عکس های جدید ملیکا شریفی نیا ، خواهرش مهراوه ، پدر و مادرش

عکس های جدید ملیکا شریفی نیا ، خواهرش مهراوه ، پدر و مادرش


منبع: نمکستان

404

1398/9/24

23:20


عکس های جدید ملیکا شریفی نیا و خواهرش مهراوه شریفی نیا نمکستان : ملیکا و مهراوه شریفی نیا در خانواده ای هنرمند آشنا با فضای بازیگری متولد شدند. پدرشان محمدرضا شریفی نیا از بازیگران قدیمی تلویزیون و سینما و مادرشان آزیتا حاجیان نیز بازیگر می باشد. ملیکا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ علاوه بر بازیگری عکاس، تصویر […]

عکس های جدید ملیکا شریفی نیا و خواهرش مهراوه شریفی نیا

جدیدترین عکس ملیکا شریفی نیا

نمکستان : ملیکا و مهراوه شریفی نیا در خانواده ای هنرمند آشنا با فضای بازیگری متولد شدند. پدرشان محمدرضا شریفی نیا از بازیگران قدیمی تلویزیون و سینما و مادرشان آزیتا حاجیان نیز بازیگر می باشد. ملیکا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ علاوه بر بازیگری عکاس، تصویر ساز و گرافیسک است.

مهراوه شریفی نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه تهران است و از کودکی در عرصه بازیگری فعالیت می کند. از آثار برجسته مهراوه سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار است که در آن آزیتا حاجیان نقش مادرش را بازی می کرد.

ملیکا شریفی نیا برای تولد ۳۸ سالگی خواهرش مهراوه با انتشار عکس زیر نوشت :

تو یه عشقِ پُست مدرنی، حسی با ورژنِ تازه. تو یه تعریفِ جدیدی از یه مفهومِ قراضه. میشه با تو به سفر رفت توی یه ویلای فرضی. جاده ی چالوسُ قورت داد با یه کارتِ سوختِ قرضی !!

«وقتی هستی خوبِ خوبم» بی تو غصه منهدم نیست. با تو دغدغه ندارم، دیگه هیچ چیزی مهم نیست ! نه مهم نیست سیل و آتیش، سونامی، زلزله، بهمن وسطِ اینهمه وحشت بیا هم‌قدم شو با من

دیگه اکسیژن نمیخوام ، تویی کربنِ نفس سوز. تو تنفسِ جدیدی ، من « دوزیست » میشم از امروز!!! خواستم در جریان باشین برای ایشون ما دوزیست هم ‌می‌شیم!!

عکس های جدید مهراوه و ملیکا شریفی نیا

عکس های جدید مهراوه و ملیکا شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

عکس های جدید مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا و محمدرضا شیریفی نیا و آزیتا حاجیان

مهراوه شریفی نیا و محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

عکس های جدید ملیکا شریفی نیا

عکس های جدید ملیکا شریفی نیا و خواهرش مهراوه شریفی نیا

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو