بیوگرافی شهرزاد کمال زاده + عکس های همسرش و زندگی شخصی

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده + عکس های همسرش و زندگی شخصی


منبع: تاپ ناز

741

1398/3/30

00:06


شهرزاد کمال زاده

 

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن ایرانی است که در بیش از 30 فیلم و سریال ایفای نقش کرده است و نخستین بار در سال 1381 بازیگری را تجربه کرد. او به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعال است. در این بخش عکس های او و همسرش، بیوگرافی و اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی او را می خوانید.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 7 فروردین 1364 در تهران است. او مدرک مهدسی کامپیوتر دارد. او فقط یک خواهر دارد. شهرزاد کمال زاده به جز بازیگری سابقه فعالیت به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان را نیز دارد.

 

شهرزاد کمال زاده

شروع بازیگری

او قبل از ورود به دانشگاه و تنها در سن 16 سالگی بازیگری را شروع کرد.   خانواده اش مخالف بازیگری اش بودند ولی او وارد این عرصه شد و بسیار موفق شد.

 

شهرزاد کمال زاده

نخستین فیلم و سریال

نخستین بازی او در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری بود و این نخستین تجربه او در تلویزیون بود. در سال 1383 نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعالمی وارد دنیای سینما شد.

 

 

شهرزاد کمال زاده

 

شهرت

شهرزاد کمال زاده به دلیل بازی در سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه اول سیما و بازی در نقش بهاره به شهرت رسید.

او در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی یکی از متفاوت ترین نقش ها را بازی کرد. در این سریال تقش یک دختر معتاد را بازی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

او در سریال بچه های نسبتا بد هم به خوبی نقشش را بازی کرد. در این سریل نقش یک دختر معصوم را بازی کرد.

 

شهرزاد کمال زاده

 

علایق

شهرزاد کمال زاده به حیوانات بسیار علاقه دارد و حامی حیوانات است. او ارزو دارد که تمام دنیا را سفر کنید و کل دنیا را ببیند.

او به کمک کردن به انسان ها علاقه دارد و سعی می کند فرد مفیدی برای دیگران باشد.

 

شهرزاد کمال زاده

 

او از مرگ بسیار می ترسد. از اینکه نمی داند چطور قرار است از دنیا برود و پس از مرگ چه سرنوشتی دارد باعث نگرانی او شده است.

او در زمینه فوتبال و والیبال فعال است و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران است..

 

شهرزاد کمال زاده

 

نظر او در مورد بازیگری و تحصیلات

او هم به بازیگری علاقه دارد و هم به تحصیلات، ور در این مورد گفته است:

هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می‌تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده‌ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم. در سال‌هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه‌ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.

 

شهرزاد کمال زاده

 

ازدواج شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او در یک گفتگو در مورد همسر اینده اش گفت که دلش می خواهد او خانواده دوست، با انگیزه، خلاق و ذهنی باز داشته باشد و مغرور نباشد.

 

شهرزاد کمال زاده

 

بازی با بازیگران بزرگ

او با بازیگران سرشناس ایرانی همچون افسانه بایگان، رضا کیانیان و مهدی هاشمی همبازی شده است و در این مورد گفته است:

در این سال‌ها با بازیگران بزرگی همبازی بوده‌ام. مثلا اولین پروژه‌ای که در آن حضور پیدا کردم فیلمی بود که در شانزده سالگی کار کردم و آقای مهدی هاشمی نقش پدرم را بازی می‌کردند. اکرم محمدی هم مادرم بودند، اما «راه طولانی» اولین مجموعه‌ای بود که به من فرصت همبازی شدن با بزرگانی چون رضا کیانیان و افسانه بایگان را می‌داد. صادقانه می‌گویم که روزهای اول کمی استرس داشتم اما بعد از اولین بار که مقابل این دو بزرگوار بازی کردم تمام ترسم از بین رفت.

 

شهرزاد کمال زاده

 

همکاری شهرزاد کمال زاده و حامد همایون

شهرزاد کمال زاده در یکی از کلیپ ها و موزیک ویدیوهای حامد همایون به نام پرسه نقش آفرینی کرده است. این کلیپ در آذر سال 97 پخش شد.

 

شهرزاد کمال زاده

 

حتما بخوانید: ◘ بیوگرافی گلاره عباسیبیوگرافی آزاده زارعی

امیدواریم بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر زن ایرانی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو