدا یوسفی بازیگر سریال ممنوعه در کنار دوستان بازیگرش

تولد شیدا یوسفی بازیگر سریال ممنوعه در کنار دوستان بازیگرش


منبع: نیک صالحی

773

1398/9/21

17:56


شیدا یوسفی بازیگر جوان نمایش اتوپیا به مناسبت تولدش عکس های از جشن تولدهای مختلف خود در کنار دوستانش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

شیدا یوسفی بازیگر و منشی صحنه کشورمان متولد ۲۰ آذر سال ۶۵ می باشد که دیروز تولدش را در کنار دوستانش در نمایش اتوپیا جشن گرفته است از آخرین کارهای شیدا یوسفی به عنوان بازیگر می توان به سریال ممنوعه اشاره کرد. در ادامه عکس های از جشن تولد شیدا یوسفی در نمایش اتوپیا در سالن شهرزاد را در نیک صالحی مشاهده کنید.

عکس های جشن تولد شیدا یوسفی

شیدا یوسفی بازیگر زن ایرانی، متولد ۲۰ آذر سال ۱۳۶۵ در تهران است و ۳۲ سال سن دارد. او از دانشگاه سوره، در رشته کارگردانی فارغ التحصیل شده است، همچنین به عنوان بازیگر، کارگردان و منشی صحنه فعالیت می کند.

تولد شیدا یوسفی

کیک های تولد متفاوت شیدا یوسفی

زهرا عاملی و شیدا یوسفی

وی فعالیت خودرا با منشی گری صحنه و دستیاری کارگردان آغاز کرده است و اولین حضور او در سریال تلویزیونی بچه مهندس بوده است. او در سریال های پوست موز، ممنوعه، سه نفر روی خط و بچه مهندس ایفای نقش کرده است. حضور او در سریال ممنوعه در نقش نگین اخرین فعالیت او به عنوان بازیگر است.

بازیگران نمایش اتوپیا در جشن تولد خانم بازیگر

شیوا طاهری , شیدا یوسفی , زهرا عاملی

شیدا یوسفی و دوستش

شیدا یوسفی و عکاس هنری ساقی بلیغ

جشن تولد شیدا یوسفی در صحفه شخصی اش

شیدا یوسفی با انتشار عکس های از تولدش در اینستاگرام نوشت : وقتی که به یه جایی از زندگیت میرسی یاد میگیری از کناره همه چیز آسون بگذری با هیچ کس قهر نکنی از هیچ کس دلخور نشی با خودت و زندگیت قصه بگی و به خاطر لحظات خوبش تلاش کنی که لحظات سختش رو بگذرونی و شاکر هر آنچه که هستی و داری باشی، از خدا شاکرررم به خاطره همه چیز، خدا جان مخلصیم به خاطره همه چیزایی که فقط خودت میدونی، ممنونم ازت به خاطر همه آدمهای زندگیم …🙏🏽🌺🌸🌼

بازیگران نمایش اتوپیا

شیدا یوسفی در روز تولدش در کنار شیوا طاهری و زهرا عاملی

تولد خاص شیدا یوسفی

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو