عکس سیاه و سفید مرجانه گلچین با میکاپ ساده

منبع: کولاک

109

1398/10/6

14:10


در این پست، عکس سیاه و سفید مرجانه گلچین با میکاپ ساده او را خواهیم دید! مرجانه گلچین با نام کامل مرجانه دلدار گلچین ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و متولد ۲ اسفند ماه سال ۱۳۴۷ شمسی در شهر رشت می باشد. وی برادرزاده ی نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است. از مهم ترین فیلم‌ هایی که مرجانه گلچین بازی کرده است می‌ توان به پرنده کوچک خوشبختی  به کارگردانی پوران درخشنده ،شب بیست و نهم به کارگردانی علی رخشانی) و دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری) اشاره کرد.

مرجانه گلچین با میکاپ ساده

مرجانه گلچین با کاراکتر طنز در سریال ” بزنگاه ” به کارگردانی رضا عطاران درخشش ویژه ای داشت! او همچنین نوازنده ی تار است و خوانندگی نیز انجام داده‌ است! گلچین برای مدتی در حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ شمسی تا سال ۱۳۸۳ شمسی از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال ” کلانتر ” به کارگردانی محسن شاه‌ محمدی و به تهیه‌ کنندگی اصغر زایری بازی کرد.

مجموعه تلویزیونی ” کلانتر ” داستان سرگرد علی امیری و ستوان رضا بیات است که در سه اپیزود مختلف، سه داستان مختلف را به تصویر می‌ کشند…

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو